12.10.11, 19:02
Kampania BTL nowych kosmetyków Playboy
Agencja Unlimited przygotowała kampanię BTL wprowadzanych na rynek dwóch nowych linii zapachowych kosmetyków marki Playboy (Coty Polska).
Agencja Unlimited przygotowała kampanię BTL wprowadzanych na rynek dwóch nowych linii zapachowych kosmetyków marki Playboy (Coty Polska). Działania reklamowe oparte są na szerokiej komunikacji ogólnopolskiego konkursu "Wyrywaj nagrody", oraz szeregu mniejszych konkursów w poszczególnych sieciach handlowych. Akcja kierowana jest przede wszystkim do "miejskiej młodzieży".
"Celem projektu jest wprowadzenie na rynek i promocja nowych linii zapachowych w ramach brandu Playboy - wariantów Play it Rock (dla niej) i London (dla niego). Grupą docelową jest młodzież w wieku 16-25 lat, mieszkańcy miast, lubiący muzykę, imprezowanie, prowadzący towarzyski tryb życia, zainteresowani flirtem, uwodzeniem, dbający o swoją atrakcyjność" - mówi Michał Skarżyński, brand manager marki Playboy w Coty Polska.
Projekt kampanii lunchowej oparty jest na szerokiej komunikacji konkursu „Wyrywaj nagrody”, który przenosi czynność "wyrywania" z czytelnego dla grupy docelowej kontekstu relacji damsko-męskich na poziom konkursowy, gdzie do wygrania są atrakcyjne nagrody - iPady2, iPody Touch, słuchawki marki Coloud oraz zestawy kosmetyków Playboy.
Unlimited zajęła się całościowym przygotowaniem koncepcji akcji i jej wdrożeniem – równolegle realizowany jest konkurs ogólnopolski oraz szereg konkursów w dedykowanych sieciach handlowych takich, jak: Tesco, Carrefour czy Rossmann. Konkursy wspierane są kampanią BTL z wykorzystaniem całej gamy materiałów POS (m.in. plakaty, foldery sprzedażowe, standy, dividery, lamy, shelflinery i wiele wiele innych), a także animacji, eventów oraz konkursów SMS-owych.
Agencja Unlimited obsługuje launch Play It Rock i London po wygranym w maju br. przetargu Coty Polska na ten projekt.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze