17.10.11, 18:31

Liga IBM dla partnerów handlowych firmy

Ogilvy Action przygotowała czwartą edycję konkursu dla partnerów handlowych IBM. Konkurs tym razem organizowany jest pod hasłem „Liga IBM” i jego zasady opierają sie na idei zmagań piłkarskich.

Ogilvy Action przygotowała czwartą edycję konkursu dla partnerów handlowych IBM. Konkurs tym razem organizowany jest pod hasłem „Liga IBM” i jego zasady opierają sie na idei zmagań piłkarskich. Programem objęte są produkty z linii IBM System x i Storage Entry z oferty producenta. Akcja trwa do 25 listopada.

Agencja przygotowała koncepcję i mechanikę konkursu oraz zajęła się jego realizacją. Na potrzeby akcji pod adresem www.ligaibm.pl powstała strona internetowa, gdzie zawarte są wszystkie  informacje o zasadach i kolejnych etapach konkursu. Zarówno projekt strony, jak i  wszystkie materiały promujące program u partnerów handlowych przygotowała i  wykonała agencja Ogilvy Action.

W konkursie mogą wziąć udział partnerzy handlowi sprzedający produkty IBM. Wśród nagród są m.in. vouchery na wyjazdy na mecze drużyn europejskich, w których grają reprezentanci Polski. Nagrody przyznawane są za dokonanie największych zakupów w jednej z dwóch kategorii: Express Seller (Storage Entry oraz IBM System x) oraz Bid Machine,  przy czym produkty IBM System x Express sprzedane na zasadach programu Bid Machine zaliczane są do kategorii Bid Machine.

Liga IBM potrwa do 25 listopada br.

Komentarze

Powiązane

04.10.24, 11:02
| reklama & PR » ludzie
Anna Wawszkiewicz i Bartosz Makowski w zespole More Bananas
Anna Wawszkiewicz i Bartosz Makowski dołączyli do zespołu krakowskiej agencji More Bananas.
04.10.24, 09:59
| reklama & PR » ludzie
Grzegorz Turowski awansuje w ONE House
Grzegorz Turowski awansował w strukturach agencji ONE House na stanowisko Digital Media Director.
03.10.24, 17:22
| reklama & PR » informacje
Tivio Studio rozszerza działalność na Polskę i rynki CEE
Tivio Studio, spółka specjalizująca się w tworzeniu treści i rozwiązań w branży mediowej, ogłasza ekspansję na rynek polski oraz Europy Środkowo-Wschodniej.
03.10.24, 09:49
| reklama & PR » ludzie
Martyna Solińska awansuje w 38Content Communication. Została dyrektorem zarządzającym
Na początku października br. Martyna Solińska awansowała na stanowisko dyrektor zarządzającej 38Content Communication.
03.10.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
TAILORS Group po 10 latach istnienia zapowiada zmiany
Od butikowej agencji prowadzonej przez trzech przyjaciół do firmy zatrudniającej ponad 30 osób - tak w skrócie wygląda dotychczasowa historia TAILORS Group. W tym roku spółka obchodzi dziesiąte urodziny. Wraz z wejściem w nową dekadę swojej działalności, spółka chce komunikować się jako firma doradcza, wspierająca klientów na poziomie strategicznym.
02.10.24, 19:00
| reklama & PR » informacje
Uśmiech pochodzi od sera. Nowa komunikacja wizerunkowa Hochland
4 października br. w Światowy Dzień Uśmiechu, zaplanowano start nowej kampanii wizerunkowej marki Hochland.
02.10.24, 16:30
| reklama & PR » ludzie
Weronika Szczepanik awansuje w iProspect (dentsu Polska)
Od października br., Weronika Szczepanik, która do tej pory pełniła rolę Senior Client Performance Manager, awansowała i objęła stanowisko Client Partnera w iProspect (dentsu Polska).
02.10.24, 15:15
| prasa » ludzie | reklama & PR » ludzie
Anna Więckowska nową CMO w Bonnier Business Polska
Na początku października br. stanowisko Chief Marketing Officera w Bonnier Business Polska (wydawcy m.in. „Pulsu Biznesu) objęła Anna Więckowska, menedżerka, która posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie marketingu, brandingu i komunikacji.
02.10.24, 12:04
| reklama & PR » ludzie
Gabriel Siemiątkowski w better. gaming agency
1 października br. do ekipy better. gaming agency w roli PR Specialist dołączył Gabriel Siemiątkowski. W ramach stanowiska będzie odpowiadał przede wszystkim za projekty dla Level Infinite, wspierając jednocześnie inne inicjatywy agencji.
02.10.24, 11:00
| reklama & PR » ludzie
Marek Zieleniewski w zespole OneMulti
Marek Zieleniewski dołączył do agencji PR OneMulti i zajął stanowisko account managera. Wszedł w skład zespołu Life & Infrastructure, gdzie zajmuje się m.in. komunikacją korporacyjną dla Grupy Elemental.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Rzeszowskie Piwnice | inne

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.