10.12.11, 17:15

Podchoinkowa akcja BNP Paribas

Świąteczna aplikacja na Facebooka ma promować kredyt gotówkowy.

Na facebookowym profilu BNP Paribas Banku ruszyła aplikacja „Podchoinkowe”. Fani profilu mogą wygrać atrakcyjne nagrody. Zabawa polega na wskazaniu, pod którym spośród dwudziestu świątecznych elementów ukrywa się w danym dniu nagroda. Codziennie można wygrać od skrzata jeden z siedemdziesięciu e-bonów o wartości 50 zł do zrealizowania w Empiku. Użytkownicy biorący udział w konkursie otrzymują dodatkowo wirtualne talary, których sumę mogą zwiększać dwa razy w ciągu dnia, odgadując kolejne nagrody i informując o zabawie na swoim profilu lub zapraszając znajomych do udziału w grze. Pierwsza osoba, która zdobędzie 3000 talarów wygra iPada. Finał konkursu nastąpi 23 grudnia.

Aplikacja „Podchoinkowe” została przygotowana w ramach kampanii kredytu gotówkowego i samochodowego „Zrealizuj swój plan”. W ten sposób BNP Paribas Bank promuje na Facebooku kredyt gotówkowy do 100 tys. zł. „Podchoinkowe” to już kolejna aplikacja nazwiązująca do kredytu gotówkowego oferowanego przez BNP Paribas Bank na realizację planów. Wcześniej bank zaproponował fanom zabawę pt. „Celomierz”, w której użytkownicy mogli sprawdzić co czeka ich za 5 lat i jakie cele uda im się osiągnąć.

Działania wsparte są kampanią social ads na Facebooku. Projektem i przygotowaniem oraz wdrożeniem aplikacji „Podchoinkowe” zajęła się agencja interaktywna WeAreMedia.

BNP Paribas prowadzi swój profil na Facebooku od maja 2010 r. Obecnie ma prawie 17 tys. fanów.

Komentarze

Powiązane

28.05.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
Konkurs lodów Hortex Mystery Ice. 40 osób weźmie udział w wyzwaniach przygotowanych przez CZVJNIKA
Hortex Mystery Ice, we współpracy z CZVJNIKIEM i jego ekipą: Julką, Justkiem i Ostrym, ogłasza konkurs z główną nagrodą dla 40 osób, które będą miały szansą wziąć udział w wyzwaniach wymyślonych przez CZVJNIKA i wystąpić w filmie na jego kanale w serwisie YouTube.
28.05.24, 13:55
| reklama & PR » informacje
OMD Group zwycięża w przetargu IPF Digital
Firma IPF Digital rozstrzygnęła przetarg na koordynację swoich działań mediowych w krajach bałtyckich.
28.05.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Kaufland na kolejne trzy lata wybiera The Media Insight
W ramach wygranego przetargu, agencja The Media Insight ponownie będzie odpowiadać za obsługę mediową Kaufland Polska. Współpraca trwa nieprzerwanie od czterech lat i została przedłużona o trzy kolejne lata.
27.05.24, 18:45
| reklama & PR » informacje
Weź to na gorąco! Żabka promuje przekąski Prosto z Pieca
Żabka ruszyła z kampanią „Weź to na gorąco!”, której jednym z kluczowych założeń jest zaprezentowanie oferty przekąsek na gorąco PROSTO z PIECA, potocznie nazywanej street foodem. Kampania obejmuje czołowe stacje telewizyjne i radiowe, kina, nośniki w przestrzeni publicznej – OOH oraz DOOH, a także internet.
27.05.24, 16:15
| reklama & PR » informacje
CeraVe z reklamowym love-story w SkyShowtime i Tinderze
Kampania kremu od CeraVe, utrzymana w konwencji love-story, pojawiła się premierowo na SkyShowtime. Komunikacja obejmuje również Tinder, YouTube, TVN Player oraz kino i social media. Za strategię i oprawę mediową akcji odpowiada Wavemaker.
27.05.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Space Cat Industries w przetargu zdobywa dwa projekty dla marki Philips (Versuni)
Agencja Space Cat Industries wygrała dwa projekty związane z platformą TikTok dla marki Versuni (Philips Domestic Appliances). 
27.05.24, 11:20
| reklama & PR » ludzie
Monika Młynarczyk dyrektorem marketingu w firmie WIŚNIOWSKI
1 kwietnia br. stanowisko dyrektora marketingu w firmie WIŚNIOWSKI objęła Monika Młynarczyk, awansując w ramach zmian w wewnętrznej strukturze.
27.05.24, 10:32
| reklama & PR » informacje
Pyszne.pl w wyniku przetargu trafia pod opiekę Walk PR
W wyniku wygranego przetargu, do grona klientów agencji Walk PR dołączyło Pyszne.pl –serwis do zamawiania jedzenia online.
27.05.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
M&M’s w wersji mini. Kampania w mediach społecznościowych
W maju br., portfolio czekoladowych produktów Mars Wrigley w Polsce poszerzyło się o M&M’s Minis draże czekoladowe w wersji mini.
27.05.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Krzysztof Kosz na pokładzie Papaya Roster
Reżyser Krzysztof Kosz dołączył do ekipy agencji Papaya Roster.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 29.06.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.