25.01.12, 16:38

Serwis Gruper.pl startuje z zakładką promującą kulturę

Gruper.pl po raz kolejny poszerza zakres proponowanych usług, tym razem o regularne oferty kulturalne, które dostępne są w specjalnie dedykowanej zakładce Kultura.

Gruper.pl po raz kolejny poszerza zakres proponowanych usług, tym razem o regularne oferty kulturalne, które dostępne są w specjalnie dedykowanej zakładce Kultura. Nowy dział serwisu jest pierwszym tego typu wśród portali zakupów grupowych obecnych na polskim rynku, będący wynikiem rosnącego zainteresowania przedstawicieli świata kultury współpracą z serwisem. Zakładka ma być miejscem spotkań fanów wydarzeń muzycznych, literackich czy teatralnych z przedstawicielami instytucji kultury.

Nowa zakładka dedykowana jest miłośnikom różnorodnych wydarzeń kulturalnych. Użytkownicy Grupera znajdą tam bilety na koncerty, spektakle teatralne, muzykę w różnych formatach (CD, mp3, a nawet płyty winylowe), płyty, filmy na DVD, książki oraz inne oferty związane z kulturą i rozrywką. Gruper współpracuje również z klubami w całej Polsce.

"Oferty kulturalne na stałe wpisały się w portfolio usług dostępnych na Gruperze i cieszą się dużym zainteresowaniem ze strony naszych użytkowników, którzy do tej pory mieli okazję skorzystać z ponad 100 tego typu propozycji" – tłumaczy Marcin Mikołajczyk, współzałożyciel i członek zarządu Gruper.pl. "Serwisy zakupów grupowych to portale chętnie odwiedzane przez osoby, które poszukują nowych doświadczeń, sposobów spędzania wolnego czasu i realizacji własnych pasji" – dodaje Mikołajczyk.

Portal oferował do tej pory między innymi wejściówki na koncerty Erykah Badu, Pat’a Metheny, zespołu Raz Dwa Trzy, czy bilety do Opery Wrocławskiej. Na Gruperze odbyła się również przedpremierowa sprzedaż albumu Yugopolis 2. Współpraca wytwórni płytowej oraz portalu zakupów grupowych z okazji prapremiery wydawnictwa muzycznego była pierwszym tego typu przedsięwzięciem na polskim rynku muzycznym.

Jak tłumaczą przedstawiciele portalu, nowa funkcjonalność to wynik dynamicznego rozwoju Grupera jako innowacyjnego narzędzia marketingowego w sieci. Na potrzeby zakładki serwis stworzył nawet osobny, dedykowany ofercie kulturalnej fanpage na Facebooku oraz specjalny newsletter.

"Obserwujemy rosnące zainteresowanie współpracą z Gruperem ze strony instytucji zajmujących się promocją kultury" – mówi Marcin Mikołajczyk. "W przygotowanie nowej zakładki zaangażowały się osoby od lat działające w tej branży – organizatorzy koncertów, wydawcy, dziennikarze czy producenci muzyczni. To oni pomogli nam w stworzeniu miejsca umożliwiającego promocję artystów i twórców, którzy dzięki temu będą mogli jeszcze skuteczniej docierać do swoich odbiorców" – dodaje Mikołajczyk.

Zakładka Kultura to kolejny element, który porządkuje zawartość serwisu i ma go czynić jeszcze bardziej przejrzystym. Dotychczas, Internauci poszukujący propozycji wyjazdów turystycznych mogli je znaleźć w dziale Podróże. Jesienią ubiegłego roku serwis wprowadził również zakładkę Twoja Firma, gdzie prezentowane są oferty z zakresu B2B (Business-to-Business) skierowane między innymi do firm sektora MŚP.

Komentarze

Powiązane

06.06.24, 08:30
| radio » informacje | internet » informacje
Nowy serwis historyczny Polskiego Radia z okazji 35. rocznicy wyborów
Z okazji 35. rocznicy wyborów, Polskie Radio przygotowało specjalny historyczny serwis internetowy. Portal zawiera unikatowe nagrania z Archiwum Polskiego Radia i Archiwum Rozgłośni Polskiej Radia Wolna Europa, dzięki czemu stanowi niezwykły dokument tamtych dni.
05.06.24, 16:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Patrycjusz Wyżga gospodarzem wieczoru wyborczego w Wirtualnej Polsce
W niedzielę, 9 czerwca br. Wirtualna Polska przygotuje specjalny wieczór wyborczy dotyczący wyborów do europarlamentu. Program emitowany będzie na Stronie Głównej WP, kanale YouTube i w mediach społecznościowych.
05.06.24, 08:30
| internet » informacje
Hotele, o jakich marzysz… w cenach, o jakich marzysz. Kampania portalu rezerwacyjnego Travelist.pl
Pod hasłem „Hotele, o jakich marzysz… w cenach, o jakich marzysz” Travelist.pl ruszył z kampanią reklamową, która otwiera kolejny rozdział w komunikacji marketingowej portalu. Towarzyszyć jej będzie hasło.
04.06.24, 10:56
| internet » informacje
Dr Serce na YouTube. Prof. Robert Gajda gospodarzem nowego formatu
Na platformie YouTube zadebiutuje program internetowy „Dr Serce”, który jest prowadzony przez kardiologa, prof. Roberta Gajdę
04.06.24, 07:30
| internet » informacje
Galą Gwiazd Plejady 2024 powraca w odświeżonej formule
Serwis Plejada.pl po trzech latach przerwy wraca do organizacji Gali Gwiazd Plejady. Tegoroczna edycja wydarzenia odbędzie się 18 czerwca br. w Warszawie. Poprzedza je plebiscyt, w którym internauci wybierają Gwiazdy Plejady w pięciu wyjątkowych i zupełnie nowych kategoriach.
30.05.24, 21:00
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Answear.com w I kw. 2024 r.: zwiększa swoje przychody i inwestuje mimo wymagającej sytuacji rynkowej
Answear.com podsumowuje I kw. 2024 r. Pomimo wymagającej sytuacji rynkowej, a także okresu inwestycji w rozwój marki PRM, spółka utrzymała dodatnie dynamiki wzrostu sprzedaży, a także przeprowadziła inwestycje związane z uruchomieniem dwóch concept store w Warszawie dla marki PRM oraz Answear.
29.05.24, 11:41
| internet » informacje
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków uruchamia platformę Znany Konserwator
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków oficjalnie uruchomił 27 maja br. platformę Znany Konserwator. To pierwsza baza danych, która ma połączyć wykwalifikowanych specjalistów z osobami potrzebującymi wsparcia przy remontach i konserwacji zabytków.
29.05.24, 07:30
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
WP wprowadza CEEId. To alternatywa w świecie bez cookies
WP wprowadza identyfikator CEEId, który umożliwia identyfikację użytkowników internetu pomiędzy różnymi domenami i urządzeniami. Identyfikator pozwala na skuteczne, spersonalizowane kampanie reklamowe, ich optymalizację i pomiar w ekosystemie pozbawionym plików cookies stron trzecich (ang.: third-party cookies).
28.05.24, 20:00
| internet » informacje
Wirtualna Polska sygnatariuszem Karty Praw Dziecka w Biznesie
Wirtualna Polska Holding podpisała Kartę Praw Dziecka w Biznesie. To inicjatywa, która ma zachęcić do konkretnych działań na rzecz ochrony praw dziecka, również w internecie. Kartę przygotowało Forum Odpowiedzialnego Biznesu we współpracy z firmami i organizacjami społecznymi.
24.05.24, 07:39
| radio » informacje | internet » informacje
Bar Paragraf. Nowy podcast w Onecie i w Onet Audio o głośnych sprawach kryminalnych z lat 90.
W każdy piątek w Onet Audio, w Onecie oraz na wybranych platformach podcastowych pojawiać się będzie nowy podcast audio Jana Stanisławskiego i Wojciecha Sroczyńskiego. „Bar paragraf” to podcast o najgłośniejszych sprawach kryminalnych lat 90. Gościem pierwszego odcinka podcastu był Artur Górski.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 13.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.