10.10.11, 17:59
Olivia poszerza zawartość
Miesięcznik „Olivia” od wydania listopadowego poszerzył zawartość merytoryczną pisma i zmienił szatę graficzną.
Miesięcznik „Olivia” od wydania listopadowego (na rynku od 11 października 2011 r.) poszerzył zawartość merytoryczną pisma i zmienił szatę graficzną. Nowa „Olivia”, obok 12 stałych działów: Gwiazdy Olivii, Reportaż, Moda, Temat Miesiąca, Uroda, Psychologia, Zdrowie, Dziecko, Kuchnia, Prawo, Dom, Kultura i relaks, posiada teraz nową rubryką Raport Olivii, w której poruszane są najważniejsze sprawy ogólnospołeczne, mające wpływ na jakość życia czytelniczek.
W magazynie znajduje się też więcej sesji z czytelniczkami oraz, podkreślające luksusowy charakter magazynu poradniczego, własne, ekskluzywne wywiady i sesje zdjęciowe z gwiazdami. Najbardziej wyeksponowanym działem w magazynie jest psychologia, pojawiająca się zaraz po dziale moda. "Olivia", która ma mocno ekspercki charakter, oferuje też więcej porad.
Layout jest bardziej nowoczesny, elegancki, czysty, z wyrazistymi kolorami ułatwiającymi nawigację. Zastosowano też nowe rodzaje czcionek. Cena magazynu – 3,99 złotych – pozostaje bez zmian. Ten numer magazynu można kupić z dodatkami: pędzle do makijażu (cena 8,99 zł), torbą pikowaną (cena 11,99 zł) oraz zawieszką do telefonu (cena 4,90 zł).
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze