02.01.12, 19:03
Kampania edukacyjna Banku Pocztowego
1 stycznia br. rozpoczęła się nowa kampania edukacyjna Banku Pocztowego. W telewizji pojawiły się billboardy sponsorskie i spoty reklamowe.
1 stycznia br. rozpoczęła się nowa kampania edukacyjna Banku Pocztowego. W telewizji pojawiły się billboardy sponsorskie i spoty reklamowe.
Hasło kampanii edukacyjnej brzmi „Skarpety na nogi! Pieniądze na konto!”. Jest to nowa odsłona akcji prowadzonej w 2011 roku. W telewizyjnych billboardach sponsorskich, które pojawiły się 1 stycznia można zobaczyć ciepłą, kolorową skarpetkę, z której wysypują się monety i banknoty. Pokazuje to, że lepiej jest trzymać pieniądze na koncie niż w skarpecie. Billboardy sponsorskie pojawią się przy audycjach z prognozą pogody w TVP1 i TVN24.
8 stycznia na ekranach zadebiutuje nowy 10 sekundowy spot reklamowy, w którym Maria Nowak przekonuje, że lepszym rozwiązaniem jest trzymanie pieniędzy na Pocztowym Koncie Oszczędnościowym, niż w przysłowiowej skarpecie. Reklama będzie emitowana w tych samych blokach reklamowych, w których emitowane będą tradycyjne, 30 sekundowe spoty, komunikujące bezpłatne Pocztowe Konto Standard oraz atrakcyjne oprocentowanie Pocztowego Konta Oszczędnościowego.
Skarpeta jest motywem przewodnim całej kampanii edukacyjnej. Już 15 stycznia w 20 miastach Polski (m.in. w Radomsku, Zduńskiej Woli, Gnieźnie, Jarocinie, Śremie, Głogowie, Puławach) pojawią się charakterystycznie obrandowane samochody marki Syrena – popularne „Skarpety”. Nie jest to jedyna atrakcja – przechodnie będą otrzymywali charakterystyczne ciepłe skarpetki, jak również materiały informujące o korzyściach z posiadania konta. Bank Pocztowy oferuje bezpłatne: Pocztowe Konto Nestor, Pocztowe Konto Standard, oraz Pocztowe Konto Oszczędnościowe.
Konta Banku Pocztowego można założyć w placówce Banku, w Urzędzie Pocztowym lub za pośrednictwem Infolinii oraz przez Internet. Wypełniony formularz umowy można również przekazać listonoszowi. Jedynym dokumentem wymaganym przy zakładaniu konta jest dowód osobisty.
Kreacje reklamy przygotowała agencja Banah Group, natomiast zakup mediów został przeprowadzony przez Effective Media. Reklamy wraz z łącznikiem będą emitowane do końca stycznia w TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, TVN7, Polsacie i TV4.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze