06.02.12, 18:30

NK powołał własną markę badawczą - Research.NK

Od kilku lat portal nk.pl oferuje partnerom możliwość przeprowadzania badań marketingowych w oparciu o potencjał serwisu.

Od kilku lat portal nk.pl oferuje partnerom możliwość przeprowadzania badań marketingowych w oparciu o potencjał serwisu. Rozwój zespołu badawczego doprowadził do powstania osobnej marki - Research.NK. Celem projektu jest m.in. dostarczanie informacji o opiniach, gustach i oczekiwaniach polskich konsumentów z pełnym zachowaniem norm anonimizowania i zabezpieczania przetwarzanych danych.

Portal nk.pl wprowadził ofertę badawczą już w 2010 r. Od tego czasu rozwijał dział badań i kompetencje zespołu. Dzięki temu portal zyskał dokładniejszą wiedzę o zachowaniach swoich Użytkowników, co umożliwiło precyzyjne dostosowywanie go do potrzeb Polaków. Dla użytkowników NK udział w badaniach i analizach jest w pełni dobrowolny i anonimowy, choć bywa wynagradzany. Research.NK bazuje na trzech głównych atutach: ogromnym zasobie danych nk.pl, nowoczesnych technologiach umożliwiających gromadzenie informacji oraz zespole posiadającym wiedzę na temat realizacji badań w specyficznych warunkach mediów społecznościowych. Jak wyjaśnia Krzysztof Sobieszek, Pełnomocnik Zarządu ds. Badań: "Zespół budowaliśmy w oparciu o kompetencje badawcze oraz społecznościowy know-how. Znajdują się w nim zarówno informatycy, jak i badacze oraz analitycy. Dziś z pełną odpowiedzialnością mogę powiedzieć że mamy kompetentny i doświadczony zespół mogący realizować potrzeby badawcze klientów."

Z portalu nk.pl regularnie korzysta kilkanaście milionów Użytkowników - są to Polacy zarówno z kraju, jak i kontaktujący się z rodziną emigranci. Tylko w grudniu 2011 internauci zostawili w portalu ok. 9 mln zdjęć, 21 mln wpisów na mikroblogach oraz 35 mln komentarzy do profili. Przeciętny użytkownik ma 170 znajomych. Dane te zdaniem wydawcy mogą być bezcennym źródłem optymalizacji komunikacji marketingowej poprzez profilowanie behawioralne, z pełną gwarancją anonimowości użytkowników. "Serwisy społecznościowe przetwarzają ogromną ilość danych. Możliwość ich efektywnej analizy stanowi istotne wyzwanie technologiczne. Dlatego w ramach Research.NK działa dedykowana grupa zajmująca się wyłącznie rozwijaniem i obsługą centralnej bazy danych (tzw. hurtowni danych). Nie zdecydowaliśmy się na rozwiązania komercyjne dostępne na rynku ponieważ wiemy, że nasze potrzeby są unikalne. W związku z tym, że rozwiązania oparte na analizie danych są jednym ze strategicznych kierunków rozwoju spółki, w przyszłości będziemy w coraz większym stopniu potrzebować rozwiązań elastycznych i bardzo wydajnych i sprawny zespół wewnętrzny jest w stanie to zapewnić przy zachowaniu efektywności kosztowej" – mówi Krzysztof Sobieszek.

Rozwiązania badawcze zespołu Research.NK są zgrupowane w trzech kategoriach. Pierwsza z nich to Badania Grup Celowych (m.in. sondaż Overnight.NK czy też badania wąskich grup). Oferowane rozwiązania wesprą marketerów na wstępnym etapie prac z marką, np. przy budowaniu strategii. Dostarczą również szczegółowego opisu i umożliwią segmentację grupy celowej, wraz z dogłębnym zrozumieniem motywów i zachowań jej reprezentantów. Badania Wspierające Komunikację (m. in. CopyTest.nk oraz ContentGenerator.nk) to rozwiązania, które pomagają zoptymalizować komunikację marketingową nawet w przededniu realizacji kampanii reklamowej. Przykładowo, ContentGenerator pozwala podnieść poziom zaangażowania odbiorców kampanii poprzez udostępnianie wyników badań jako materiału do komentowania, kontestowania i przekazywania znajomym. Trzecią kategorią rozwiązań oferowanych przez Research NK są Badania Efektywności Komunikacji (m. in. MainPageEffect.nk czy ROSeffect.nk). W tej grupie znajdziemy narzędzia do kontroli i ewaluacji kampanii. Dzięki nim precyzyjnie podsumujemy benefity, którymi zaowocowała dana kampania reklamowa.

Usługami najczęściej wykorzystywanymi przez aktualnych klientów Działu Badań są jak dotąd: badania ankietowe CAWI, badania ankietowe na próbach reprezentatywnych dla całości lub części polskich internautów, badania jakościowe - grupowe (Moderowane Społeczności Badawcze) oraz indywidualne (Wywiady Indywidualne Online). Udział w tych badaniach jest zawsze dobrowolny i związany z wynagrodzeniem Użytkownika.

Komentarze

Powiązane

11.04.24, 10:39
| internet » e-commerce
Raport Elephate „Ranking blogów w e-commerce”. Najsilniejsze strategie SEO i content marketingowe w świecie e-handlu
Agencja Elephate ma przyjemność ogłosić premierę najnowszego raportu dotyczącego świata e-handlu: „Ranking blogów w e-commerce”, edycja 2024. Tym razem eksperci poddali analizie aż 524 sklepy internetowe z 32 branż! Głównym celem zestawienia jest wyróżnienie sklepów online, które najskuteczniej wykorzystują strategie SEO i content marketingowe, by skalować swój biznes przy pomocy blogowania. Ranking został objęty patronatem serwisu portalmedialny.pl.
10.04.24, 18:12
| internet » ludzie
Duże zmiany. Awanse w kadrze managerskiej Interii
Interia porządkuje strukturę na poziomie kadry managerskiej. Dorota Bugajska – Marzec, Maciej Kucharski i Łukasz Noszczak połączą dotychczasowe obowiązki z funkcją zastępcy redaktora naczelnego Interii Piotra Witwickiego. Agnieszka Maciaszek zostanie Dyrektorem Sektorów Show-Biznes i Rozrywka, a Daniel Bednarek – Dyrektorem Sektora Sport.
09.04.24, 13:46
| internet » informacje
Przegląd Sportowy Onet przedłuża umowę z Drift Masters Grand Prix
Ringier Axel Springer Polska oraz Drift Masters (organizacja driftingowa) przedłużyły zawarte w 2023 r. partnerstwo medialne.
W ramach współpracy, w serwisie Przegląd Sportowy Onet będą się pojawiać treści promujące zawody organizowane przez Drift Masters oraz informacje na temat samej dyscypliny, jaką jest drifting.
04.04.24, 14:00
| internet » ludzie
Grzegorz Osiecki, Tomasz Żółciak oraz Grzegorz Siemionczyk w zespole Money.pl
Redakcja money.pl wprowadza nową strategię rozwoju serwisu. Niebawem pojawi się w nim więcej treści premium, zarówno w formie tekstów, jak i materiałów wideo. Od maja do zespołu dołączą Grzegorz Osiecki i Tomasz Żółciak, w czerwcu pracę rozpocznie Grzegorz Siemionczyk.
04.04.24, 07:45
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Mikołaj Kunica nowym gospodarzem formatu Onet Rano
Mikołaj Kunica dołączył do grona prowadzacych program „Onet Rano”. Pierwsze wydanie prowadzone przez redaktora naczelnego Business Insider Polska zostanie wyemitowane 4 kwietnia br. od godz. 7.55 w Onecie oraz w mediach społecznościowych.
28.03.24, 17:00
| prasa » ludzie | internet » ludzie
Sebastian Parfjanowicz będzie zastępcą redaktora naczelnego Przeglądu Sportowego Onet
2 kwietnia br., Sebastian Parfjanowicz dołączy do redakcji „Przeglądu Sportowego Onet” i obejmie stanowisko zastępcy redaktora naczelnego. Będzie drugim zastępcą redaktora naczelnego obok Łukasza Godlewskiego, który pracuje w redakcji od lutego ubr. Od 15 stycznia redaktorem naczelnym serwisu jest Kamil Wolnicki.
21.03.24, 10:16
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
STS rozszerza współpracę z Meczyki.pl
Firma STS, działająca na rynku bukmacherskim, nawiązała strategiczne partnerstwo z serwisem Meczyki.pl (Online Venture).
14.03.24, 13:45
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Balans. Kuba Jankowski gospodarzem nowego formatu wideo Wirtualnej Polski
Wirtualna Polska ruszyła z produkcją nowego formatu na platformie YouTube. Ruszył kanał „Balans” skierowany do osób urodzonych w latach 80. i 90., w którym znajdą się rozmowy z gośćmi i ekspertami dotyczące najważniejszych i najbardziej interesujących tematów dla millenialsów.
13.03.24, 17:28
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Dominika Długosz poprowadzi format Onet Rano
Dominika Długosz została gospodynią programu „Onet Rano”. Pierwsze wydanie prowadzone przez dziennikarkę Newsweeka zostanie wyemitowane 14 marca br. od godz. 7.55 w Onecie oraz w mediach społecznościowych.
11.03.24, 21:00
| internet » wydarzenia branżowe
Klarna przedłuża współpracę z Legią Ladies w 2024 r.
Klarna będzie kontynuować współpracę z drużyną Legią Ladies jako główny sponsor w sezonie 2023/2024.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy