29.11.11, 17:49

Karol Gajewski nowym prezesem San Markos

Agencja San Markos ma nowego prezesa – został nim dotychczasowy dyrektor zarządzający Karol Gajewski. Na tym stanowisku zastąpił Magdalenę Czaję, która została nominowana na stanowisko wiceprezes Grupy On Board San Markos.

Agencja San Markos ma nowego prezesa – został nim dotychczasowy dyrektor zarządzający Karol Gajewski. Na tym stanowisku zastąpił Magdalenę Czaję, która została nominowana na stanowisko wiceprezes Grupy On Board San Markos.

Szefem agencji San Markos został Karol Gajewski dotychczasowy dyrektor zarządzający. Magdalena Czaja długoletnia prezes awansowała w strukturach On Board San Markos Group na stanowisko wiceprezes odpowiedzialnej za rozwój nowych projektów grupy. Nowy prezes San Markos zapowiada kontynuację zmian w strategii i działaniu agencji. Od września br. Karol Gajewski sprawował funkcję dyrektora zarządzającego wdrażając z sukcesem nowatorską strategię opartą o nowe działy Strategy & Concept, Creative & Multimedia, Brand & Project Management oraz optymalizując ofertę agencji do aktualnych trendów rynku.

"Priorytetem jaki stoi przed agencją jest przede wszyskim rozwój oferty dostosowanej do oczekiwań i potrzeb rynku oraz umocnienie nowych działów Strategy & Concept, Creative & Multimedia oraz Brand & Project Management. Będzie to wymagać od nas wszystkich najwyższej jakości usług i obsługi, ale także nowatorskich i przełomowych rozwiązań komunikacyjnych opartych w dużej mierze o nowe technologie. Dziś klienci oczekują od nas nie tylko kreatywnej reklamy, ale również,  coraz częściej potrzebują doradztwa przy podejmowaniu strategicznych decyzji komunikacyjnych. Oferujemy kompleksowe rozwiązania z zakresu zarządzania marką oraz strategiczne wsparcie przy podejmowaniu kluczowych decyzji mających wpływ na wyniki biznesowe naszych klientów" – wyjaśnia Karol Gajewski, prezes San Markos.

Karol Gajewski posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w branży reklamowej. Przez pięć lat zarządzał agencją reklamową Ad House. Wcześniej był współzałożycielem Agencji Matchstick s.c. oraz international sales & marketing managerem w Wydawnictwie Promedia. Z agencją San Markos jest związany od 2009 roku. W tym czasie pracował m.in. dla takich, klientów jak: Kropla Beskidu, Łaciate, RWE Polska, Telekomunikacja Polska, Siemens, OBI, TMS Brokers, Segece Polska.

Komentarze

Powiązane

24.01.25, 10:15
| reklama & PR » ludzie
Jan Zagrodzki dołączył do Cut The Mustard
Jan Zagrodzki dołączył do agencji Cut The Mustard i objął stanowisko Business Directora. Kompleksowo zaopiekuje w strukturze kwestie biznesowe, zarówno na polu nowego biznesu, jak i działu obsługi klienta.
24.01.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
I po przetargu. Amooco Agency dalej współpracuje z Wedlem
Agencja kreatywna Amooco Agency po raz kolejny została wybrana na partnera marki E.Wedel w zakresie aktywacji prosprzedażowych.
24.01.25, 07:00
| reklama & PR » informacje
LoveBrands Group ponownie wesprze firmę AstraZeneca
Agencja LoveBrands Group po raz kolejny nawiązała współpracę z firmą biofarmaceutyczną AstraZeneca. W ramach umowy agencja realizuje działania komunikacyjne w obszarach diabetologii i kardiologii.
24.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Nowoczesne oblicze reklamy: podsumowanie 2024 roku i prognozy na 2025 z perspektywy Big Better Brands (Kajetan Królikowski)
Kajetan Królikowski z Big Better Brands podsumowuje dla portalmedialny.pl rok 2024 w branży. 
23.01.25, 23:04
| reklama & PR » informacje
Jeremy Sochan ambasadorem marki Rabanne
Luksusowa marka Rabanne zainicjowała kampanię promującą nową odsłonę swojego zapachu – Invictus Parfum, którego twarzą został Jeremy Sochan, jedyny polski koszykarz NBA.
23.01.25, 20:00
| reklama & PR » informacje
Grayling obsłuży Saxo Bank
Saxo Bank, duński specjalista w zakresie handlu i inwestycji online, powierzył Grayling Poland prowadzenie działań komunikacyjnych i zarządzanie wizerunkiem firmy w Polsce.
23.01.25, 14:30
| reklama & PR » informacje
Herbapol. We współpracy z naturą. Marka promuje herbatki owocowe Herbaciany Ogród
W nowej kampanii TV i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To już kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która ma podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem.
23.01.25, 12:20
| reklama & PR » informacje
Marka Cztery Pory Roku ruszyła z sensualną kampanią kremów do rąk
W swojej najnowszej kampanii, zrealizowanej we współpracy z agencją Ancymony (*ancy), marka Cztery Pory Roku (Pharma CF) chce udowodnić, że za pomocą zmysłu wzroku i słuchu można uruchomić także smak, zapach i dotyk.
22.01.25, 15:15
| reklama & PR » ludzie
Jakub Mączka kieruje studiem Motion Capture w Platige Image
Na początku stycznia 2025 r. do zespołu Platige Image dołączył Jakub Mączka, który objął funkcję Head of Motion Capture Studio. To strategiczny krok, mający na celu dalszy rozwój technologii, jak i dywersyfikację projektów studio.
22.01.25, 14:39
| radio / audio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa Eurozet zmienia cenniki reklamowe. Będzie drożej
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki pakietów reklamowych oraz reklam w wybranych stacjach radiowych, w tym Radia ZET. Zmiany, które wejdą w życie 10 lutego 2025 r.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.