13.10.11, 19:00

Fabryka Pomysłów wspiera Nespresso

Fabryka Pomysłów rozpoczęła realizację projektu wspierającego sprzedaż ekspresów do kawy Nespresso.

Fabryka Pomysłów rozpoczęła realizację projektu wspierającego sprzedaż ekspresów do kawy Nespresso. Działania odbywają się w sklepach Villeroy & Boch, Media Markt, Saturn oraz Duka w całej Polsce i polegają na bezpośrednich prezentacjach produktu wśród klientów sklepów tych sieci. Promocja ma na celu zwiększenie sprzedaży produktów Nespresso, czyli ekspresów i kawy w kapsułkach oferowanych na rynku przez tego producenta. Zadaniem personelu promocyjnego jest także prowadzenie degustacji kawy. Fabryka Pomysłów jest odpowiedzialna za obsługę promocji.

Spółka Nespresso, należąca do Nestlé, specjalizuje się w produkcji najwyższej jakości kawy porcjowanej i urządzeń do jej przygotowywania. Jest to jeden z głównych graczy na tym rynku na świecie i w Polsce. Promocja jest częścią globalnej strategii umacniania pozycji Nespresso jako lidera innowacyjności i wzrostów sprzedaży w segmencie ekspresów do kawy.

Fabryka Pomysłów jest agencją marketingu zintegrowanego, należy do Grupy SparkPark, którą tworzy wraz z agencjami Krewcy Krawcy i Media Shop.

Komentarze

Powiązane

19.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Box Go promuje swoją ofertę w nowej kampanii
Ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę Polsat Box Go. Użytkownicy mogą zyskać dostęp do 140 kanałów telewizyjnych. 
19.07.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Hand Made stworzył kampanię dla Monster Munch
Agencja Hand Made realizuje loterię dla Monster Munch, marki z portfolio Lorenza. Hasło akcji to “Rower dobry dla ducha”.
 
18.07.24, 19:21
| reklama & PR » informacje
PZU Sponsorem Oficjalnym 81. Tour de Pologne
PZU został Sponsorem Oficjalnym tegorocznej edycji Tour de Pologne, w tym klasyfikacji górskiej. Firma wspiera także Tour de Pologne Junior. 
18.07.24, 17:44
| reklama & PR » informacje
Green Caffè Nero promuje letnią ofertę
Marka Green Caffè Nero wystartowała z działaniami reklamowymi, które mają promować letnią ofertę kawiarni. Działania promocyjne obejmują spot reklamowy emitowany w sieci kin niezależnych oraz działania digitalowe. Motywem przewodnim kampanii jest lato w mieście.
18.07.24, 15:30
| reklama & PR » informacje
Tak smakuje kino. Kampania Cinema City na Spotify
Polski oddział Aleph Group (dawniej Httpool by Aleph) przygotował z myślą o Spotify kampanię pt. „Tak smakuje kino” dla Cinema City.
18.07.24, 11:30
| reklama & PR » ludzie
Agata Bieniek awansowała zarządzanie polskim zespołem marketingu Bolt
Agata Bieniek objęła stanowisko Marketing Manager Bolt w Polsce i zarządza zespołem marketingu w polskiej siedzibie firmy oraz odpowiada za lokalne działania marki.
18.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Superbet zwiększa zaangażowanie w Górnika Zabrze
W ramach nowej umowy między Superbet a Górnikiem Zabrze, logo bukmachera znajdzie się na froncie koszulki klubu. 
18.07.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Streetcom pracuje dla marki Luksja
Streetcom zrealizuje kampanię product seeding dla marki Luksja. Działania wspierające zostały zaplanowane do końca sierpnia br.
18.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
207 reklamodawców promowało podczas EURO 2024 aż 368 marek na antenach TVP
Podczas zakończonych mistrzostw Europy w piłce nożnej, Telewizja Polska zanotowała wzrost przychodów komercyjnych o 12 proc. Wpływy ze sprzedaży reklam dotyczą tradycyjnych mediów jak i online.
17.07.24, 15:02
| reklama & PR » informacje
ORGANIQUE klientem agencji Trufle.PRO
Agencja Trufle.PRO rozpoczęła współpracę z polską marką kosmetyczną Organique.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.