02.01.12, 13:44

Muzyka mojego życia! - nowy liner Radia Złote Przeboje

Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Radia Złote Przeboje – spoty reklamowe z hasłem „Muzyka mojego życia!” można zobaczyć w stacjach telewizyjnych i kinach w całej Polsce.

1 stycznia 2012 r. rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Radia Złote Przeboje – spoty reklamowe z hasłem „Muzyka mojego życia!” można zobaczyć w stacjach telewizyjnych i kinach w całej Polsce. Hasło kampanii pojawiło się w nowym linerze stacji „Radio Złote Przeboje – muzyka mojego życia!”, a działaniom promocyjnym towarzyszy konkurs antenowy dla słuchaczy.

Zaplanowana na styczeń kampania przypomina, że Radio Złote Przeboje to stacja, w której każdy może usłyszeć ulubione, niezmiennie popularne utwory przywołujące najpiękniejsze wspomnienia. W reklamach wykorzystano trzy popularne hity: piosenki „Wake Me Up Before You Go-Go” zespołu Wham!, „Pretty Woman” Roya Orbisona i „How Do You Do” grupy Roxette. Bohaterowie spotów reklamowych to m.in. rodzina zaczynająca dzień ze Złotymi Przebojami i osoby, którym radio towarzyszy w pracy.

Spoty z nowej kampanii mają 15 i 30 sekund. Są wyświetlane m.in. w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie i kanałach tematycznych, a także w sieci kin Helios i Cinema City w całej Polsce. Reklamy przygotował dom produkcyjny Timecode, a plan kampanii – dom mediowy Starlink i dział promocji Grupy Radiowej Agory. Hasło kampanii „Radio Złote Przeboje – muzyka mojego życia!” pojawiło się też na antenie stacji jako nowy liner. Będzie je można usłyszeć w czasie trwania działań promocyjnych.

Razem ze startem nowej kampanii reklamowej ruszył także specjalny konkurs dla słuchaczy Złotych Przebojów. W antenowej zabawie można wygrać płyty CD.

Komentarze

Powiązane

19.06.24, 07:30
| radio » informacje | telewizja / VOD » informacje | prasa » informacje
Raport Reuters Institute: RMF FM siódmy raz wygrywa ranking mediów cieszących się największym zaufaniem Polaków
Radio RMF FM już po raz siódmy rzędu zajęło pierwsze miejsce w rankingu mediów cieszących się największym zaufaniem Polaków, w badaniu prowadzonym przez Reuters Institute for the Study of Journalism. Co istotne, RMF FM jest liderem tego zestawienia od początku jego istnienia.
18.06.24, 17:42
| radio » ludzie
Kamila Pirogow-Małdzińska szefową Działu Prawnego Grupy Eurozet
1 lipca br. stanowisko dyrektora Działu Prawnego Grupy Eurozet obejmie Kamila Pirogow-Małdzińska.
17.06.24, 19:00
| radio » informacje | internet » informacje
Prosto z Euro w WP SportoweFakty na czas Euro 2024
Redakcja WP SportoweFakty uruchomiła format „Prosto z Euro”, który prowadzą Marcin Gazda i Paweł Pawłowski. Nowy program to analizy i komentarze dotyczące nie tylko meczów, ale także kulisów całego turnieju.
17.06.24, 17:45
| radio » informacje
Marek Wiernik prowadzi Strefę Euro 2024 w Radiu dla Ciebie
W piątek, 14 czerwca br. po godz. 16:00 ruszyła nowa audycja „Strefa Euro 2024” na antenie Radia dla Ciebie (Warszawa).
17.06.24, 12:04
| radio » informacje
Euro 2024 w Polskim Radiu. Transmisje, relacje i specjalny serwis
Mistrzostwa Europy w piłce nożnej będą relacjonowane na antenach Polskiego Radia. Publiczny nadawca przygotował także internetowy serwis specjalny.
17.06.24, 10:33
| radio » informacje
O prawie, lekturach, LGBT i fantastyce w wakacyjnych programach TOK FM
17 czerwca br. Radio TOK FM wprowadziło wakacyjną ramówkę w której znalazły się nowe audycje autorskie, a w nich tematy od fantastyki, przez prawa społeczności LGBT, po kanon lektur szkolnych.
17.06.24, 09:30
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Szybka piłka w Radiu Zet. Piłkarska kampania promująca Moonsy
Konkurs "Szybka piłka" na antenie Radia ZET oraz szerokie działania w prasie i Internecie na czele ze stronami sportowymi Onet.pl czy drukowaną wersją Przeglądu Sportowego – tak w czasie Euro 2024 promować będą się Moonsy – proteinowe chipsy z soczewicy.
17.06.24, 06:30
| radio » badania rynku
Sieci radiowe: Eska najchętniej słuchana, duży spadek Radia Pogoda
Radio Eska pozostaje najchętniej słuchaną siecią radiową w Polsce - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez Kantar Polska dla KBR obejmującego okres od 1 marca 2024 r. do 31 maja 2024 r. (sieci radiowe).
13.06.24, 19:00
| radio » informacje
XXVII edycja Konkursu Stypendialnego im. Jacka Stwory. Organizatorzy podwyższyli granicę wieku uczestników
Studio Reportażu i Dokumentu Polskiego Radia organizuje XXVII edycję Konkursu Stypendialnego im. Jacka Stwory, który jest skierowany do twórców, którzy nie ukończyli 40. roku życia. Celem przyznawanego stypendium jest zapewnienie warunków twórczego rozwoju młodym reportażystom radiowym.
13.06.24, 16:00
| radio » informacje | kultura » informacje
Nie do wiary. 27. Piknik Naukowy Polskiego Radia i Centrum Nauki Kopernik
15 czerwca br. na PGE Narodowym w Warszawie odbędzie się 27. Piknik Naukowy Polskiego Radia oraz Centrum Nauki Kopernik. W tym roku motywem przewodnim wydarzenia jest hasło: „Nie do Wiary!”. 
Subskrybuj RSS działu radio: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 22.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.