09.01.12, 18:06

TVP S.A. rozpoczyna współpracę z IDMnet

Od stycznia br. IDMnet rozpoczął współpracę z serwisem internetowym Telewizji Polskiej. Spółka zajmie się obsługą serwisu w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej.

Od stycznia br. IDMnet rozpoczął współpracę z serwisem internetowym Telewizji Polskiej. Spółka zajmie się obsługą serwisu w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej. Współpraca obejmie wszystkie serwisy, wchodzące w skład domeny TVP.pl, w tym również treści VOD.

IDMnet zajmie się nie tylko sprzedażą wszystkich standardowych formatów reklamowych, stosowanych w Internecie, ale będzie też zarządzać powierzchnią reklamy wideo. Za sprzedaż reklam, emitowanych przed materiałami filmowymi, zamieszczanymi w serwisach internetowych TVP, będzie odpowiadać sieć reklamy wideo Clipnet – marka należąca do IDMnet. Sprzedaż obejmie również serwis VOD, udostępniający internautom różnego rodzaju materiały filmowe, takie jak seriale, filmy fabularne, dokumenty, materiały archiwalne oraz audycje. Oglądalność serwisu rośnie w szybkim tempie – tylko w grudniu materiały „na żądanie” odnotowały prawie 1,5 miliona odsłon.

W związku z rozpoczęciem współpracy z TVP S.A., oferta IDMnet zostanie wzbogacona o powierzchnie reklamowe przed wszystkimi bezpłatnymi materiałami wideo, znajdującymi się w całym serwisie TVP.pl. W skład domeny wchodzi trzynaście wortali tematycznych, m.in. informacyjny, sportowy i kulturalny.

"Największe wzrosty wydatków na reklamę internetową odnotowujemy w segmencie wideo" – mówi Anna Kaczmarska, prezes IDMnet. "Umowa z TVP wzmacnia naszą ofertę w tym zakresie, przede wszystkim mam tu na myśli reklamy in-stream, które cieszą się dużą popularnością wśród reklamodawców" - dodaje Kaczmarska.

IDMnet to najstarsza w Polsce i jedna z największych pod względem zasięgu sieć reklamy internetowej. Aktualnie reprezentuje ponad 300 witryn. W skład IDMnet wchodzi m.in. kilka sieci tematycznych, sieć performance marketing, sieć audience oraz sieć reklamy wideo.

Komentarze

Powiązane

02.09.24, 09:00
| internet » informacje
Grupa PMPG Polskie Media startuje z serwisem NewsMed.pl
PMPG Polskie Media uruchamia nowy projekt wydawniczy o profilu medycznym. Serwisem eksperckim NewsMed.pl pokieruje Katarzyna Pinkosz.
01.09.24, 11:59
| radio » informacje | internet » informacje
wojna1939.pl – najnowsza superprodukcja Audioteki z podróżą w czasie
1 września br., w dniu 85. rocznicy wybuchu II wojny światowej, zadebiutowała superprodukcja Audioteki – „wojna1939.pl”. Audioserial ma przenieść słuchaczy do czasów II wojny światowej, w których współczesne wojska stawią czoła przeciwnikowi. Produkcja powstała na podstawie scenariusza Marcina Ciszewskiego.
29.08.24, 15:20
| internet » informacje
Grupa WP w I półroczu 2024 r.: blisko 719 mln zł przychodów gotówkowych
Przychody gotówkowe ze sprzedaży Wirtualna Polska Holding S.A. w I półroczu 2024 roku wyniosły prawie 719 mln zł. To oznacza wzrost o ponad 9 proc. w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej. Skorygowany zysk EBITDA wyniósł prawie 183 mln zł, po wzroście o 3,7 proc.
24.08.24, 19:06
| internet » informacje | reklama & PR » informacje | kultura » muzyka
Gazeta.pl wspiera Męskie Granie
Portal Gazeta.pl został oficjalnym patronem „Męskiego Grania”. Projekt świętuje w tym roku swoje 15-lecie.
24.08.24, 16:00
| radio » informacje | internet » informacje
Nieświęta Trójca. Nowa superprodukcja o nietypowych dylematach wyjątkowych zakonnic w Audiotece
„Nieświęta Trójca” to najnowsza produkcja oryginalna Audioteki realizowana w gwiazdorskiej obsadzie. W rolach głównych można usłyszeć, m.in. Katarzynę Herman, Katarzynę Dąbrowską i Janusza Chabiora.
23.08.24, 07:45
| radio » informacje | internet » informacje | kultura » informacje
„Festiwal Po Drodze” będzie dostępny w formie audio w aplikacji Patronite
„Festiwal Po Drodze” to wydarzenie lokalne, które ma na celu promocję kultury Wielkopolski. Słuchacze, za pośrednictwem aplikacji Patronite Audio, będą mieli dostęp do transmisji audio na żywo.
20.08.24, 18:09
| internet » informacje
Gazeta.pl i Wyborcza.pl ponownie współpracują przy promocji tekstów
Redakcje należące do Grupy Agora po raz kolejny nawiązały współpracę w obszarze promocji treści. Od 14 sierpnia br. artykuły z Wyborcza.pl, serwisu “Gazety Wyborczej”, są prezentowane na stronie głównej portalu Gazeta.pl.
20.08.24, 12:44
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
OLX Praca oddaje głos Generacji Zet w swojej najnowszej kampanii
OLX Praca oddaje głos Generacji Zet i w nowej kampanii chce obalić stereotypy o tym pokoleniu, równocześnie pokazując rolę, którą odgrywa ono na współczesnym rynku pracy. To kolejna odsłona wieloetapowego projektu, realizowanego przez markę pod wspólnym hasłem "Praca z korzyścią dla wszystkich".
19.08.24, 19:30
| internet » informacje
„Festiwal Optymizmu” w serwisie NaszeMiasto.pl
16 sierpnia br. w serwisie NaszeMiasto.pl została uruchomiona specjalna sekcja tematyczna z okazji Światowego Dnia Optymisty.
19.08.24, 14:34
| internet » ludzie
Filip Wasilewski w zespole TIME SA
Filip Wasilewski objął stanowisko Head of SEO w spółce TIME SA, w portfolio której znajdują się m.in. serwisy SE.pl, Eska.pl czy Murator.pl.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.