19.10.11, 18:10
Jesienna akcja Gustawa
15. października ruszyła druga odsłona medialna tegorocznej edycji kampanii "Klub Pancernika Klika w Fotelikach".
15. października br. ruszyła druga odsłona medialna tegorocznej edycji kampanii "Klub Pancernika Klika w Fotelikach". Jej bohater - pancernik Gustaw - po raz kolejny z billboardów, telewizji, radia i internetu przypomina dzieciom i ich rodzicom, że jazda najmłodszych, zapiętych pasami w fotelikach jest warunkiem ich bezpieczeństwa w podróży. Przekaz reklamowy kampanii wzmacniają nowy layout strony www oraz realizowany za pośrednictwem internetu konkurs.
Druga, dwutygodniowa ofensywa reklamowa Klubu Pancernika w tym roku zaplanowana została na październik, aby w obliczu pogarszającej się aury zwrócić uwagę dzieci i rodziców na kwestie bezpieczeństwa. Wcześniej się ściemnia, mało sprzyjające i nieprzewidywalne warunki atmosferyczne wpływają na wzrost ryzyka kolizji drogowych. Dlatego niezwykle ważne jest bezwzględne stosowanie do przewożenia najmłodszych odpowiednio dostosowanych do ich wagi i wzrostu urządzeń zabezpieczających. Wiedzę o tym, jak właściwie wybrać fotelik, zamontować go w aucie i przekonać do jego używania dziecko promuje na swojej stronie internetowej bohater kampanii - pancernik Gustaw.
Na www.klubpancernika.pl, która z okazji II odsłony kampanii otrzymała nową szatę graficzną, organizatorzy akcji umieścili ponadto szereg atrakcji dla najmłodszych: gry i zabawy ćwiczące spostrzegawczość i refleks, tapety i gadżety do ściągnięcia oraz konkurs z nagrodami. Rodzice - poza informacjami i wskazówkami dotyczącymi bezpiecznego przewożenia dzieci w samochodzie - znajdą na stronie Klubu m.in. giełdę fotelików i forum, gdzie mogą dzielić się swoimi doświadczeniami i wątpliwościami związanymi z bezpieczeństwem dzieci w podróży. Strona www zawiera także sekcję przeznaczoną dla nauczycieli, gdzie zamieszczono scenariusze zajęć na temat BRD, dostosowane do różnych grup wiekowych.
Październikowej odsłonie kampanii towarzyszy konkurs z nagrodami na pracę plastyczną, wiersz lub opowiadanie zatytułowany "Bezpieczne podróże jesienią". Prace konkursowe można nadsyłać do 11 listopada za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego: www.klubpancernika.pl/zgloszenie/konkurs. Kolejne konkursy ogłoszone zostaną już wkrótce na stronie internetowej Klubu Pancernika.
Na przełomie 2011 i 2012 roku, na konferencji prasowej przedstawione zostaną poparte badaniami efekty tegorocznej edycji kampanii oraz plany na 2012 rok. Kampania będzie kontynuowana w dwóch kolejnych latach, kiedy jej przekaz wzmocnią nowe materiały, w tym publikacje dla najmłodszych oraz - jak w latach poprzednich - maskotka Pancernika. Zabawka będzie rozdawana dzieciom prawidłowo przewożonym w pojazdach podczas wspólnej akcji Instytutu Transportu Samochodowego i Policji.
Kampania "Klub Pancernika Klika w Fotelikach", realizowana jest od 2005 roku. Jej celem jest przekonanie dzieci w wieku 4-12 lat i ich rodziców o konieczności prawidłowego stosowania urządzeń zabezpieczających dzieci w trakcie każdej podróży samochodem, niezależnie od długości trasy i wygody pasażera a także ich właściwego doboru do potrzeb dziecka. Organizatorem i inicjatorem kampanii jest Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie, dzięki współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach pomocy technicznej Programu Infrastruktura i Środowisko.
Za kreację, promocję i zakup mediów dla kampanii odpowiedzialna jest Fabryka Komunikacji Społecznej.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze