25.01.12, 16:34

Wystartowała kampania Wnuki w sieci

23 stycznia 2012 roku wystartowała kampania "Wnuki w sieci", dotycząca bezpieczeństwa dzieci w Internecie.

23 stycznia 2012 roku, tuż po Dniach Babci i Dziadka, wystartowała kampania "Wnuki w sieci", dotycząca bezpieczeństwa dzieci w Internecie. W kampanii udział wzięli aktorzy Kazimiera Utrata, Jerzy Trela, Stanisław Mikulski, piosenkarz Andrzej Rybiński, a także rajdowiec Maciej Wisławski i psycholog dziecięca Dorota Zawadzka.

„Internet to wspaniały wynalazek i nasze wnuki go uwielbiają. Ale czy są w nim bezpieczne? Możemy o to zadbać, nawet jeśli nie znamy się na komputerach. Rozmawiajmy z naszymi wnukami o tym, co robią w sieci, poprośmy, by pokazały nam swój wirtualny świat. Komputer nie gryzie.” – taki tekst pojawia się w filmach reklamowych z udziałem wybitnych gwiazd. Oprócz spotów telewizyjnych Fundacja przygotowała również reklamy radiowe i prasowe, a także stronę www.wnukiwsieci.pl z materiałami edukacyjnymi.

Kiedy rodzice idą do pracy, to często właśnie babcie i dziadkowie zajmują się dziećmi. Uznaliśmy więc, że warto właśnie im zwrócić uwagę na problem bezpieczeństwa dzieci w Internecie” – mówi Jakub Śpiewak, Prezes Fundacji Kidprotect.pl, organizator kampanii.

"Bezpieczeństwo internautów, a szczególnie najmłodszych Użytkowników sieci, to dla nas priorytet. Staramy się dbać o nie zarówno poprzez rozwijanie naszego portalu (filtr rodzinny, logowanie przez SSL, specjalne przyciski do szybkiego zgłaszania nadużyć), jak i edukowanie dzieci i młodzieży (zakładka bezpieczeństwo - swoiste kompedium wiedzy o zagrożeniach i sposobach ich unikania, profil Sekuriona i Protekty promujący bezpieczne zachowania w sieci). Z fundacją Kidprotect.pl współpracujemy wspólnie prowadząc spotkania "Klikaj z głową" z gimnazjalistami. Bycie partnerem akcji "Wnuki w sieci" to dla nas naturalna konsekwencja tej współpracy" - mówi Jan Samołyk, specjalista ds. PR NK.

Poza nk.pl, partnerami kampanii są Surfsafe.pl, UPC Polska i MMJ.pl. Patronat honorowy nad kampanią objął Rzecznik Praw Dziecka, a także Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Kampania „Wnuki w sieci” została również wpisana do Rządowego programu przeciwdziałania przestępczości i zachowaniom aspołecznym „Razem Bezpieczniej”.

Komentarze

Powiązane

02.09.24, 09:00
| internet » informacje
Grupa PMPG Polskie Media startuje z serwisem NewsMed.pl
PMPG Polskie Media uruchamia nowy projekt wydawniczy o profilu medycznym. Serwisem eksperckim NewsMed.pl pokieruje Katarzyna Pinkosz.
01.09.24, 11:59
| radio » informacje | internet » informacje
wojna1939.pl – najnowsza superprodukcja Audioteki z podróżą w czasie
1 września br., w dniu 85. rocznicy wybuchu II wojny światowej, zadebiutowała superprodukcja Audioteki – „wojna1939.pl”. Audioserial ma przenieść słuchaczy do czasów II wojny światowej, w których współczesne wojska stawią czoła przeciwnikowi. Produkcja powstała na podstawie scenariusza Marcina Ciszewskiego.
29.08.24, 15:20
| internet » informacje
Grupa WP w I półroczu 2024 r.: blisko 719 mln zł przychodów gotówkowych
Przychody gotówkowe ze sprzedaży Wirtualna Polska Holding S.A. w I półroczu 2024 roku wyniosły prawie 719 mln zł. To oznacza wzrost o ponad 9 proc. w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej. Skorygowany zysk EBITDA wyniósł prawie 183 mln zł, po wzroście o 3,7 proc.
24.08.24, 19:06
| internet » informacje | reklama & PR » informacje | kultura » muzyka
Gazeta.pl wspiera Męskie Granie
Portal Gazeta.pl został oficjalnym patronem „Męskiego Grania”. Projekt świętuje w tym roku swoje 15-lecie.
24.08.24, 16:00
| radio » informacje | internet » informacje
Nieświęta Trójca. Nowa superprodukcja o nietypowych dylematach wyjątkowych zakonnic w Audiotece
„Nieświęta Trójca” to najnowsza produkcja oryginalna Audioteki realizowana w gwiazdorskiej obsadzie. W rolach głównych można usłyszeć, m.in. Katarzynę Herman, Katarzynę Dąbrowską i Janusza Chabiora.
23.08.24, 07:45
| radio » informacje | internet » informacje | kultura » informacje
„Festiwal Po Drodze” będzie dostępny w formie audio w aplikacji Patronite
„Festiwal Po Drodze” to wydarzenie lokalne, które ma na celu promocję kultury Wielkopolski. Słuchacze, za pośrednictwem aplikacji Patronite Audio, będą mieli dostęp do transmisji audio na żywo.
20.08.24, 18:09
| internet » informacje
Gazeta.pl i Wyborcza.pl ponownie współpracują przy promocji tekstów
Redakcje należące do Grupy Agora po raz kolejny nawiązały współpracę w obszarze promocji treści. Od 14 sierpnia br. artykuły z Wyborcza.pl, serwisu “Gazety Wyborczej”, są prezentowane na stronie głównej portalu Gazeta.pl.
20.08.24, 12:44
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
OLX Praca oddaje głos Generacji Zet w swojej najnowszej kampanii
OLX Praca oddaje głos Generacji Zet i w nowej kampanii chce obalić stereotypy o tym pokoleniu, równocześnie pokazując rolę, którą odgrywa ono na współczesnym rynku pracy. To kolejna odsłona wieloetapowego projektu, realizowanego przez markę pod wspólnym hasłem "Praca z korzyścią dla wszystkich".
19.08.24, 19:30
| internet » informacje
„Festiwal Optymizmu” w serwisie NaszeMiasto.pl
16 sierpnia br. w serwisie NaszeMiasto.pl została uruchomiona specjalna sekcja tematyczna z okazji Światowego Dnia Optymisty.
19.08.24, 14:34
| internet » ludzie
Filip Wasilewski w zespole TIME SA
Filip Wasilewski objął stanowisko Head of SEO w spółce TIME SA, w portfolio której znajdują się m.in. serwisy SE.pl, Eska.pl czy Murator.pl.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.