17.11.11, 18:03

OgilvyInteractive dla IBM

W ramach działań realizowanych przez OgilvyInteractive dla IBM, agencja w tym roku stworzyła koncepcję serwisu technologicznego pod nazwą „Next”.

W ramach działań realizowanych przez OgilvyInteractive dla IBM, agencja w tym roku stworzyła koncepcję serwisu technologicznego pod nazwą „Next”. Ten koncept znajduje się na platformie Gazeta.pl i przez cztery miesiące funkcjonowania zyskał uznanie wielu czytelników. Kampania w sieci wspierana jest także poprzez działania na profilu IBM na Facebooku.

"OgilvyInteractiwe mając na celu wypromowanie idei Mądrzejszego Świata stworzyła koncepcję specjalnego serwisu technologicznego „Next”. Mądrzejszy Świat (Smarter Planet) to hasło, które towarzyszy globalnej kampanii IBM „Zbudujmy lepszy świat, let's build the smarter planet” realizowanej na całym świecie. Jako partner serwisu IBM jest  widoczny w reklamach display’owych na stronie. IBM odpowiada także za redagowanie materiałów do wyodrębnionej sekcji w serwisie. Podserwis o nazwie „Mądrzejszy Świat” ma za zadanie przybliżyć czytelnikom rozwiązania IBM, które pomagają rozwikłać problemy rozwijającego się świata, a w szczególności dużych miast i metropolii" – mówi Mateusz Mentlewicz z Ogilvy Interactive.

Profesjonalnie przygotowane przez redakcję „Next” artykuły są również zamieszczanie na fan page „Mądrzejszy świat” na Facebooku. Stanowi on uzupełnienie działań IBM w Internecie. Profil administrowany jest także przez zespół OgilvyInteractive.

Już w pierwszym miesiącu obecności w sieci „Next” cieszył się olbrzymią popularnością i ciągle rosnącą liczbą czytelników. Przez pierwsze cztery miesiące serwis „Next” odnotował 686 tysięcy unikalnych użytkowników oraz blisko dwa miliony odsłon.

Od początku swojego istnienia serwis „Next” na Gazeta.pl promowany jest w Internecie i prasie w mediach należących do grupy Agora S.A. Projekt po stronie IBM koordynuje Joanna Komuda, Brand Manager.

Komentarze

Powiązane

04.10.24, 11:02
| reklama & PR » ludzie
Anna Wawszkiewicz i Bartosz Makowski w zespole More Bananas
Anna Wawszkiewicz i Bartosz Makowski dołączyli do zespołu krakowskiej agencji More Bananas.
04.10.24, 09:59
| reklama & PR » ludzie
Grzegorz Turowski awansuje w ONE House
Grzegorz Turowski awansował w strukturach agencji ONE House na stanowisko Digital Media Director.
03.10.24, 17:22
| reklama & PR » informacje
Tivio Studio rozszerza działalność na Polskę i rynki CEE
Tivio Studio, spółka specjalizująca się w tworzeniu treści i rozwiązań w branży mediowej, ogłasza ekspansję na rynek polski oraz Europy Środkowo-Wschodniej.
03.10.24, 09:49
| reklama & PR » ludzie
Martyna Solińska awansuje w 38Content Communication. Została dyrektorem zarządzającym
Na początku października br. Martyna Solińska awansowała na stanowisko dyrektor zarządzającej 38Content Communication.
03.10.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
TAILORS Group po 10 latach istnienia zapowiada zmiany
Od butikowej agencji prowadzonej przez trzech przyjaciół do firmy zatrudniającej ponad 30 osób - tak w skrócie wygląda dotychczasowa historia TAILORS Group. W tym roku spółka obchodzi dziesiąte urodziny. Wraz z wejściem w nową dekadę swojej działalności, spółka chce komunikować się jako firma doradcza, wspierająca klientów na poziomie strategicznym.
02.10.24, 19:00
| reklama & PR » informacje
Uśmiech pochodzi od sera. Nowa komunikacja wizerunkowa Hochland
4 października br. w Światowy Dzień Uśmiechu, zaplanowano start nowej kampanii wizerunkowej marki Hochland.
02.10.24, 16:30
| reklama & PR » ludzie
Weronika Szczepanik awansuje w iProspect (dentsu Polska)
Od października br., Weronika Szczepanik, która do tej pory pełniła rolę Senior Client Performance Manager, awansowała i objęła stanowisko Client Partnera w iProspect (dentsu Polska).
02.10.24, 15:15
| prasa » ludzie | reklama & PR » ludzie
Anna Więckowska nową CMO w Bonnier Business Polska
Na początku października br. stanowisko Chief Marketing Officera w Bonnier Business Polska (wydawcy m.in. „Pulsu Biznesu) objęła Anna Więckowska, menedżerka, która posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie marketingu, brandingu i komunikacji.
02.10.24, 12:04
| reklama & PR » ludzie
Gabriel Siemiątkowski w better. gaming agency
1 października br. do ekipy better. gaming agency w roli PR Specialist dołączył Gabriel Siemiątkowski. W ramach stanowiska będzie odpowiadał przede wszystkim za projekty dla Level Infinite, wspierając jednocześnie inne inicjatywy agencji.
02.10.24, 11:00
| reklama & PR » ludzie
Marek Zieleniewski w zespole OneMulti
Marek Zieleniewski dołączył do agencji PR OneMulti i zajął stanowisko account managera. Wszedł w skład zespołu Life & Infrastructure, gdzie zajmuje się m.in. komunikacją korporacyjną dla Grupy Elemental.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Rzeszowskie Piwnice | inne

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.