04.12.11, 12:36
Nowa kampania platformy n
Wystartowała nowa kampania platformy n promująca m.in. aktywację Turbodekodera z nagrywarką jest dostępna za zero złotych czy opcję „Film HD” za 79 zł.
Wystartowała nowa kampania platformy n promująca m.in. aktywację Turbodekodera z nagrywarką jest dostępna za zero złotych czy opcję „Film HD” za 79 zł. Dla wnowych abonentów platformy n, przygotowano mnóstwo nagród (22 telewizory marki Samsung, 44 iPady 2, 44 egzemplarze Playstation3 oraz 66 iPody nano). Honorując także swoich stałych Abonentów, platforma n zaprosiła ich do udziału w konkursie ruszającym z dniem 9 grudnia. Codziennie, do końca promocji, w formie aplikacji internetowej będzie można przetestować swoją wiedzę w quizie by wygrać m.in. 10 telewizorów Samsung 40”, telewizor Sony, a także wycieczkę do Paryża.
Media zaplanował dom mediowy Starcom, kreacje przygotowała Agencja Gruppa 66 Ogilvy. Kampania będzie prowadzona w radiu, telewizji, Internecie. Przez cały grudzień na przystankach autobusowych będą wisieć plakaty informujące o nowej kampanii. Kampania zaplanowana została w następujących mediach: TV (TVP, TVN, TVN Style, TVN7, TVN24, TVN Meteo, TVN Turbo, Polsat, Polsat Sport i Polsat Sport Extra, Polsat News, Polsat Film, Polsat Play, Polsat Cafe , Puls, Rebel, 4FunTV, Zone Romantica, Movies24, Nat Geo Wild, Sportklub, Animal Planet, Discovery, Discovery Science, TLC, Discovery World, Cbeebies, Comedy Central, Filmbox, Fox History, Kino Polska, National Geographic, TCM, Travel Channel, Universal, Wedding TV), radio (Agora sieć, RMF FM, RMF Classic, RMF Maxxx, PR3, PR4, RMF Miasto Muzyki, TIME), Internet (Onet.pl, Gazeta.pl, GG, WP.pl i NK.pl).
Komentarze