17.10.11, 18:31
Liga IBM dla partnerów handlowych firmy
Ogilvy Action przygotowała czwartą edycję konkursu dla partnerów handlowych IBM. Konkurs tym razem organizowany jest pod hasłem „Liga IBM” i jego zasady opierają sie na idei zmagań piłkarskich.
Ogilvy Action przygotowała czwartą edycję konkursu dla partnerów handlowych IBM. Konkurs tym razem organizowany jest pod hasłem „Liga IBM” i jego zasady opierają sie na idei zmagań piłkarskich. Programem objęte są produkty z linii IBM System x i Storage Entry z oferty producenta. Akcja trwa do 25 listopada.
Agencja przygotowała koncepcję i mechanikę konkursu oraz zajęła się jego realizacją. Na potrzeby akcji pod adresem www.ligaibm.pl powstała strona internetowa, gdzie zawarte są wszystkie informacje o zasadach i kolejnych etapach konkursu. Zarówno projekt strony, jak i wszystkie materiały promujące program u partnerów handlowych przygotowała i wykonała agencja Ogilvy Action.
W konkursie mogą wziąć udział partnerzy handlowi sprzedający produkty IBM. Wśród nagród są m.in. vouchery na wyjazdy na mecze drużyn europejskich, w których grają reprezentanci Polski. Nagrody przyznawane są za dokonanie największych zakupów w jednej z dwóch kategorii: Express Seller (Storage Entry oraz IBM System x) oraz Bid Machine, przy czym produkty IBM System x Express sprzedane na zasadach programu Bid Machine zaliczane są do kategorii Bid Machine.
Liga IBM potrwa do 25 listopada br.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze