29.11.11, 18:32

Nowa kampania wizerunkowa CNN International

Stacja CNN International zaprezentowała nową kampanię reklamową, która ma za zadanie podkreślić wiarygodność stacji jako światowego lidera wśród międzynarodowych kanałów informacyjnych.

Stacja CNN International zaprezentowała nową kampanię reklamową, która ma za zadanie podkreślić wiarygodność stacji jako światowego lidera wśród międzynarodowych kanałów informacyjnych. Celem kampanii jest zbudowanie zaufania i jeszcze większej rozpoznawalności kluczowych dziennikarzy CNN oraz wzmocnienie ich relacji ze stałymi widzami kanału.

Czołowi prezenterzy stacji,Richard Quest, Hala Gorani, Dan Rivers, Pedro Pinto oraz Becky Anderson,przedstawieni są na fotografiach portretowych. Towarzyszą im hasła: “Richard. Your competitive advantage is my business”; “Pedro.  Behind every sporting hero, there’s a story”; “Hala. When we know it, you know it.” Na wszystkich zdjęciach obecne jest główne hasło kampanii “Go beyond borders, wherever you are.”

Trzon kampanii stanowią billboardy, które można zobaczyć na lotniskach w Londynie, Frankfurcie, Paryżu, Sztokholmie, Abu Dhabi i Johannesburgu. Uzupełnieniem będą reklamy prasowe na kluczowych dla CNN International rynkach, reklamy online na najważniejszych portalach internetowych oraz specjalne promo na stronie internetowej CNN International.

W kampanii skupiamy się mocno na naszych dziennikarzach – ich inteligencji, profesjonalizmie i wiarygodności, ale również na naszych widzach. Chcemy im przypomnieć, z jakich powodów oglądają właśnie CNN International i jakie czerpią z tego korzyści” - mówi Gillian Power, marketing manager CNN International.

Kampania rozpocznie się w grudniui będzie trwać do stycznia 2012 roku. Stworzyła ją agencja kreatywna Play People, za planowanie i zakup mediów odpowiedzialne były MJ Media oraz PSI.

Komentarze

Powiązane

17.07.24, 10:01
| telewizja / VOD » informacje
Katarzyna Kasia i Grzegorz Markowski przechodzą z TVN24 do TVP INFO. Poprowadzą nowy format
Katarzyna Kasia i Grzegorz Markowski pożegnali się z widzami „Szkła Kontaktowego” (TVN24). Para poprowadzi od 2 września br. nowy format na antenie TVP INFO.
17.07.24, 08:30
| telewizja / VOD » informacje
482 transmisje w każdym sezonie do 2027 roku. Betclic 1. Liga i Betclic 2. Liga na antenach TVP
Polski Związek Piłki Nożnej, Pierwsza Liga Piłkarska, Telewizja Polska i Betclic ogłosiły plany dotyczące transmisji rozgrywek Betclic 1. Ligi i Betclic 2. Ligi w sezonach 2024/2025, 2025/2026 i 2026/2027. Publiczny nadawca pokaże przez trzy lata niemal 1,5 tysiąca meczów prowadzonych przez piłkarską centralę. 
17.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Finał Euro 2024 hitem weekendu. Ale oglądalność spotkań z polską drużyną była wyższa
Blisko 7,3 mln widzów oglądało w niedzielę, 14 lipca br. mecz Hiszpania – Anglia transmitowany na antenach TVP. Ponad 6,4 mln widzów śledziło spotkanie przed telewizorami w domach, a 900 tys. widzów oglądało finał Euro 2024 poza domem.
17.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
AVIOS ma nowy skład. Zarządu i plany ekspansji
Stanowisko Prezesa Zarządu w spółce AVIOS objął dr inż. Tymoteusz Biłyk, twórca marki AVIOS i członek Rady Metodologicznej ds. RPD (Return Path Data) przy projekcie Telemetria Polska Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
16.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
Nowa struktura programów dla zagranicy. Zmiany dotkną Biełsat i TVP World
Telewizja Polska włączy swoje obcojęzyczne kanały do jednej struktury organizacyjnej. W skład nowo tworzonej jednostki wejdą dwie anteny: obecny kanał TVP World nadawany w języku angielskim oraz Telewizja Biełsat, emitująca program po białorusku, rosyjsku i ukraińsku. Szefem nowej struktury będzie Michał Broniatowski.
16.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Milion widzów oglądało program Lepsza Polska Kontynuacja formatu od września
Program publicystyczny Doroty Gawryluk „Lepsza Polska” w pierwszym, wiosennym sezonie oglądało średnio milion widzów. Stacja zapowiada kontynuację formatu.
15.07.24, 16:30
| telewizja / VOD » informacje
21 edycja formatu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Aleksander Sikora wśród uczestników
Polsat jesienią pokaże 21. sezon programu „Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Najlepsi”. Do Macieja Rocka w roli gospodyni programu dołączy Agnieszka Hyży.
15.07.24, 12:14
| telewizja / VOD » informacje
Top of the Top Sopot Festival w sierpniu. Wystapią m.in. Ewa Bem, Urszula, Kayah i Rubens
19 sierpnia br. ruszy Top of the Top Sopot Festival. Podczas czterech dni koncertów w Operze Leśnej w Sopocie wystąpią gwiazdy polskiej sceny muzycznej. Całość wydarzenia będzie transmitowana antenie TVN.
15.07.24, 08:30
| telewizja / VOD » informacje | biznes i technologie » informacje
Przedsiębiorcy z sektora telekomunikacyjnego apelują o doprecyzowanie Prawa Komunikacji Elektronicznej
Polscy przedsiębiorcy telekomunikacyjni apelują do posłów o naniesienie poprawek w Prawie Komunikacji Elektronicznej. Podkreślają, że ich brak, negatywnie wpłynie na rozwój usług cyfrowych.
15.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
FILM CAFE w miejsce kanału CBS Europa
Spółka AMC Networks International – UK zmienia nazwę kanału CBS Europa na FILM CAFE.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.