24.10.11, 18:03

Nowa kampania supermarketu online foodini.pl

"…a po zakupy IDĘ tak!" - pod takim hasłem 16. października ruszyła nowa kampania foodini.pl – supermarketu online stworzonego specjalnie z myślą o kobietach.

"…a po zakupy IDĘ tak!" - pod takim hasłem 16. października ruszyła nowa kampania foodini.pl – supermarketu online stworzonego specjalnie z myślą o kobietach. Kampania prowadzona jest na nośnikach reklamy zewnętrznej, w prasie, w Internecie oraz na ekranach CityInfo TV w warszawskim metrze. Celem kampanii jest wzrost znajomości marki wśród grupy docelowej oraz przedstawienie głównych korzyści dokonywania zakupów online.

Foodini.pl to supermarket online dla kobiet aktywnych zawodowo i rodzinnie, ceniących swój czas i chętnie korzystających z udogodnień, które oferuje Internet. Sklep jest odpowiedzią na coraz szybsze tempo życia, gdy w natłoku obowiązków kobiety mają coraz mniej czasu dla rodziny, na realizację własnych pasji i marzeń.

Kampania "…a po zakupy IDĘ tak!" prowadzona będzie do 15 listopada na 130 nośnikach outdoor, wśród których znalazły się billboardy 12m2 i 18m2, cityscrolle oraz frontlighty. Swym zasięgiem kampania outdoor obejmie Warszawę. Towarzyszyć jej będzie kampania reklamowa prowadzona w systemowej sieci ekranów LCD 19" - CityInfo TV. Pasażerowie warszawskiego metra przez dwa tygodnie oglądać będą 15-sekundowy spot foodini.pl. Za realizację kampanii outdoor i w CityInfo TV odpowiada AMS.

 

W ramach prowadzonej kampanii foodini.pl weźmie także udział w prozakupowej akcji specjalnej przygotowanej przez miesięcznik "JOY". W listopadowym numerze pisma pojawi się specjalny, 16-stronicowy dodatek w całości poświęcony zakupom przez Internet. Czytelniczki magazynu "JOY", które do końca listopada dokonają zakupów w supermarkecie, po wpisaniu specjalnego kodu znajdującego się w dodatku "Shopping Online", otrzymają 5% rabatu na całe zakupy oraz wino gratis.

Kampanię wspierają także działania w Internecie prowadzone za pomocą Google Adwords, w serwisie społecznościowym Facebook na profilu gospodyni sklepu – Carli Foodini – oraz e-mail marketing. Towarzyszy im również kampania afiliacyjna oraz działania PR w magazynach kobiecych i poradnikowych, za które odpowiada agencja BROWN PR.

Komentarze

Powiązane

17.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Zuzanna Kraus i Katarzyna Warzecha z DevaGroup
Zuzanna Kraus, SEM Specialist oraz Katarzyna Warzecha (Content & Marketing Manager) z DevaGroup podsumowują dla portalmedialny.pl rok 2024 w branży. 
16.01.25, 23:32
| reklama & PR |
Rockfin odświeża wizerunek, który ma podkreślać ambicje na rynku globalnym
Rockfin, firma działająca w obszarze projektowania i produkcji systemów wspierających transformację energetyczną, przeprowadza rebranding, wprowadzając nową identyfikację wizualną, która ma podkreślać jej ambicje na rynku globalnym.
16.01.25, 20:24
| reklama & PR » informacje
Roślinny lek Canephron w kreatywnym formacie modular video
Canephron, roślinny lek bez recepty na dolegliwości układu moczowego, jest tematem nowej kampanii opartej na formacie modular video. W kreatywnym projekcie autorstwa agencji MADOGZ lek symbolicznie wspiera strażaczki w gaszeniu „osobistych pożarów”.
16.01.25, 12:03
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Pawlak w zespole HOLO Group
Do zespołu kreatywnego HOLO Group dołączyła Agnieszka Pawlak, która objęła stanowisko senior creative.
16.01.25, 10:55
| reklama & PR » informacje
Polpharma promuje żele do nosa marki Xylogel
Rozpoczęła się kampania żelów do nosa Xylogel, przygotowana przez Opus B. To już kolejna realizacja agencji dla tej marki.
16.01.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
Muzyka łączy, tak jak bycie na TY. Wojciech Mann i Radzimir Dębski (JIMEK) w kampanii marki Tyskie
Tyskie poszerza działania platformy komunikacyjnej „Jesteśmy na TY”, stawiając na muzykę jako przestrzeń, która łączy ludzi. Marka zaprosiła do kampanii Wojciecha Manna oraz Radzimira Dębskiego.
16.01.25, 06:00
| reklama & PR » informacje
Podsumowanie 2024 roku: Krzysztof Koczorowski (KARAT-e i SLOWoTWÓRCY)
Rok 2024 w branży - Krzysztof Koczorowski, prezes zarządu, dyrektor kreatywny Studia Brandingowego KARAT-e, właściciel Agencji Reklamowej SLOWoTWÓRCY, podsumowuje miniony rok w branży dla portalmedialny.pl.
15.01.25, 21:00
| reklama & PR » informacje
Karol Kłos ambasadorem Nice To Fit You
Nice To Fit You rozszerza współpracę z Polską Ligą Siatkówki o współpracę ambasadorską z jednym z najbardziej rozpoznawalnych siatkarzy w Polsce - Karolem Kłosem. Kłos to jeden z najbardziej utytułowanych polskich siatkarzy ostatnich lat, reprezentant Polski, mistrz świata z 2014 roku, olimpijczyk z Rio de Janeiro (2016).
15.01.25, 13:56
| reklama & PR » ludzie
Michał Brzeczkowski awansował w VML
Od początku 2025 r. Michał Brzeczkowski objął stanowisko Account Director w agencji VML.
15.01.25, 10:55
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Tomasz Ćwiąkała ambasadorem marki Betclic
Tomasz Ćwiąkała, dziennikarz, komentator sportowy oraz youtuber, autor wielu formatów poświęconych piłce nożnej dołączył do grona ambasadorów marki Betclic.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.