02.01.12, 19:03

Kampania edukacyjna Banku Pocztowego

1 stycznia br. rozpoczęła się nowa kampania edukacyjna Banku Pocztowego. W telewizji pojawiły się billboardy sponsorskie  i spoty reklamowe.

1 stycznia br. rozpoczęła się nowa kampania edukacyjna Banku Pocztowego. W telewizji pojawiły się billboardy sponsorskie  i spoty reklamowe.

Hasło kampanii edukacyjnej brzmi „Skarpety na nogi! Pieniądze na konto!”. Jest to nowa odsłona akcji prowadzonej w 2011 roku. W telewizyjnych billboardach sponsorskich, które pojawiły się 1 stycznia można zobaczyć ciepłą, kolorową skarpetkę, z której wysypują się monety i banknoty. Pokazuje to, że lepiej jest trzymać pieniądze na koncie niż w skarpecie. Billboardy sponsorskie pojawią się przy audycjach z prognozą pogody w TVP1 i TVN24.

8 stycznia na ekranach zadebiutuje nowy 10 sekundowy spot reklamowy, w którym Maria Nowak przekonuje, że lepszym rozwiązaniem jest trzymanie pieniędzy na Pocztowym Koncie Oszczędnościowym, niż w przysłowiowej skarpecie. Reklama będzie emitowana w tych samych blokach reklamowych, w których emitowane będą tradycyjne, 30 sekundowe spoty, komunikujące bezpłatne Pocztowe Konto Standard oraz atrakcyjne oprocentowanie Pocztowego Konta Oszczędnościowego.

Skarpeta jest motywem przewodnim całej kampanii edukacyjnej. Już 15 stycznia w 20 miastach Polski (m.in. w Radomsku, Zduńskiej  Woli, Gnieźnie, Jarocinie, Śremie, Głogowie, Puławach) pojawią się charakterystycznie obrandowane samochody marki Syrena – popularne „Skarpety”. Nie jest to jedyna atrakcja – przechodnie będą otrzymywali charakterystyczne ciepłe skarpetki, jak również materiały informujące o korzyściach z posiadania konta. Bank Pocztowy oferuje bezpłatne: Pocztowe Konto Nestor, Pocztowe Konto Standard, oraz Pocztowe Konto Oszczędnościowe.

Konta Banku Pocztowego można założyć w placówce Banku, w Urzędzie Pocztowym lub za pośrednictwem Infolinii oraz przez Internet. Wypełniony formularz umowy można również przekazać listonoszowi. Jedynym dokumentem wymaganym przy zakładaniu konta jest dowód osobisty.

Kreacje reklamy przygotowała agencja Banah Group, natomiast zakup mediów został przeprowadzony przez Effective Media. Reklamy wraz z łącznikiem będą emitowane do końca stycznia w TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, TVN7, Polsacie i TV4.

Komentarze

Powiązane

24.05.24, 11:15
| reklama & PR » informacje
Dwa wielkoformatowe ekrany reklamowe Screen Network w łódzkiej Manufakturze
Screen Network ogłasza uruchomił dwa wielkoformatowe w łódzkiej Manufakturze, które należą do najwyższej kategorii ekranów Super Screen.
24.05.24, 09:45
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Puławska awansowała w Good One PR. Została dyrektor zarządzającą
Ewelina Puławska awansowała w strukturach Good One PR, obejmując nowo utworzone stanowisko managing director.
23.05.24, 21:00
| reklama & PR » informacje
Lavazza po raz dziesiąty na kortach Roland-Garros
Lavazza, włoska firma kawowa oraz oficjalny partner turnieju Roland-Garros od 2015 r., będzie dzielić się włoskim stylem smakowania kawy 10 raz z rzędu.
23.05.24, 17:51
| reklama & PR » ludzie
Sonia Stępień przechodzi z o2.pl do agencji oLIVE media
Sonia Stępień dołączyła do zespołu agencji oLIVE media i objęła stanowisko senior PR specjalistka. Tym samym zasiliła zespół public relations, którym kieruje team leaderka Katarzyna Kamińska.
23.05.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Robert Lewandowski ambasadorem G2A.COM
G2A.COM, największy na świecie marketplace z cyfrową rozrywką nawiązał długoterminową współpracę z Robertem Lewandowskim. W nawiązaniu współpracy pomiędzy stronami uczestniczyło RL Media.
23.05.24, 13:27
| reklama & PR » informacje
IKEA, L’Oreal i Biedronka pierwszymi reklamodawcami platformy SkyShowtime w Polsce
SkyShowtime jako pierwsza globalna platforma streamingowa w Polsce uruchomił pakiety reklamowe, a klienci Wavemaker (GroupM) jako pierwsi zareklamowali się na jego łamach.
23.05.24, 11:31
| reklama & PR » ludzie
Karolina Leguła-Leszczyńska awansuje w Mindshare Polska
Karolina Leguła-Leszczyńska awansowała w strukturach Mindshare Polska i objęła stanowisko Cluster Category Lead’a w obszarze planowania strategicznego na region CEE. Odpowiada za pracę dla jednej z największych na świecie firm FMCG.
23.05.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Ooo. Wiosenna kampania Orange dla Firm
Trwa wiosenna kampania Orange dla Firm, którą przygotowała agencja Havas Creative Network. Produkcja powstała w ramach nowej globalnej strategii „Orange tu jest”, otwierając nowy rozdział formatów komunikacyjnych Marki.
23.05.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
KERRIS promuje bursztyn bałtycki wśród młodych odbiorców
Agencja KERRIS odpowiada za opracowanie strategii, koncepcji oraz realizację pierwszej kampanii skierowanej do młodego pokolenia, mającej na celu zbudowanie nowoczesnego wizerunku bursztynu wśród tej grupy wiekowej.
22.05.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life. Aktorka będzie gospodynią specjalnego programu
Wystartowała kampania „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik”, której celem jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest ok. 400 artykułów w przystępnej cenie. Ambasadorką projektu jest aktorka Joanna Brodzik.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy