06.11.11, 19:22
Jesienna kampania promocyjna serwisu Oferia.pl
Oferia.pl, która w lipcu tego roku uruchomiła kampanię z wykorzystaniem humorystycznych wideo-poradników „Zlecaj. Wybieraj. Miej to z głowy!”, startuje z nową akcją, mającą na celu budowanie świadomości marki Oferia.pl oraz edukację w zakresie zleceń.
Oferia.pl, która w lipcu tego roku uruchomiła kampanię z wykorzystaniem humorystycznych wideo-poradników „Zlecaj. Wybieraj. Miej to z głowy!”, startuje z nową akcją, mającą na celu budowanie świadomości marki Oferia.pl oraz edukację w zakresie zleceń.
Centralnym elementem kampanii jest konkurs „Licz na fachowców!”. Specjalnie na potrzeby akcji przygotowano krótki film na kanwie zagadki video, którego fabuła nawiązuje do komedii pomyłek. Filmik wyróżnia nowatorska, niespotykana do tej pory w akcjach promocyjnych technika montażu. W rolę głównego bohatera wcielił się aktor Michał Rolnicki, znany z wielu produkcji telewizyjnych (m.in. seriale „Teraz albo nigdy”, „Prosto w serce”, „Hotel 52”). Fabuła filmu jest spójna z koncepcją „ukrytego pomocnika” znaną już z wideo-poradników Oferii. Zadaniem internautów, którzy chcą podjąć walkę o jedną z nagród głównych (MacBook Pro, IPad, IPhone4G) jest policzenie fachowców występujących w filmie i odpowiedź na pytanie otwarte dotyczące zlecania na Oferii.
„W jesiennej kampanii postanowiliśmy rozwinąć koncepcję, w której Oferia.pl jest uniwersalnym sposobem na uporanie się z remontami, naprawami, pracami domowymi. Mając na uwadze popularność jaką cieszą się opublikowane wideo-poradniki, postanowiliśmy w humorystyczny sposób skontrastować podziw otaczający zaradnego bohatera kampanii z prawdziwym, ukrytym autorem jego sukcesu, czyli fachowcem z Oferia.pl” - mówi Monika Wypart Specjalista ds. Rozwoju Serwisu Oferia.pl.
Kampania potrwa do końca listopada i obejmie radio oraz internet. Koncepcję kreatywną przygotowała gliwicka agencja GONG.
Komentarze