17.11.11, 18:03

Sound To Go – wielofunkcyjny mikrogłośnik

Sound to Go to niewielki, kompaktowy głośnik, zdobywający liczne nagrody na międzynarodowych targach i konkursach techniki użytkowej.

Sound to Go to niewielki, kompaktowy głośnik, zdobywający liczne nagrody na międzynarodowych targach i konkursach techniki użytkowej. Jest idealnym rozwiązaniem dla wszystkich pasjonatów muzyki, którzy nie przepadają za korzystaniem ze słuchawek, a np. z powodu braku miejsca lub częstych podróży są zmuszeni korzystać z głośników wbudowanych w laptopy bądź komputery PC.  To odpowiedź na potrzeby tych osób, które w wielu przypadkach mogą być sfrustrowane ograniczeniami i brakami wspomnianych wcześniej głośników.

Sygnowany przez markę Edifier Sound to Go to w pełni przenośny mikrogłośnik zamknięty w eleganckiej obudowie ze szczotkowanego aluminium. Jak wszystkie produkty tej marki, ma charakterystyczny, wyróżniający się, nowoczesny design. Jest stylowy i smukły - idealnie wygląda na biurku przy komputerze PC, wspaniale pasuje też do każdego laptopa.
Załączony do zestawu kabel USB stanowi zasilanie głośników i pozwala na strumieniowe przesyłanie dźwięku z dowolnego komputera. Dodatkowe wejście AUX umożliwia korzystanie praktycznie z każdego innego źródła audio.

Pomimo swoich niewielkich rozmiarów (szer. 261 mm x  wys. 36 mm x gł. 44 mm) Sound to Go gwarantuje wysokiej jakości czysty dźwięk, wykraczający daleko poza możliwości wszystkich wbudowanych w laptopy głośników. Regulacja poziomu głośności możliwa jest za pomocą przycisku na urządzeniu lub poprzez wszystkie urządzenia będące źródłem sygnału audio. Wygodny i bezpieczny transport w podróży zapewnia miękkie ochronne etui.

W 2011 roku głośnik Sound to Go zdobył liczne nagrody i wyróżnienia, m.in nagrodę Red Dot Design, nagrodę IF Product Design Award oraz CES Design & Innovation Showcase Honors. Spośród nich najbardziej prestiżową jest ta ostatnia. Nagrody Innovations Design and Engineering Awards przyznawane są od roku 1976 produktom wyróżniającym się wyjątkowym i nietuzinkowym designem. Sponsorem tych nagród jest stowarzyszenie CEA (Consumer Electronics Association), organizator największych na świecie targów technologii użytkowej - International CES.

Komentarze

Powiązane

25.11.24, 23:03
| biznes i technologie » informacje
Gry bez barier. Mattel chce ułatwić zabawę osobom nierozróżniającym kolorów
Mattel, producent popularnych gier takich jak Scrabble, UNO czy Pictionary, zapowiedział dostosowanie swoich produktów do potrzeb osób z zaburzeniami widzenia kolorów. Na polskim rynku zadebiutowała już nowa wersja Blokus, w której zastosowano wgłębienia umożliwiające odróżnianie elementów różnych kolorów.
24.11.24, 22:00
| biznes i technologie » informacje
Newseria: spadek sprzedaży detalicznej może się okazać tymczasowy. Konsumenci dalej są jednak skłonni do dużych zakupów
Polska gospodarka w 2024 r. wyraźnie przyspieszyła w porównaniu z mikro wzrostem w 2023 r. i tegoroczny PKB powinien urosnąć o blisko 3 proc. – informuje w depeszy Newseria.
23.11.24, 21:00
| biznes i technologie » informacje
PepsiCo uruchomiło swoją największą farmę fotowoltaiczną w Polsce
PepsiCo uruchomiło swoją największą jak dotąd farmę fotowoltaiczną w Polsce o mocy 3,5 MWp w miejscowości Święte na Dolnym Śląsku. Jest to część tegorocznej inwestycji o wartości 22 mln zł w rozwój własnych odnawialnych źródeł energii.
21.11.24, 23:00
| biznes i technologie » informacje
Matt Dobrodziej prezesem Lenovo w regionie EMEA
Lenovo, firma działająca w branży technologicznej, mianowała Matta Dobrodzieja na stanowisko prezesa regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) ze skutkiem natychmiastowym.
16.11.24, 08:00
| biznes i technologie » informacje
Polacy częściej odwiedzają sklepy convenience
Analiza zachowań ponad 1,5 mln konsumentów w III kw. br. wykazała, że w sklepach convenience wyraźnie wzrósł ruch, bo o 9,5 proc. rdr. – wynika z danych Proxi.cloud. W hipermarketach podniósł się o 1,7 proc. rdr. Natomiast spadł rdr. w supermarketach – o 10,6 proc., a także w dyskontach – o 7 proc. W formacie convenience przybyło też klientów – 0,7 proc.
10.11.24, 20:00
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Dynamika handlu internetowego spowalnia. W czołówce Allegro, Media Expert, Zalando czy Sinsay
Wartość rynku e-commerce w Polsce w 2024 r. szacowana jest na blisko 100 mld zł. Jednak według raportu PMR Market Experts „Handel internetowy w Polsce 2024” dynamika wzrostu zaczyna spowalniać. Wynika to z dojrzewania sektora oraz częściowego powrotu konsumentów do tradycyjnych zakupów.
08.11.24, 17:35
| biznes i technologie » informacje
Auchan Polska i Intermarché inaugurują długoterminowy sojusz zakupowy. Jest zgoda UOKiK
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w odpowiedzi na wniosek sieci handlowych Auchan Polska i Intermarché, wydał zgodę na koncentrację i utworzenie długotrwałego sojuszu zakupowego. W wyniku tej decyzji obie firmy powołają do życia nowy podmiot, którego zadaniem będzie reprezentowanie obu sieci w rozmowach z kontrahentami.
03.11.24, 21:05
| biznes i technologie » informacje
Ruch w galeriach i centrach handlowych spadł o ponad 12 proc. w III kwartale 2024 r.
W III kwartale br. ruch w centrach i galeriach handlowych spadł o blisko 12,4 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. W tym samym czasie zmniejszyła się liczba unikalnych klientów – o prawie 10 proc. rdr. Z kolei częstotliwość zakupów minimalnie wzrosła w dwóch województwach, a w pozostałych odnotowano nieznaczne spadki.
02.11.24, 16:46
| biznes i technologie » informacje
Sieć franczyzowa Odido ma już 500 punktów
MAKRO Polska dołączyła pięćsetny sklep do sieci Odido w formule Elevate. Placówka znajduje się miejscowości Bieńkówka w województwie małopolskim. Prowadzą ją państwo Natalia i Karol Jończyk.
01.11.24, 20:16
| internet » informacje | biznes i technologie » informacje
DEKO Electronics dołącza do e-Izby
DEKO Electronics – producent elektroniki użytkowej, prowadzący własny sklep internetowy – dołączył do grona firm członkowskich Izby Gospodarki Elektronicznej.