19.12.11, 14:40

Nowa struktura i awanse w IDMnet

IDMnet przyjął nową strukturę spółki. Najważniejsze zmiany to oddzielenie zadań handlowych od usługowych oraz budowa centrów wiedzy, wspierających wszystkie działy firmy.

IDMnet przyjął nową strukturę spółki. Najważniejsze zmiany to oddzielenie zadań handlowych od usługowych oraz budowa centrów wiedzy, wspierających wszystkie działy firmy. W strukturze IDMnet pojawiły się też trzy nowe działy: Negocjacji i Rozliczeń, Tradingu oraz Kluczowych klientów.

Dział Negocjacji i Rozliczeń będzie wspierał działy witryn, afiliacji oraz działy agencyjne IDMnet i Afilo. Do jego zadań będzie należało prowadzenie negocjacji z domami mediowymi i innymi partnerami. Będzie również czuwał nad realizacją kontraktów z wydawcami i rozliczaniem kampanii. Funkcję dyrektora handlowego ds. negocjacji agencyjnych i rozliczeń obejmie Jan Roszkiewicz, dotychczasowy dyrektor działu agencyjnego. Na tym stanowisku zastąpi go Łukasz Skawiński, który do tej pory zarządzał siecią typu audiencje network - AdProfile. Produktem AdProfile zajmie się Daniel Kondzior – project manager. Dział Tradingu, na czele którego stanie Michał Hejka, wiceprezes IDMnet, będzie odpowiadał za optymalizację sprzedaży do platform zakupowych (SSP, DSP, AdExchange). Do jego zadań będzie należeć również sprzedaż do sieci afiliacyjnych oraz obsługa powierzchni typu remnant.

Dział Kluczowych Klientów został wyodrębniony z dotychczasowego działu agencyjnego. Do jego zadań będzie należała obsługa i pozyskiwanie kluczowych klientów oraz wdrożenie nowych standardów obsługi. Działem pokieruje Agnieszka Muszyńska.

W ramach zmian w strukturze IDMnet, zreorganizowany został także Dział Wsparcia Sprzedaży, którego zakres działań w związku z tym się poszerzy. Do jego głównych zadań należeć będzie rozwój produktów, istniejących już  w portfolio spółki, zarządzanie i dystrybucja wiedzy o nich oraz rozwój nowych rynków i wskazywanie nowych obszarów. Przypomnijmy, że obecnie w portfilio IDMnetu są sieci tematyczne: Budowia, 4Clover, Zdrowienet, Adporfile, Cplnet, Adaction, Adfun, projekty Social Media, Wyszukiwarki, E-commerce oraz sieć horyzontalna IDMnet i sieć afiliacyjna Afilo. Dział Wsparcia Sprzedaży i Rozwoju będzie również wspierał działy w realizacji rozbudowanych kampanii i projektów specjalnych dla klientów oraz domów mediowych. Będą tu także powstawały nowe produkty reklamowe i jednostki biznesowe. Działem pokieruje Katarzyna Patkowska, która obejmie stanowisko szefa wsparcia sprzedaży i strategii. 
Przed przejściem do IDMnet zarządzała działaniami z zakresu marketingu internetowego w Nokia Poland, gdzie była zatrudniona jako digital marketing manager. Odpowiadała wówczas za  projekty nagradzane w konkursach takich jak: Webstar, Golden Eagles, KTR oraz Efekton Awards.

Nowa struktura i podział stanowisk funkcjonują od 1 grudnia 2011.

Komentarze

Powiązane

17.05.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Magdalena Boczarska ponownie ambasadorką farb Dulux Ambiance Ceramic
Ruszyła nowa kampania reklamowa farb Dulux Ambiance Ceramic. Ambasadorką marki Dulux, podobnie jak w ubiegłym roku, jest znana i ceniona polska aktorka, Magdalena Boczarska. Kampania będzie prowadzona w różnych kanałach, w tym m.in. w social mediach i TV.
17.05.24, 11:59
| reklama & PR » informacje
Coca-Cola odkrywa najlepsze lato. Twa kampania Endless Summer
Fani Coca-Cola mają możliwość zdobycia biletów na najciekawsze wydarzenia tego lata. Do wygrania są wejściówki na największe festiwale muzyczne oraz mecze UEFA EURO 2024. Marka zaprezentowała również limitowaną serię butelek i puszek. 
17.05.24, 10:15
| reklama & PR » informacje
Pożyczka na „mi się”. Alior Bank startuje z kampanią marketingową
Alior Bank rozpoczął wielokanałową kampanię marketingową promującą nowy produkt kredytowy – Pożyczkę na „mi się”. W ramach oferty można uzyskać środki na dowolne cele, bez dodatkowych kosztów prowizji. W działaniach reklamowych zostaną wykorzystane różne kanały komunikacji, m.in. telewizja, punkty obsługi klienta (POS), a także digital.
17.05.24, 09:00
| reklama & PR » informacje
Podaruj chwilę przyjemności. 30 tys. zł do wygrania w loterii marki LINDOR
Lindt & Sprüngli powierzył agencji UNIQUE ONE organizację loterii pro-mocyjnej dla marki LINDOR „Podaruj chwilę przyjemności”.
17.05.24, 07:45
| reklama & PR » informacje
Przepis na Swojaka. Dan Cake podaje obiad na nowo
Ruszyła kampania produktów grillowych Dan Cake. W tegorocznej odsłonie marka przekonuje odbiorców, że dania grillowe doskonale sprawdzają się jako pomysł na obiad przygotowywany dla rodziny i przyjaciół - nie tylko w plenerze, ale także w domowym zaciszu.
17.05.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Wills Integrated obsługuje markę Stargres
Agencja Wills Integrated rozpoczęła obsługę marki Stargres z Grupy Końskie. Wrocławska agencja strategiczno-komunikacyjna odpowiada za realizację wielokanałowej kampanii, której celem jest promocja gresowych płyt zewnętrznych z linii STAR 2.0 i STAR 3.0.
16.05.24, 20:45
| reklama & PR » informacje
Agencja KERRIS przygotowała koncepcję kreatywną dla marki Jan Niezbędny
Agencja KERRIS odpowiada za adaptację nowej kreatywnej koncepcji komunikacji Jana Niezbędnego w kanałach social media lidera branży artykułów gospodarstwa domowego.
16.05.24, 19:30
| reklama & PR » ludzie
Ania Kwiatkowska w Grupie Przestrzeń
Ania Kwiatkowska dołączyła do Grupy Przestrzeń (Przestrzeń – agencja strategiczno-kreatywna, Polot – agencja digitalowa, Wyraz – studio projektowe, Rozgłos – agencja mediowa) i objęła stanowisko Business Development Director.
16.05.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
Nowe opakowanie, to samo chrupanie!” Kampania marki Familijne
Ruszyła kampania wafli Familijne (Colian) w nowych opakowaniach. Spoty reklamowe będa emitowane w najpopularniejszych kanałach TV, na YouTubie oraz na platformach VOD do końca czerwca br.
15.05.24, 20:40
| reklama & PR » informacje
Rezi twarzą kampanii smartwatcha Huawei Watch 4 Pro Space Edition
Polski oddział Huawei CBG (Consumer Business Group) ruszył z kampanią promującą nową odsłonę smartwatcha premium z rodziny HUAWEI WATCH 4 Pro. Działania wspierające wejście na polski rynek wersji Space Edition obejmują różnorodne kanały i narzędzia marketingowe. Twarzą kampanii w Polsce jest Remigiusz reZi Wierzgoń.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy