06.12.11, 18:15
Nowy dyrektor marketingu w Novem Group
Adam Siedlecki został dyrektorem marketingu Novem Group. Od 1. grudnia odpowiedzialny jest m.in. za rozwój oferty oraz integrację usług trzech sieci reklamowych należących do spółki: efektywnościowej Novem Performance, display Novinet oraz w mobilnym internecie Mobilvi.
Adam Siedlecki został dyrektorem marketingu Novem Group. Od 1. grudnia odpowiedzialny jest m.in. za rozwój oferty oraz integrację usług trzech sieci reklamowych należących do spółki: efektywnościowej Novem Performance, display Novinet oraz w mobilnym internecie Mobilvi. Adam Siedlecki będzie również koordynował prace związane z planowaniem strategii kampanii reklamowych dla klientów.
Nowe stanowisko zostało utworzone w związku z rozszerzeniem działalności spółki, uruchomieniem sieci reklamy display Novinet oraz powołaniem biura sprzedaży reklamy online Novem Group. Zadaniem dyrektora marketingu będzie tworzenie kompleksowych produktów reklamowych, łączących różne formy obecności w sieci: performance, display i mobile.
Adam Siedlecki zaczynał karierę w IDMnet jako affiliate manager odpowiedzialny za współpracę z wydawcami i rozwój sieci afiliacyjnej. Następnie pracował w AdNet, gdzie pełnił funkcję kierownika działu zakupów, a także przez kilka miesięcy wykonywał obowiązki dyrektora zarządzającego. W Redefine, należącej do Grupy Polsat, odpowiadał za stworzenie koncepcji i strategii handlowej platformy reklamowej Netshare oraz wdrożenie jej w strukturach spółki. Jest absolwentem socjologii Collegium Civitas w Warszawie. Ukończył także podyplomowe studia menedżerskie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze