30.01.12, 17:40
Studenckie Stowarzyszenie działa na rzecz PR
Studenckie Stowarzyszenie 4PR powstało w celu poprawy wizerunku PR i popularyzacji tego pojęcia w Polsce. Jest to pierwsze tego typu stowarzyszenie w środowisku akademickim.
Studenckie Stowarzyszenie 4PR powstało w celu poprawy wizerunku PR i popularyzacji tego pojęcia w Polsce. Jest to pierwsze tego typu stowarzyszenie w środowisku akademickim. Zainicjowane zostało przez studentów Uniwersytetu Kard. Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
W drugiej połowie 2011 roku działanie rozpoczęło Studenckie Stowarzyszenie 4PR. Pomysłodawcami i współzałożycielami organizacji są studenci Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa Uniwersytetu Kard. Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Obecnie Stowarzyszenie zrzesza 20 członków. Jak piszą o sobie, pragną skupiać ludzi, dla których "public relations łączy się nierozerwalnie z zaufaniem, zrozumieniem, dwustronną komunikacją i etycznym postępowaniem".
Liczba 4 w nazwie czytana z języka angielskiego "for" oznacza działania dla public relations. Liczba została zwizualizowana również w logo Stowarzyszenia jako czterolistna koniczyna - symbol szczęścia. Znajduje odzwierciedlenie w misji organizacji – "Studenckie Stowarzyszenie ForPR mówi o public relations i działa na rzecz jego pozytywnego odbioru".
Stowarzyszenie poprzez swoją aktywność społeczną ma na celu przeciwdziałać negatywnym opiniom o public relations jako płatnej reklamie, sztuczkach czy manipulacji.
"To paradoks, ale public relations potrzebuje porządnego PR. Będziemy prowadzić permanentną kampanię na rzecz dziedziny, której się uczymy i w której pracujemy, a która przez brak wiedzy ulega zniekształceniu" - mówi Bogusław Skowron, prezes Studenckiego Stowarzyszenia 4PR.
Stowarzyszenie będzie realizowało swoją misję poprzez nieodpłatne działania public relations dla organizacji non-profit, przygotowywanie warsztatów dla uczniów szkół ponadgimnazialnych, organizowanie szkoleń, seminariów i konferencji otwartych dla upowszechnienia wiedzy o public relations, będzie publikowało informacje, sprawozdania, wywiady, felietony. 4PR zajmie się również nawiązywaniem kontaktów i współpracą z firmami, oraz agencjami, środowiskami naukowymi, mediami na zasadach partnerstwa.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze