28.11.11, 18:17
Branża telekomunikacja liderem reklamy internetowej
Znamy już wyniki AdReport: Trendy - badania monitorującego aktywność reklamową poszczególnych branż i podmiotów. Liderami październikowych statystyk są: branże „Media, książki, CD, DVD” i „Telekomunikacja” oraz, wśród klientów, Wirtualna Polska.
Znamy już wyniki AdReport: Trendy - badania monitorującego aktywność reklamową poszczególnych branż i podmiotów. Liderami październikowych statystyk są: branże „Media, książki, CD, DVD” i „Telekomunikacja” oraz, wśród klientów, Wirtualna Polska. Wśród klientów największy wzrost aktywności zanotowały Wirtualna Polska S.A. oraz Grupa Allegro Sp. z o.o., które w październiku znacznie zwiększyły swoją aktywność reklamową w stosunku do poprzedniego miesiąca. Natomiast Bank Zachodni WBK S.A., P4 Sp. z o.o. oraz Groupon Sp. z o.o. są podmiotami, których aktywność w porównaniu do września br. znacznie spadła.
Najpopularniejszą formą reklamową w październiku 2011 był niezmiennie billboard, którego udział procentowy w rynku utrzymuje się na stałym poziomie - nieco poniżej 50%. Kategoria ta obejmuje wszystkie formy bazujące na Billboardzie, a więc Billboard 750x100, Double Billboard 750x200 oraz Triple Billboard 750x300.
W październiku największy udział procentowy w rynku reklamowym pod względem liczby wyświetlonych kampanii zanotowała branża „Media, książki, CD, DVD”. Wspomniana branża osiągnęła pozycję lidera wynikiem 17,66%, notując wzrost aktywności o 4,45% w porównaniu z ubiegłym miesiącem. Na drugim miejscu plasuje się kategoria „Pozostałe” z udziałem w wysokości 14,72%. Ta kategoria zanotowała spadek o 4,39% w stosunku do września 2011. Na trzecim miejscu znalazła się branża „Telekomunikacja”, która zanotowała zmniejszenie aktywności o 3,72% w stosunku do września. Ta sytuacja spowodowała spadek kategorii „Telekomunikacji” z miejsca drugiego, na miejsce trzecie w październikowym rankingu AdReport.
W statystykach branżowych pod względem wystąpienia reklam prowadzi branża „Telekomunikacja” z wynikiem 23,79%, która mimo spadku liczby kampanii, zwiększyła swój udział w rynku pod względem wyświetleń reklamy. W tej kategorii „Telekomunikacja” jest niekwestionowanym liderem, który o 10 punktów procentowych wyprzedza kolejne branże. Drugie miejsce z wynikiem 12,85%, po spadku o 4,27% w stosunku do zeszłego miesiąca, zajmuje branża „Finanse”. Na trzecim miejscu uplasowała się kategoria „Pozostałe” z wynikiem 12,67%.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze