15.11.11, 17:46
Czteryczwarte Brand Design dla Comenius
Na prośbę koordynatorów europejskiego projektu Comenius, firma Czteryczwarte Brand Design zaprojektowała logo akcji "Getting Wet in the Same Rain, Getting Warm in the Same Sun".
Na prośbę koordynatorów europejskiego projektu Comenius, firma Czteryczwarte Brand Design zaprojektowała logo akcji "Getting Wet in the Same Rain, Getting Warm in the Same Sun". Logo zaprojektowane przez Czteryczwarte będzie używane przez partnerskie szkoły w Polsce, Hiszpanii, Turcji, Grecji, na Litwie, Słowacji i we Włoszech.
Comenius jest częścią programu Unii Europejskiej "Uczenie się przez całe życie", w którym biorą udział uczniowie i nauczyciele. Realizacja projektów w ramach akcji Comenius Partnerskie Projekty Szkół to okazja do wprowadzenia innowacyjnych rozwiązań pedagogicznych, zdobycia nowych umiejętności, wzmocnienia współpracy z rodzicami i społecznością lokalną, uatrakcyjnienia oferty edukacyjnej. Dzięki zaangażowaniu w projekt, jego uczestnicy nabierają pewności siebie, doskonalą znajomość języków obcych, zdobywają ciekawe doświadczenia. Poprzez kontakty z instytucjami partnerskimi z innych krajów Europy uczą się tolerancji i zrozumienia dla innych kultur i narodów.
Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie
Urząd Miasta Krosna | Polska
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze