12.10.11, 19:02

Kampania BTL nowych kosmetyków Playboy

Agencja Unlimited przygotowała kampanię BTL wprowadzanych na rynek dwóch nowych linii zapachowych kosmetyków marki Playboy (Coty Polska).

Agencja Unlimited przygotowała kampanię BTL wprowadzanych na rynek dwóch nowych linii zapachowych kosmetyków marki Playboy (Coty Polska). Działania reklamowe oparte są na szerokiej komunikacji ogólnopolskiego konkursu "Wyrywaj nagrody", oraz szeregu mniejszych konkursów w poszczególnych sieciach handlowych. Akcja kierowana jest przede wszystkim do "miejskiej młodzieży".

"Celem projektu jest wprowadzenie na rynek i promocja nowych linii zapachowych w ramach brandu Playboy - wariantów Play it Rock (dla niej) i London (dla niego). Grupą docelową jest młodzież w wieku 16-25 lat, mieszkańcy miast, lubiący muzykę, imprezowanie, prowadzący towarzyski tryb życia, zainteresowani flirtem, uwodzeniem, dbający o swoją atrakcyjność" - mówi Michał Skarżyński, brand manager marki Playboy w Coty Polska.

Projekt  kampanii lunchowej oparty jest na szerokiej komunikacji konkursu „Wyrywaj nagrody”, który przenosi czynność "wyrywania" z czytelnego dla grupy docelowej kontekstu relacji damsko-męskich na poziom konkursowy, gdzie do wygrania są atrakcyjne nagrody -  iPady2, iPody Touch, słuchawki marki Coloud oraz zestawy kosmetyków Playboy.

Unlimited zajęła się całościowym przygotowaniem koncepcji akcji i jej wdrożeniem – równolegle realizowany jest konkurs ogólnopolski oraz szereg konkursów w dedykowanych sieciach handlowych takich, jak: Tesco, Carrefour czy Rossmann. Konkursy wspierane są kampanią BTL z wykorzystaniem całej gamy materiałów POS (m.in. plakaty, foldery sprzedażowe, standy, dividery, lamy, shelflinery i wiele wiele innych), a także animacji, eventów oraz konkursów SMS-owych.

Agencja Unlimited obsługuje launch Play It Rock i London po wygranym w maju br. przetargu Coty Polska na ten projekt. 

Komentarze

Powiązane

05.12.24, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Dawid Pożoga nową twarzą marketingu STS
Na początku grudnia 2024 r., Dawid Pożoga objął stanowisko Chief Marketing Officer w STS, największej firmie bukmacherskiej w Polsce. Zastąpił Pawła Rabantka, który zakończył swoją 11-letnią współpracę z firmą.
05.12.24, 10:50
| reklama & PR » informacje
Tysiąc nano influencerów bierze udział w kampanii Purina Gourmet Gold
Streetcom rozpoczyna kolejna kampanię dla marki Purina - tym razem dla linii premium - Purina GourmetGold.
05.12.24, 10:02
| reklama & PR » ludzie
Iina Airaksinen stanowisku pokieruje marketingiem marki Coca-Cola na pięciu rynkach
Iina Airaksinen dołączyła do zespołu marketingu marki Coca-Cola w październiku br., jednocześnie obejmując kierownictwo nad działaniami dla pięciu rynków: Polski, krajów bałtyckich oraz Białorusi.
04.12.24, 10:08
| reklama & PR » ludzie
Rafał Szafraniec dołączył do Value Media
Do zespołu Value Media (Group One) w roli Business Directora dołączył Rafał Szafraniec, który będzie odpowiadać za rozwój współpracy pomiędzy agencją a Orange Polska, a także pracę dedykowanego zespołu współpracującego z klientem.
04.12.24, 09:31
| reklama & PR » informacje
OBTK wesprze MAKRO Polska w komunikacji projektu Szef dla Młodych Talentów
Agencja On Board Think Kong rozpoczęła obsługę firmy MAKRO Polska, obejmującą kompleksową obsługę mediów społecznościowych w ramach programu „Szef dla Młodych Talentów”.
03.12.24, 17:45
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Biuro reklamy Grupy Eurozet już z nową strukturą
Grupa Eurozet finalizuje zmiany w strukturze biura reklamy. Zintegrowany obszar sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej będzie się składać z pięciu kluczowych obszarów biznesowych: Działu Planowania i Zakupu Radia, Działu Rozwoju Produktu Digital, Działu Rozwoju Narzędzi Sprzedażowych, Działu Niestandardów i Promocji oraz Działu Analiz i Wsparcia Sprzedaży.
03.12.24, 10:50
| reklama & PR » informacje
Bielenia, Rozbicki i Hołdys w kampanii Strzel kasą na zwierzaki
2 grudnia br. wystartowała kampania „Strzel kasą na zwierzaki” zbierająca fundusze na wsparcie Sylwestrowego Patrolu Animalsów Stowarzyszenia OTOZ.
03.12.24, 06:00
| reklama & PR » ludzie
Paweł Bednarz nowym dyrektorem PR w Alior Banku
Na początku listopada br., stanowisko dyrektora działu PR w Alior Banku objął Paweł Bednarz, ekspert z blisko 17-letnim doświadczeniem w mediach i komunikacji. Wcześniej pracował jako dziennikarz, ekspert ds. komunikacji oraz konsultant medialny.
02.12.24, 23:09
| reklama & PR » informacje
Pssst, poświętuj trochę. Świąteczna kampania Pepsi
Ruszyła kampania świąteczna Pepsi pod hasłem „Pssst, poświętuj trochę”, w której marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego świętowania. W ramach kampanii realizowane są różnorodne działania, w tym aktywacje konsumenckie oraz konkurs.
02.12.24, 21:13
| reklama & PR » informacje
Dawanie jest najlepszym prezentem. Milka przymyka oko na świąteczne niedoskonałości
Rozpoczęła się świąteczna kampania Milka, która ma zachęcać wszystkich, by odpuścić sobie pogoń za idealną Gwiazdką i więcej czasu poświęcić bliskim.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 05.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

do 03.01.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.