27.12.11, 16:20
Kanały muzyczne w listopadzie 2011 r.: Eska TV podwoiła udziały
VIVA Polska jest nadal liderem kanałów muzycznych. Wysokie miejsce - drugie - należy do nowego kanału Polo TV.
VIVA Polska jest nadal liderem kanałów muzycznych - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży Atmedia dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 30 listopada 2011 r.
Stacja w porównaniu z listopadem 2010 r. zmniejszyła swój udział w rynku w grupie ogólnej o 12,7 proc. Drugie miejsce należy do Polo TV (0,29 proc. udziału w rynku), a trzecie do 4fun.tv (wzrost o 9,8 proc.). Spadają notowania MTV Polska (aż 34,9 proc.), a za to rosną udziały Eski TV (o 95,2 proc.). VH1 Europe (w języku angielskim) generuje 0,02 proc. udziału w rynku. To więcej niż Rebel.tv (0,014) i Czwórka Polskie Radio (0,007 proc.). W grupie 13-29 lat podium wygląda tak samo. Największy wzrost w tej grupie osiągnęła Eska TV (o 69,7 proc.).
Udział wybranych stacji w rynku telewizyjnym w targecie 4+
listopad | 2010 | 2011 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
VIVA Polska | 33 955 | 0,510 | 28 876 | 0,445 |
Polo TV | 19 065 | 0,294 | ||
4fun.tv | 15 008 | 0,225 | 16 049 | 0,247 |
MTV Polska | 18 141 | 0,272 | 11 480 | 0,177 |
Eska TV | 4 216 | 0,063 | 7 953 | 0,123 |
VH1 Europe | 1 560 | 0,024 | ||
Rebel.tv | 607 | 0,009 | 901 | 0,014 |
Czworka Polskie Radio | 438 | 0,007 |
Udział wybranych stacji w rynku telewizyjnym w targecie 13-29 lat
listopad | 2010 | 2011 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
VIVA Polska | 15 889 | 1,543 | 12 114 | 1,255 |
Polo TV | 8 322 | 0,862 | ||
4fun.tv | 6 923 | 0,672 | 7 758 | 0,804 |
MTV Polska | 10 510 | 1,021 | 5 514 | 0,571 |
Eska TV | 2 477 | 0,241 | 3 949 | 0,409 |
VH1 Europe | 658 | 0,068 | ||
Rebel.tv | 280 | 0,027 | 309 | 0,032 |
Czworka Polskie Radio | 137 | 0,014 |
Dane udostępnione dzięki uprzejmości Atmedia. Dom sprzedaży At Media Polska oferuje zakup przestrzeni reklamowej i wydarzeń specjalnych w kilkudziesięciu kanałach telewizyjnych oraz oferuje także sprzedaż powierzchni reklamowej oraz akcji specjalnych witryn oraz serwisów dziecięcych Egmont. W ofercie znajduje się także reklama video w serwisach internetowych.
Komentarze