20.10.11, 18:42

Awanse i nowe osoby w ClickAd

W związku z rozwojem w ClickAd – jednej z  firm działających na rynku marketingu internetowego w Polsce – cztery osoby awansowały na wyższe stanowiska.

W związku z rozwojem w ClickAd – jednej z  firm działających na rynku marketingu internetowego w Polsce – cztery osoby awansowały na wyższe stanowiska.

Firma zatrudniła także w ostatnim czasie 13 nowych pracowników. Obecnie zespół ClickAd liczy 54 osoby. Oznacza to wzrost zatrudnienia w spółce o prawie 50 procent w porównaniu z tym samym okresem roku ubiegłego.

Artur Janik objął nowo utworzone stanowisko Chief Operating Officer. Będzie odpowiedzialny za operacyjne zarządzanie spółką, tworzenie długofalowej strategii rozwoju oraz wyniki finansowe firmy. Dotychczas Artur Janik pełnił funkcję Interactive & Performance Director w sieci Adleader, wchodzącej w skład struktur ClickAd.

Piotr Szych został mianowany na Planning & Affiliate Director. Do tej pory pracował jako Group Head Manager w spółce. Obecnie  będzie odpowiadał za dział planowania mediów oraz rozwój sieci Adleader.

Michał Pietruszka awansował na stanowisko Group Account Director. Do jego zadań będzie należało kierowanie i rozwój działu Account oraz zarządzanie kontaktami i budowanie relacji z kluczowymi klientami firmy. Wcześniej pełnił funkcję Interactive Media Manager w ClickAd.

Łukasz Kapuśniak, który dotychczas pracował w ClickAd jako Web Developer, awansował na stanowisko Creative Director. Będzie się zajmował kreowaniem, planowaniem, koordynowaniemi inicjowaniem koncepcji artystycznych wszystkich projektów agencji.

Do zespołu ClickAd dołączyli również Tomasz Fąfara i Adam Krajewski. Tomasz Fąfara objął stanowisko Interactive Director. Będzie odpowiadał za opracowanie strategii i rozwój działu Interactive oraz kontakt z kluczowymi klientami. Wcześniej pracował w giełdowej spółce Signity SA na takim samym stanowisku.

Adam Krajewski dołączył do zespołu jako New Business Manager. Zajmie się pozyskiwaniem nowych klientów, aktywną sprzedażą produktów ClickAd oraz zarządzaniem zespołem New Business. Przed przejściem do ClickAd pracował przez około 10 lat w RRM Dom Sprzedaży Radia działającym w strukturach Grupy Eurozet.

Komentarze

Powiązane

18.07.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Streetcom pracuje dla marki Luksja
Streetcom zrealizuje kampanię product seeding dla marki Luksja. Działania wspierające zostały zaplanowane do końca sierpnia br.
18.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
207 reklamodawców promowało podczas EURO 2024 aż 368 marek na antenach TVP
Podczas zakończonych mistrzostw Europy w piłce nożnej, Telewizja Polska zanotowała wzrost przychodów komercyjnych o 12 proc. Wpływy ze sprzedaży reklam dotyczą tradycyjnych mediów jak i online.
17.07.24, 15:02
| reklama & PR » informacje
ORGANIQUE klientem agencji Trufle.PRO
Agencja Trufle.PRO rozpoczęła współpracę z polską marką kosmetyczną Organique.
17.07.24, 12:49
| reklama & PR » ludzie
Urszula Zielińska awansuje, a Bartosz Teresiak dołącza do VML
Urszula Zielińska awansowała w strukturach Client Engagement agencji VML. Do zespołu agencji dołączył Bartosz Teresiak.
16.07.24, 18:27
| reklama & PR » informacje
Justtag Group kupuje sieć Adrino
Firma Justtag Group, działająca na rynku platform data-as-a-service w regionie CEE, przejęła Adrino - sieć reklamy native. Tym samym oferta Justtag Group poszerzyła się m.in. o usługi z zakresu reklamy natywnej.
16.07.24, 15:06
| reklama & PR » informacje
Marta Kołodziejska dyrektorką marketingu i komunikacji w Savills
Savills, międzynarodowa firma doradcza działająca na rynku nieruchomości, zatrudniła Martę Kołodziejską na stanowisku dyrektora marketingu i komunikacji. 
16.07.24, 12:54
| reklama & PR » informacje
Mam plan. Odświeżona odsłona kampanii marki Provident
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nową, odświeżoną odsłonę kampanii „Mam plan” firmy pożyczkowej Provident. Działania reklamowe ruszyły 14 lipca br. i obejmują szerokie spektrum mediów.
16.07.24, 12:16
| reklama & PR » informacje
Hochland wybiera LUCKYYOU
Firma Hochland rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną na portalu LinkedIn. Do współpracy wybrała agencję marketingową LUCKYYOU.
16.07.24, 10:00
| reklama & PR » ludzie
Paulina Ciebiada awansowała w oLIVE media
Paulina Ciebiada w czerwcu br. awansowała na stanowisko content marketing specjalistki. Z agencją oLIVE media związana jest od września 2023 r. 
15.07.24, 20:30
| reklama & PR » ludzie
Dentsu Polska z nową strukturą
Grupa dentsu Polska wprowadziła zmiany w strukturze. Jak tłumaczy agencja, zmiana podyktowana jest globalną standaryzacją na wszystkich rynkach. Jedną z kluczowych zmian jest przekształcenie linii serwisowych Creative i Media & Performance w nowe obszary, określane jako praktyki – Praktyka Kreatywna i Praktyka Mediowa.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.