12.01.12, 15:17

Nowa oferta reklamy wideo w serwisach Rzeczpospolitej

Sieć reklamowa Evolution Media Net przygotowała nową ofertę reklamy wideo obejmującą internetowe wydanie dziennika "Rzeczpospolita" i platformę tv.rp.pl. Wspólnie przygotowana oferta jest jednym z pierwszych efektów współpracy między Evolution a Presspublicą, wydawcą dziennika Rzeczpospolita

Sieć reklamowa Evolution Media Net przygotowała nową ofertę reklamy wideo obejmującą internetowe wydanie dziennika "Rzeczpospolita" i platformę tv.rp.pl. Wspólnie przygotowana oferta jest jednym z pierwszych efektów współpracy między Evolution a Presspublicą, wydawcą dziennika Rzeczpospolita. Reklamy wideo będą emitowane zarówno na stronie rp.pl, czyli internetowym wydaniu Rzeczpospolitej, jak i na platformie tv.rp.pl.

Platforma tv.rp.pl to część serwisu gazety, która emituje materiały wideo, takie jak programy cykliczne, relacje i komentarze ekonomiczne. Wśród stałych cykli są między innymi “Antysalonik Ziemkiewicza”, “Bronisław Wildstein przedstawia”, “Cafe Rz”, “Pro i kontra” czy “TV Biznes”. Platforma posiada ponad 3 800 autorskich materiałów wideo, a każdego miesiąca przybywa około 100 nowych. Średnio serwis emituje ponad 300 tysięcy spotów wideo.

Głównym elementem oferty jest reklama typu pre-roll, czyli emitowana przed właściwym materiałem filmowym. Reklama występuje w dwóch formach: 15 i 30 sekundowej. Oprócz tego przygotowana została propozycja reklamy wideo w standardowych formatach, takich jak rectangle, double- i triplebillboard. Nie różni się ona od dobrze znanych form bannerowych, ale zamiast animacji emitowany jest film.

"Rzeczpospolita to jeden z najważniejszych tytułów prasowych i zarazem jeden z ważniejszych serwisów internetowych w kategorii polityka, prawo i gospodarka. Reklama wideo jest jednym z naszych priorytetów, a w przypadku takiego serwisu jest ona szczególnie skuteczna. Nie przypadkowo rozpoczynamy współpracę z Presspublicą właśnie w tym obszarze" - mówi Maciej Mincer, CEO sieci Evolution.

Komentarze

Powiązane

24.09.23, 15:41
| internet » informacje
Gazeta.pl organizuje przedwyborczą debatę. Sztav PiS nie odpowiedział na zaproszenie
W poniedziałek, 25 września br., o godzinie 19:00 na stronie głównej portalu Gazeta.pl odbędzie się debata z udziałem przedstawicieli ogólnopolskich komitetów wyborczych. Debatę poprowadzi Karolina Hytrek-Prosiecka.
21.09.23, 17:45
| prasa » informacje | internet » informacje
Wczytaj się. Nie daj sobą manipulować. Kampania promująca treści i subskrypcję Wyborcza.pl
21 września br. ruszyła kampania zachęcająca do korzystania z rzetelnych źródeł informacji i czytania treści przygotowywanych przez dziennikarki i dziennikarzy “Wyborczej”.
20.09.23, 08:30
| internet » informacje
Serwis VIBEZ realizuje kampanię #MamWpływ wspólnie z mediami z Litwy, Bułgarii, Chorwacji i Rumunii
Redakcja serwisu VIBEZ otrzymała grant Komisji Europejskiej na realizację międzynarodowego projektu Be Active, Be Your Change! W jego ramach prowadzona jest kampania społeczna #MamWplyw. Projekt powstaje w partnerstwie z mediami z Litwy, Bułgarii, Chorwacji i Rumunii i potrwa do września 2024 r.
19.09.23, 18:39
| internet » informacje
#debatakobiet w Wirtualnej Polsce. Przedwyborcza debata znów bez PiS
We wtorek, 26 września br., o godz. 19:30 Wirtualna Polska przeprowadzi przedwyborczą #debatękobiet. Do udziału w programie na żywo zostały zaproszone kandydatki wszystkich ogólnopolskich komitetów wyborczych.
18.09.23, 14:43
| radio » informacje | internet » informacje
Onet uruchomił Radio Onet na wybory
Ruszyło Radio Onet z codzienną ramówką przygotowaną specjalnie z okazji nadchodzących wyborów parlamentarnych. Portal przygotował również serwis wyborczy, a także codzienny newsletter wyborczy.
14.09.23, 14:11
| radio » informacje | internet » informacje
Blaski i cienie. Anna Gacek z nowym podcastem w Audiotece
Po audycji „Sweet Teens”, Anna Gacek powraca na łamy Audioteki z nowym podcastem. W premierowym projekcie będzie przybliżać słuchaczom autobiografie osób z pierwszych stron gazet. Każdy odcinek to jedna książka, jeden życiorys, jedna dobrze opowiedziana historia.
13.09.23, 19:00
| internet » informacje
Co drugi nastolatek czerpie wiedzę o finansach z TikToka i YouTube’a
Wyniki badania zrealizowanego na zlecenie Santander Bank Polska pokazują, że nastolatkowie nisko oceniają swoją wiedzę na temat finansów.
12.09.23, 21:15
| internet » informacje
Onet Rano Finansowo powered by BI. Mikołaj Kunica i Marcin Lis gospodarzami nowego formatu Onetu i Business Insider Polska
W ofercie platformy Onet znajdzie się program „Onet Rano Finansowo powered by BI”. To propozycja programowa w ramach formatu „Onet Rano”. Odcinki programu, który przygotowuje redakcja Business Insider Polska, będą emitowane w każdą środę o godz. 10.00.
12.09.23, 12:07
| internet » informacje
Nowa odsłona strony głównej serwisu Medonet.pl
Z początkiem września 2023 r. na stronie głównej Medonet.pl wprowadzono nowy wygląd, który oprócz bardziej przejrzystej nawigacji, oferuje lepszą ekspozycję personalizowanych treści dla użytkowników i reklamodawców.
12.09.23, 06:00
| internet » ludzie
Krzysztof Majak nowym zastępcą redaktora naczelnego Onetu
Krzysztof Majak zostanie zastępcą redaktora naczelnego Onetu, a Piotr Markiewicz będzie nowym szefem strony głównej
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Specjalista/specjalistka ds. marketingu

Muzeum Getta Warszawskiego | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 01.11.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 28.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.