28.11.11, 18:17

Branża telekomunikacja liderem reklamy internetowej

Znamy już wyniki AdReport: Trendy - badania monitorującego aktywność reklamową poszczególnych branż i podmiotów. Liderami październikowych statystyk są: branże „Media, książki, CD, DVD” i „Telekomunikacja” oraz, wśród klientów, Wirtualna Polska.

Znamy już wyniki AdReport: Trendy - badania monitorującego aktywność reklamową poszczególnych branż i podmiotów. Liderami październikowych statystyk są: branże „Media, książki, CD, DVD” i „Telekomunikacja” oraz, wśród klientów, Wirtualna Polska. Wśród klientów największy wzrost aktywności zanotowały Wirtualna Polska S.A. oraz Grupa Allegro Sp. z o.o., które w październiku znacznie zwiększyły swoją aktywność reklamową w stosunku do poprzedniego miesiąca. Natomiast Bank Zachodni WBK S.A., P4 Sp. z o.o. oraz Groupon Sp. z o.o. są podmiotami, których aktywność w porównaniu do września br. znacznie spadła.

Najpopularniejszą formą reklamową w październiku 2011 był niezmiennie billboard, którego udział procentowy w rynku utrzymuje się na stałym poziomie - nieco poniżej 50%. Kategoria ta obejmuje wszystkie formy bazujące na Billboardzie, a więc Billboard 750x100, Double Billboard 750x200 oraz Triple Billboard 750x300.

W październiku największy udział procentowy w rynku reklamowym pod względem liczby wyświetlonych kampanii zanotowała branża „Media, książki, CD, DVD”. Wspomniana branża osiągnęła pozycję lidera wynikiem 17,66%, notując wzrost aktywności o 4,45% w porównaniu z ubiegłym miesiącem. Na drugim miejscu plasuje się kategoria „Pozostałe” z udziałem w wysokości 14,72%. Ta kategoria zanotowała spadek o 4,39% w stosunku do września 2011. Na trzecim miejscu znalazła się branża „Telekomunikacja”, która zanotowała zmniejszenie aktywności o 3,72% w stosunku do września. Ta sytuacja spowodowała spadek kategorii „Telekomunikacji” z miejsca drugiego, na miejsce trzecie w październikowym rankingu AdReport.

W statystykach branżowych pod względem wystąpienia reklam prowadzi branża „Telekomunikacja” z wynikiem 23,79%, która mimo spadku liczby kampanii, zwiększyła swój udział w rynku pod względem wyświetleń reklamy. W tej kategorii „Telekomunikacja” jest niekwestionowanym liderem, który o 10 punktów procentowych wyprzedza kolejne branże. Drugie miejsce z wynikiem 12,85%, po spadku o 4,27% w stosunku do zeszłego miesiąca, zajmuje branża „Finanse”.  Na trzecim miejscu uplasowała się kategoria „Pozostałe” z wynikiem 12,67%.

Komentarze

Powiązane

02.09.24, 10:02
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Interia przedstawiła jesienną ofertę podcastów i programów video
Dziennikarze Polsatu i Interii (m.in. Piotr Witwicki, Alicja Resich, Katarzyna Zdanowicz i Przemysław Białkowski) pojawią się w ofercie portalu z podcastami video. Interia będzie kontynuowała piłkarski format video „Gramy dalej”, weekendowy magazyn Tygodnik Interii oraz cykl „Interia Bliżej Świata. Przegląd mediów zagranicznych”.
02.09.24, 09:00
| internet » informacje
Grupa PMPG Polskie Media startuje z serwisem NewsMed.pl
PMPG Polskie Media uruchamia nowy projekt wydawniczy o profilu medycznym. Serwisem eksperckim NewsMed.pl pokieruje Katarzyna Pinkosz.
01.09.24, 11:59
| radio » informacje | internet » informacje
wojna1939.pl – najnowsza superprodukcja Audioteki z podróżą w czasie
1 września br., w dniu 85. rocznicy wybuchu II wojny światowej, zadebiutowała superprodukcja Audioteki – „wojna1939.pl”. Audioserial ma przenieść słuchaczy do czasów II wojny światowej, w których współczesne wojska stawią czoła przeciwnikowi. Produkcja powstała na podstawie scenariusza Marcina Ciszewskiego.
29.08.24, 15:20
| internet » informacje
Grupa WP w I półroczu 2024 r.: blisko 719 mln zł przychodów gotówkowych
Przychody gotówkowe ze sprzedaży Wirtualna Polska Holding S.A. w I półroczu 2024 roku wyniosły prawie 719 mln zł. To oznacza wzrost o ponad 9 proc. w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej. Skorygowany zysk EBITDA wyniósł prawie 183 mln zł, po wzroście o 3,7 proc.
24.08.24, 19:06
| internet » informacje | reklama & PR » informacje | kultura » muzyka
Gazeta.pl wspiera Męskie Granie
Portal Gazeta.pl został oficjalnym patronem „Męskiego Grania”. Projekt świętuje w tym roku swoje 15-lecie.
24.08.24, 16:00
| radio » informacje | internet » informacje
Nieświęta Trójca. Nowa superprodukcja o nietypowych dylematach wyjątkowych zakonnic w Audiotece
„Nieświęta Trójca” to najnowsza produkcja oryginalna Audioteki realizowana w gwiazdorskiej obsadzie. W rolach głównych można usłyszeć, m.in. Katarzynę Herman, Katarzynę Dąbrowską i Janusza Chabiora.
23.08.24, 07:45
| radio » informacje | internet » informacje | kultura » informacje
„Festiwal Po Drodze” będzie dostępny w formie audio w aplikacji Patronite
„Festiwal Po Drodze” to wydarzenie lokalne, które ma na celu promocję kultury Wielkopolski. Słuchacze, za pośrednictwem aplikacji Patronite Audio, będą mieli dostęp do transmisji audio na żywo.
20.08.24, 18:09
| internet » informacje
Gazeta.pl i Wyborcza.pl ponownie współpracują przy promocji tekstów
Redakcje należące do Grupy Agora po raz kolejny nawiązały współpracę w obszarze promocji treści. Od 14 sierpnia br. artykuły z Wyborcza.pl, serwisu “Gazety Wyborczej”, są prezentowane na stronie głównej portalu Gazeta.pl.
20.08.24, 12:44
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
OLX Praca oddaje głos Generacji Zet w swojej najnowszej kampanii
OLX Praca oddaje głos Generacji Zet i w nowej kampanii chce obalić stereotypy o tym pokoleniu, równocześnie pokazując rolę, którą odgrywa ono na współczesnym rynku pracy. To kolejna odsłona wieloetapowego projektu, realizowanego przez markę pod wspólnym hasłem "Praca z korzyścią dla wszystkich".
19.08.24, 19:30
| internet » informacje
„Festiwal Optymizmu” w serwisie NaszeMiasto.pl
16 sierpnia br. w serwisie NaszeMiasto.pl została uruchomiona specjalna sekcja tematyczna z okazji Światowego Dnia Optymisty.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.