30.01.12, 17:40

Studenckie Stowarzyszenie działa na rzecz PR

Studenckie Stowarzyszenie 4PR powstało w celu poprawy wizerunku PR i popularyzacji tego pojęcia w Polsce. Jest to pierwsze tego typu stowarzyszenie w środowisku akademickim.

Studenckie Stowarzyszenie 4PR powstało w celu poprawy wizerunku PR i popularyzacji tego pojęcia w Polsce. Jest to pierwsze tego typu stowarzyszenie w środowisku akademickim. Zainicjowane zostało przez studentów Uniwersytetu Kard. Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.

W drugiej połowie 2011 roku działanie rozpoczęło Studenckie Stowarzyszenie 4PR. Pomysłodawcami i współzałożycielami organizacji są studenci Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa Uniwersytetu Kard. Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Obecnie Stowarzyszenie zrzesza 20 członków. Jak piszą o sobie, pragną skupiać ludzi, dla których "public relations łączy się nierozerwalnie z zaufaniem, zrozumieniem, dwustronną komunikacją i etycznym postępowaniem".

Liczba 4 w nazwie czytana z języka angielskiego "for" oznacza działania dla public relations. Liczba została zwizualizowana również w logo Stowarzyszenia jako czterolistna koniczyna - symbol szczęścia. Znajduje odzwierciedlenie w misji organizacji – "Studenckie Stowarzyszenie ForPR mówi o public relations i działa na rzecz jego pozytywnego odbioru".

Stowarzyszenie poprzez swoją aktywność społeczną ma na celu przeciwdziałać negatywnym opiniom o public relations jako płatnej reklamie, sztuczkach czy manipulacji.

"To paradoks, ale public relations potrzebuje porządnego PR. Będziemy prowadzić permanentną kampanię na rzecz dziedziny, której się uczymy i w której pracujemy, a która przez brak wiedzy ulega zniekształceniu" - mówi Bogusław Skowron, prezes Studenckiego Stowarzyszenia 4PR.

Stowarzyszenie będzie realizowało swoją misję poprzez nieodpłatne działania public relations dla organizacji non-profit, przygotowywanie warsztatów dla uczniów szkół ponadgimnazialnych, organizowanie szkoleń, seminariów i konferencji otwartych dla upowszechnienia wiedzy o public relations, będzie publikowało informacje, sprawozdania, wywiady, felietony. 4PR zajmie się również nawiązywaniem kontaktów i współpracą z firmami, oraz agencjami, środowiskami naukowymi, mediami na zasadach partnerstwa.

Komentarze

Powiązane

02.10.24, 12:04
| reklama & PR » ludzie
Gabriel Siemiątkowski w better. gaming agency
1 października br. do ekipy better. gaming agency w roli PR Specialist dołączył Gabriel Siemiątkowski. W ramach stanowiska będzie odpowiadał przede wszystkim za projekty dla Level Infinite, wspierając jednocześnie inne inicjatywy agencji.
02.10.24, 11:00
| reklama & PR » ludzie
Marek Zieleniewski w zespole OneMulti
Marek Zieleniewski dołączył do agencji PR OneMulti i zajął stanowisko account managera. Wszedł w skład zespołu Life & Infrastructure, gdzie zajmuje się m.in. komunikacją korporacyjną dla Grupy Elemental.
01.10.24, 11:00
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Fabjaniak wraca po przerwie do 24/7Communication
Na początku października br., Katarzyna Fabjaniak dołączyła do leadershipu 24/7Communication i objęła nowoutworzone stanowisko Advisory Director.
01.10.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Żabka Jush wybrała Flywheel Public Relations
Do grona klientów agencji Flywheel Public Relations dołączyła marka Żabka Jush i delio supermarket, startupy specjalizujące się w szybkich dostawach spożywczych. Współpraca między podmiotami rozpoczęła się we wrześniu i zainaugurowana została kampanią promującą limitowany drop produktowy.
01.10.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Vectra promuje jesienną ofertę
Agencja Endless przygotowała kolejne odsłony przygód bohaterów Vectry - DZIŚka i JUTRka. Tym razem te dwie postacie przedstawiają jesienne oferty Vectry. Kampania jest prowadzona zarówno w kanałach ATL, BTL, jak i online. Reżyserem spotów został Bartek Kędzierski.
01.10.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Widzimy się u Ciebie! Szymon Majewski ambasadorem akcji Fundacji Polska Bezgotówkowa
Rozpoczęła się akcja „Widzimy się u Ciebie!” prowadzona na zlecenie Fundacji Polska Bezgotówkowa, którem celem jest zauważenie i docenienie małych firm. Działania mają na celu edukowanie i zachęcanie przedsiębiorców do przyjmowania płatności bezgotówkowych, po to, aby ich klienci mogli płacić, tak jak lubią.
30.09.24, 19:00
| reklama & PR » informacje
Heima PR pro bono wspiera OFF Operę
Dziesiąta edycja poznańskiego festiwalu sztuk społecznych OFF Opera odbywa się od 23 września do 4 października br. Agencja Heima PR pro publico bono wspiera festiwal w komunikacji, projektowaniu graficznym i działaniach prowadzonych w mediach społecznościowych.
30.09.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Jan Błachowicz został ambasadorem produktów linii Tarczyński Protein
Jan Błachowicz, zawodnik sportów walki, został ambasadorem marki Tarczyński. Sportowiec będzie promował produkty z linii Tarczyński Protein, przeznaczone dla osób dbających o formę i poszukujących wysokobiałkowych przekąsek.
30.09.24, 10:57
| reklama & PR » ludzie
Piotr Pieniak w zespole Picture Perfect. Będzie współprowadził zespół kreatywny
Piotr Pieniak dołączył jako Creative Lead do zespołu Picture Perfect, należącego do HOLO Group.
28.09.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Volkswagen Financial Services w najnowszej kampanii marketingowej
Rozpoczęła się kampania Volkswagen Financial Services, która kontynuuje historię bohaterów wiosennego spotu, ale tym razem w biznesowej odsłonie.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Rzeszowskie Piwnice | inne

Przejdź do oferty

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.