24.10.11, 21:00

Spektakle teatralne wciąż z małą widownią

Spektakle teatralne to oczko w głowie nowego Prezesa TVP. Dane dotyczące odglądalności jednak wciąż nie dają powodów do satysfakcji.

Spektakle teatralne to oczko w głowie nowego Prezesa TVP. Dotychczasowe dane dotyczące odglądalności 9do 17 października br.) jednak wciąż nie dają powodów do satysfakcji. Jak wynika z badań Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla mediafm.net, średnia ogladalność spektakli w nowym sezonie telewizyjnym w poniedziałkowe wieczory to zaledwie 1,01 mln widzów, co dawało Jedynce średnio tylko 6,6 proc. udziałów. Jaką widownię generowały konkurencyjne stacje? Liderem była Dwójka (aż 37,32 proc., średnia widownia 5,715 mln widzów, głównie dzięki serialowi "M jak miłość"), a dalej Polsat (17,06 proc. przy średniej widowni 2,61 mln widzów) i TVN (14,17 proc. przy 2,17 mln widzów).

Średnią oglądalność spektakli zaburzyły tylko "Igraszki z diabłem" (19 września), kiedy to Teatr TV zobaczyło aż 1,643 mln widzów, co dało stacji aż 10,75 proc. udziałow. Żaden inny spektakl nie przekroczył poziom miliona widzów, choć cztery spektakle miały powyzej 900 tys. widzów. Najsłabszy wynik miała adaptacja powieści Bronisława Wildsteina "Dolina nicosći" (tylko 689 tys. widzów; udział 4,42 proc.). Szeroko zapowiadana premiera "Getsemani" z fantastyczną rolą Magdaleny Cieleckiej obejrzało 902 tys. widzów (5,62 proc. udziału).

Description (grouped) Date Start time AMR SHR %
NAMIETNA KOBIETA /TEATR TV/ 05-09-2011 20:32:21 992218 7,13%
TEORBAN /TEATR TV/ 12-09-2011 20:30:55 785998 5,12%
IGRASZKI Z DIABLEM /TEATR TVP/ 19-09-2011 20:31:32 1643187 10,75%
DOLINA NICOSCI /TEATR TV/ 26-09-2011 20:30:27 689399 4,42%
FRYZJER /TEATR TV/ 03-10-2011 20:30:26 942371 6,14%
MOJA CORECZKA /TEATR TV/ 10-10-2011 20:28:29 932857 5,85%
GETSEMANI /TEATR TV/ 17-10-2011 20:29:19 902425 5,62%
 Średnia:     1010824 6,60%

ZOBACZ TEŻ: Wielki sukces Teatru TV na żywo.

Komentarze

Powiązane

19.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Box Go promuje swoją ofertę w nowej kampanii
Ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę Polsat Box Go. Użytkownicy mogą zyskać dostęp do 140 kanałów telewizyjnych. 
18.07.24, 09:53
| telewizja / VOD » informacje
Immergo będzie współpracować z Pasjatv
Immergo, firma działająca na rynku rozwiązań OTT i dystrybucji treści wideo, rozpoczyna współpracę z Pasjatv.
18.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
207 reklamodawców promowało podczas EURO 2024 aż 368 marek na antenach TVP
Podczas zakończonych mistrzostw Europy w piłce nożnej, Telewizja Polska zanotowała wzrost przychodów komercyjnych o 12 proc. Wpływy ze sprzedaży reklam dotyczą tradycyjnych mediów jak i online.
17.07.24, 16:30
| telewizja / VOD » ludzie
Paulina Sykut-Jeżyna, Agnieszka Hyży, Krzysztof Ibisz i Maciej Rock wśród gospodarzy pasma halo tu polsat
Jesienią w Polsacie ruszy zapowiadane już nowe pasmo poranne. „halo tu polsat” będzie emitowane w każdy weekend - od piątku do niedzieli. Program poprowadzą trzy pary dziennikarzy w tym Paulina Sykut-Jeżyna z Krzysztofem Ibiszem oraz Agnieszka Hyży z Maćkiem Rockiem.
17.07.24, 10:01
| telewizja / VOD » informacje
Katarzyna Kasia i Grzegorz Markowski przechodzą z TVN24 do TVP INFO. Poprowadzą nowy format
Katarzyna Kasia i Grzegorz Markowski pożegnali się z widzami „Szkła Kontaktowego” (TVN24). Para poprowadzi od 2 września br. nowy format na antenie TVP INFO.
17.07.24, 08:30
| telewizja / VOD » informacje
482 transmisje w każdym sezonie do 2027 roku. Betclic 1. Liga i Betclic 2. Liga na antenach TVP
Polski Związek Piłki Nożnej, Pierwsza Liga Piłkarska, Telewizja Polska i Betclic ogłosiły plany dotyczące transmisji rozgrywek Betclic 1. Ligi i Betclic 2. Ligi w sezonach 2024/2025, 2025/2026 i 2026/2027. Publiczny nadawca pokaże przez trzy lata niemal 1,5 tysiąca meczów prowadzonych przez piłkarską centralę. 
17.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Finał Euro 2024 hitem weekendu. Ale oglądalność spotkań z polską drużyną była wyższa
Blisko 7,3 mln widzów oglądało w niedzielę, 14 lipca br. mecz Hiszpania – Anglia transmitowany na antenach TVP. Ponad 6,4 mln widzów śledziło spotkanie przed telewizorami w domach, a 900 tys. widzów oglądało finał Euro 2024 poza domem.
17.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
AVIOS ma nowy skład. Zarządu i plany ekspansji
Stanowisko Prezesa Zarządu w spółce AVIOS objął dr inż. Tymoteusz Biłyk, twórca marki AVIOS i członek Rady Metodologicznej ds. RPD (Return Path Data) przy projekcie Telemetria Polska Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
16.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
Nowa struktura programów dla zagranicy. Zmiany dotkną Biełsat i TVP World
Telewizja Polska włączy swoje obcojęzyczne kanały do jednej struktury organizacyjnej. W skład nowo tworzonej jednostki wejdą dwie anteny: obecny kanał TVP World nadawany w języku angielskim oraz Telewizja Biełsat, emitująca program po białorusku, rosyjsku i ukraińsku. Szefem nowej struktury będzie Michał Broniatowski.
16.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Milion widzów oglądało program Lepsza Polska Kontynuacja formatu od września
Program publicystyczny Doroty Gawryluk „Lepsza Polska” w pierwszym, wiosennym sezonie oglądało średnio milion widzów. Stacja zapowiada kontynuację formatu.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.