22.11.11, 18:23
Nowa kampania dla USP Zdrowie
Kampania kierowana jest do osób, po 60 roku życia, które w sposób szczególny powinny zadbać o serce.
Koncept skoncentrowany jest na nowości w portfolio marki Vigor - preparacie Vigor Cardio. Kampania kierowana jest do osób, po 60 roku życia, które w sposób szczególny powinny zadbać o serce.
Spot będący połączeniem wyrazistych animacji i ujęć filmowych jest rozwinięciem komunikacji poprzedniej reklamy Vigor 100% dawka witamin i minerałów. Obie odsłony kampanii przygotowało OPUS B w współpracy z marketerem. 10-sekundowy spot emitowany jest na antenach głównych stacji telewizyjnych.
Media planował i kupił dom mediowy Starcom. Kampania potrwa do 24 grudnia br.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze