29.11.11, 17:49
Karol Gajewski nowym prezesem San Markos
Agencja San Markos ma nowego prezesa – został nim dotychczasowy dyrektor zarządzający Karol Gajewski. Na tym stanowisku zastąpił Magdalenę Czaję, która została nominowana na stanowisko wiceprezes Grupy On Board San Markos.
Agencja San Markos ma nowego prezesa – został nim dotychczasowy dyrektor zarządzający Karol Gajewski. Na tym stanowisku zastąpił Magdalenę Czaję, która została nominowana na stanowisko wiceprezes Grupy On Board San Markos.
Szefem agencji San Markos został Karol Gajewski dotychczasowy dyrektor zarządzający. Magdalena Czaja długoletnia prezes awansowała w strukturach On Board San Markos Group na stanowisko wiceprezes odpowiedzialnej za rozwój nowych projektów grupy. Nowy prezes San Markos zapowiada kontynuację zmian w strategii i działaniu agencji. Od września br. Karol Gajewski sprawował funkcję dyrektora zarządzającego wdrażając z sukcesem nowatorską strategię opartą o nowe działy Strategy & Concept, Creative & Multimedia, Brand & Project Management oraz optymalizując ofertę agencji do aktualnych trendów rynku.
"Priorytetem jaki stoi przed agencją jest przede wszyskim rozwój oferty dostosowanej do oczekiwań i potrzeb rynku oraz umocnienie nowych działów Strategy & Concept, Creative & Multimedia oraz Brand & Project Management. Będzie to wymagać od nas wszystkich najwyższej jakości usług i obsługi, ale także nowatorskich i przełomowych rozwiązań komunikacyjnych opartych w dużej mierze o nowe technologie. Dziś klienci oczekują od nas nie tylko kreatywnej reklamy, ale również, coraz częściej potrzebują doradztwa przy podejmowaniu strategicznych decyzji komunikacyjnych. Oferujemy kompleksowe rozwiązania z zakresu zarządzania marką oraz strategiczne wsparcie przy podejmowaniu kluczowych decyzji mających wpływ na wyniki biznesowe naszych klientów" – wyjaśnia Karol Gajewski, prezes San Markos.
Karol Gajewski posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w branży reklamowej. Przez pięć lat zarządzał agencją reklamową Ad House. Wcześniej był współzałożycielem Agencji Matchstick s.c. oraz international sales & marketing managerem w Wydawnictwie Promedia. Z agencją San Markos jest związany od 2009 roku. W tym czasie pracował m.in. dla takich, klientów jak: Kropla Beskidu, Łaciate, RWE Polska, Telekomunikacja Polska, Siemens, OBI, TMS Brokers, Segece Polska.
Komentarze