13.10.11, 18:46

Rebrending stacji przodukowanych przez Canal+ Cyfrowego

ale kino+, PLANETE+, Kuchnia+, Domo+, MiniMini+, teleTOON+ i Hyper+: tak od 11 listopada br. będą się nazywać kanały tematyczne produkowane przez CANAL+ Cyfrowy. Wraz ze zmianą nazw, wszystkie stacje ruszają w wersji HD i wzmacniają swoją ofertę programową.

ale kino+, PLANETE+, Kuchnia+, Domo+, MiniMini+, teleTOON+ i Hyper+: tak od 11 listopada br. będą się nazywać kanały tematyczne produkowane przez CANAL+ Cyfrowy. Wraz ze zmianą nazw, wszystkie stacje ruszają w wersji HD i wzmacniają swoją ofertę programową.

CYFRA+ ma bogatą rodzinę autorskich stacji tematycznych i zestaw pięciu własnych kanałów premium CANAL+. To ogromny atut naszej platformy. W telewizji wciąż najważniejszy jest kontent, a ten mamy najbogatszy, najbardziej różnorodny i na najlepszym poziomie. Chcemy to podkreślać w każdym aspekcie - poczynając od jakości emisji w HD, przez wzmocnioną ofertę programową, na identyfikacji wizualnej kończąc” - mówi Beata Mońka, Prezes Zarządu CANAL+ Cyfrowy. I dodaje" „Chcemy, aby znak „+” jednoznacznie kojarzył się z gwarancją jakości, a konsumenci mogli łatwiej rozpoznać nasze marki wśród wielu innych. W ten sposób klient poszukujący oferty dopasowanej do potrzeb całej rodziny i w najkorzystniejszej relacji ceny do jakości, będzie wiedział, że ma skierować swoje kroki właśnie do CYFRY+”.

Od 11 listopada nazwy kanałów i ich logotypy zostaną opatrzone znakiem „+”, akcentując związek z marką CANAL+ i platformą CYFRA+. Jednocześnie zachowały charakterystyczne elementy, które pozwolą odbiorcy z łatwością rozpoznać każdą ze stacji. Zmiany w identyfikacji wizualnej obejmą także oprawy antenowe kanałów, ich serwisy internetowe oraz wszelkie materiały BTL. Rebranding będzie wsparty intensywną kampanią komunikacyjną w prasie i Internecie.

W ramach konsolidacji wizerunkowej wszystkich marek należących do spółki CANAL+ Cyfrowy, rozpoczęto też proces rebrandingu sieci dystrybucji CYFRY+, który obejmie 1100 punktów sprzedaży i zakończy się w trzecim kwartale 2012 roku. „Od centrów CYFRY+, przez punkty naszych dystrybutorów, w tym sieci VOBIS, aż po stoiska w hipermarketach – wszystkie te lokalizacje będą miały - przygotowaną według najnowszych światowych standardów - ultranowoczesną, ale i bardzo przyjazną klientowi aranżację, która jednoznacznie pokaże konsumentowi, że trafił do „jedynej takiej telewizji” - podkreśla Grzegorz Bruski, Dyrektor Wykonawczy Pionu Komercyjnego CANAL+ Cyfrowy.

Komentarze

Powiązane

12.09.24, 12:39
| telewizja / VOD » informacje
LEGO Masters. Kierunek Polska jesienią w TVN. Ruszyły zdjęcia do programu
Ruszyły się zdjęcia do nowej edycji „LEGO Master” . Tym razem budowle z klocków LEGO powstaną poza studiem. Uczestnicy programu odwiedzą Jabłonną, Powsin, Warszawę, Poznań czy Nowy Sącz.
12.09.24, 11:11
| telewizja / VOD » informacje
Grupa A+E Networks EMEA to od teraz Hearst Networks EMEA
Grupa A+E Networks EMEA, nadawca m.in. History i History 2, zmieniła nazwę na Hearst Networks EMEA. 
12.09.24, 10:02
| telewizja / VOD » informacje | kultura » film
Niepewność. Zakochany Mickiewicz. TVP przygotowała lekcję on-line o Adamie Mickiewiczu
W związku z premierą kinową filmu „Niepewność. Zakochany Mickiewicz” ukazującego pierwszą młodzieńczą miłość poety, Telewizja Polska dyspozycji myślą o nauczycielach szkół przygotowała bezpłatną lekcję on-line, która od 12 września będzie dostępna w serwisie internetowym nadawcy.
11.09.24, 11:04
| telewizja / VOD » informacje
Ranking Naj Polskiego Kina na antenie Kino Polska
Kino Polska wyemituje nowy własny format „Ranking Naj Polskiego Kina”, czyli subiektywny przegląd tego, co najlepsze w polskim kinie.
11.09.24, 09:57
| telewizja / VOD » informacje
Telewizja Polska reaguje na krytykę Instrukcji współpracy z producentami zewnętrznymi
Telewizja Polska stanowczo zaprzeczyła, że zmiany w „Instrukcji współpracy TVP S.A. w likwidacji z producentami zewnętrznymi” spowodują niekontrolowany wypływ środków finansowych ze spółki oraz wzrost zatwierdzonych kosztów produkcji zewnętrznych.
11.09.24, 08:30
| telewizja / VOD » seriale
Będzie drugi sezon serialu Bracia. Ruszyły zdjęcia do produkcji
We wrześniu br. rozpoczną się zdjęcia do II sezonu serialu “Bracia” (Polsat). Obsada produkcji pozostaje bez zmian.
11.09.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
Cykle filmowe oraz kabaretowe pasmo jesienią w ViDocTV
W jesiennej ramówce kanału ViDoc TV pojawi się nowe pasmo kabaretowe oraz liczne cykle filmowe.
10.09.24, 09:06
| telewizja / VOD » informacje
Kampania reklamowa wspiera premierę 21. sezonu Warsaw Shore
22 września br. na antenie MTV rozpocznie się emisja 21. sezonu formatu "Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy". Pod hasłem "Viva la Vixa!" program przenosi się do Szczecina.
10.09.24, 07:30
| telewizja / VOD » badania rynku
4 mln widzów meczu Chorwacja – Polska. 1,2 mln widzów serialu Profilerka
W niedzielę, 8 września br. mecz Chorwacja – Polska w ramach Ligi Narodów w TVP1 i TVP Sport obejrzało łącznie 4 mln widzów (przed telewizorami i poza domem). Dużym zainteresowaniem cieszył się m.in. nowy serial „Profilerka”.
09.09.24, 18:30
| telewizja / VOD » seriale
Zatoka szpiegów nominowana do nagrody Prix Europa 2024
Serial „Zatoka szpiegów” otrzymał nominację do nagrody dla najlepszej europejskiej produkcji telewizyjnej Prix Europa 2024. Prix Europa to jeden z najbardziej wpływowych paneuropejskich festiwali skierowany do nadawców publicznych.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.