20.12.11, 18:46
System Digital Signage obecna w Galerii Łódzkiej
W Galerii Łódzkiej, zlokalizowanej przy sześciopasmowej arterii miasta, został zainstalowany system Digital Signage, w pełni zarządzany przez firmę IMS, specjalizującą się w świadczeniu Nowych Mediów w Miejscu Sprzedaży.
W Galerii Łódzkiej, zlokalizowanej przy sześciopasmowej arterii miasta, został zainstalowany system Digital Signage, w pełni zarządzany przez firmę IMS, specjalizującą się w świadczeniu Nowych Mediów w Miejscu Sprzedaży. Zarządcą Galerii jest spółka ECE Projektmanagement Polska Sp. z o.o.
W ciągach komunikacyjnych Galerii zostało umieszczonych 20 pionowych monitrów oraz sześciu poziomych monitorów w strefie foodcourt, które umożliwią emisję przekazów reklamowych oraz treści wizerunkowo-informacyjnych.
Galeria Łódzka to już 22-ga Galeria objęta systemem Digital Signage zarządzanym przez IMS. Poza Galerią Łódzką, IMS zarządza Systemem Digital Signage w następujących obiektach: Galeria Mokotów, Złote Tarasy, Blue City, Targówek, Reduta w Warszawie, Manufaktura w Łodzi, Stary Browar, Malta w Poznaniu, Galeria Kazimierz w Krakowie, Arkady Wrocławskie, Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu, Galaxy w Szczecinie, Galeria Jurajska w Częstochowie, Silesia City Center w Katowicach, Victoria w Wałbrzychu, Wzorcownia we Włocławku, Plejada w Bytomiu, Nowy Świat w Rzeszowie, Wisła w Płocku, Kaskada w Szczecinie, Dominikańska we Wrocławiu.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze