02.01.12, 19:03

Kampania edukacyjna Banku Pocztowego

1 stycznia br. rozpoczęła się nowa kampania edukacyjna Banku Pocztowego. W telewizji pojawiły się billboardy sponsorskie  i spoty reklamowe.

1 stycznia br. rozpoczęła się nowa kampania edukacyjna Banku Pocztowego. W telewizji pojawiły się billboardy sponsorskie  i spoty reklamowe.

Hasło kampanii edukacyjnej brzmi „Skarpety na nogi! Pieniądze na konto!”. Jest to nowa odsłona akcji prowadzonej w 2011 roku. W telewizyjnych billboardach sponsorskich, które pojawiły się 1 stycznia można zobaczyć ciepłą, kolorową skarpetkę, z której wysypują się monety i banknoty. Pokazuje to, że lepiej jest trzymać pieniądze na koncie niż w skarpecie. Billboardy sponsorskie pojawią się przy audycjach z prognozą pogody w TVP1 i TVN24.

8 stycznia na ekranach zadebiutuje nowy 10 sekundowy spot reklamowy, w którym Maria Nowak przekonuje, że lepszym rozwiązaniem jest trzymanie pieniędzy na Pocztowym Koncie Oszczędnościowym, niż w przysłowiowej skarpecie. Reklama będzie emitowana w tych samych blokach reklamowych, w których emitowane będą tradycyjne, 30 sekundowe spoty, komunikujące bezpłatne Pocztowe Konto Standard oraz atrakcyjne oprocentowanie Pocztowego Konta Oszczędnościowego.

Skarpeta jest motywem przewodnim całej kampanii edukacyjnej. Już 15 stycznia w 20 miastach Polski (m.in. w Radomsku, Zduńskiej  Woli, Gnieźnie, Jarocinie, Śremie, Głogowie, Puławach) pojawią się charakterystycznie obrandowane samochody marki Syrena – popularne „Skarpety”. Nie jest to jedyna atrakcja – przechodnie będą otrzymywali charakterystyczne ciepłe skarpetki, jak również materiały informujące o korzyściach z posiadania konta. Bank Pocztowy oferuje bezpłatne: Pocztowe Konto Nestor, Pocztowe Konto Standard, oraz Pocztowe Konto Oszczędnościowe.

Konta Banku Pocztowego można założyć w placówce Banku, w Urzędzie Pocztowym lub za pośrednictwem Infolinii oraz przez Internet. Wypełniony formularz umowy można również przekazać listonoszowi. Jedynym dokumentem wymaganym przy zakładaniu konta jest dowód osobisty.

Kreacje reklamy przygotowała agencja Banah Group, natomiast zakup mediów został przeprowadzony przez Effective Media. Reklamy wraz z łącznikiem będą emitowane do końca stycznia w TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, TVN7, Polsacie i TV4.

Komentarze

Powiązane

13.09.24, 09:01
| reklama & PR » ludzie
Anna Jankowska awansowała w RTB House
Anna Jankowska objęła stanowisko Executive VP of Global Partnerships w Adlook, awansując jednocześnie w RTB House.
12.09.24, 20:19
| reklama & PR » informacje
Lidl partnerem rozgrywek Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA
Lidl został Oficjalnym Partnerem rozgrywek Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA na trzy kolejne lata aż do sezonu 2026/27. Udział marki wiąże się z umożliwieniem ponad 12 tys. dzieci wyprowadzenia graczy na murawy europejskich boisk, na których rozgrywane są oba turnieje.
12.09.24, 18:00
| reklama & PR » ludzie
Beata Michalik zasiliła szeregi agencji Labcon
Beata Michalik objęła stanowisko Creative Production Team Lead w agencji relevant stories Labcon (Group One). Swoje doświadczenie zdobywała w firmach takich jak Brand New Galaxy (obecnie Assembly Global), Life on Mars oraz Isobar Polska. 
12.09.24, 08:48
| reklama & PR » informacje
Łowicz sos! Marka sięga po aranżację przeboju Haddaway’a What is love
Marka Łowicz powraca z nową, muzyczną kampanią promującą sosy do dań na ciepło. Przebój „Więcej warzyw”, który trzy lata temu stworzono na podstawie hitu Backstreet Boys – doczekał się swojego następcy.
12.09.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Tokyo Sushi klientem agencji more
We wrześniu br. agencja more rozpoczęła współpracę z Tokyo Sushi, siecią restauracji oferującą dania kuchni japońskiej.
11.09.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Dominik Bos poprowadzi Podcast Od Zera w ramach kampanii Pepsi Zero Cukru
Marka Pepsi rusza z podcastem „OD ZERA” w której goście opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos.
11.09.24, 17:00
| reklama & PR » ludzie
Magda Oleś-Stangrodzka awansuje w Big Picture
Na początku września br. Magda Oleś-Stangrodzka awansowała na stanowisko Senior PR Consultant w Big Picture. Agencja tłumaczy awans w związku z rozwojem praktyki komunikacji korporacyjnej. 
10.09.24, 21:00
| reklama & PR » informacje
Julka Żugaj i Kuba Patec Patecki ambasadorami kampanii płatków śniadaniowych Lubella
W najnowszej kampanii marki Lubella, odbiorcy będą mogli stworzyć własny avatar za pomocą fungeneratora AI od Lubelli i znaleźć się na limitowanym opakowaniu płatków Lubella Choco Kulki. Akcję wspiera również konkurs.
10.09.24, 19:30
| reklama & PR » informacje
Dziadek do orzechów wygrywa w przetargu napojów roślinnych Inka
Marka napojów roślinnych Inka wybrała w przetargu na aktywację konsumencką agencję Dziadek do orzechów.
10.09.24, 18:00
| reklama & PR » ludzie
Jacek Celiński przechodzi do Adlook
Jacek Celiński dołączył do Adlook i objął stanowisko VP of Growth CEE. W spółce będzie za wzrost sprzedaży w Europie Środkowo-Wschodniej.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty
Konkursy
do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.