15.12.11, 20:24
Marta Lipka-Krawczyk awansuje w IDMnet
Marta Lipka-Krawczyk awansuje w ramach struktur spółki. Od teraz będzie pełnić funkcję Dyrektor Zarządzającej siecią Budowia.
Marta Lipka-Krawczyk awansuje w ramach struktur spółki. Od teraz będzie pełnić funkcję Dyrektor Zarządzającej siecią Budowia.
Marta Lipka-Krawczyk od czterech lat jest związana zawodowo z IDMnet. Swoją karierę w spółce zaczynała od funkcji Dyrektora Sprzedaży Bezpośredniej, by po dwóch latach przejąć zarządzanie sprzedażą w sieci budowlanej Budowia, wprowadzanej wówczas na rynek. Obecnie jest to największa w Polsce sieć reklamy internetowej, wyspecjalizowanej w branży budowlanej, wnętrzarskiej i nieruchomościowej. Do tego sukcesu przyczyniła się także Marta Lipka-Krawczyk, dlatego zarząd spółki postanowił docenić jej liczne osiągnięcia w dziedzinie sprzedaży oraz duże zaangażowanie i profesjonalizm.
15 grudnia br. Marta Lipka-Krawczyk objęła stanowisko Dyrektor Zarządzającej siecią Budowia, a zakres jej kompetencji i obowiązków zdecydowanie się powiększy. Będzie odpowiedzialna za całościową koncepcję obecności Budowii na rynku sieci tematycznych. Do jej zadań należeć będzie między innymi: kompleksowa obsługa klientów budowlanych i wnętrzarskich, tworzenie spójnej polityki handlowej z potrzebami Wydawców, negocjacje i ustalanie warunków współpracy z Wydawcami, Domami Mediowymi oraz Agencjami Reklamowymi, tworzenie nowych produktów handlowych, wyznaczenie nowych obszarów biznesowych i ustalanie długoterminowych planów rozwoju Budowii oraz dbanie o wizerunek sieci.
Zasięg Budowii to blisko 4,5 miliona Realnych Użytkowników (dane: Megapanel PBI/Gemius, 09.2011), co daje sieci pozycję lidera w branży. Budowia specjalizuje się w planowaniu kampanii dla klientów branżowych, zarówno na witrynach tworzących sieć, jak i poza nią. Doświadczenie w tej dziedzinie buduje od ponad sześciu lat.
Komentarze