06.02.12, 18:26

Stefan Birek w kampanii promującej sprzęt do zabudowy kuchennej Siemens

Marka Siemens AGD rozpoczęła kampanię promującą sprzęt do zabudowy kuchennej. Wraz z akcją wystartował konkurs, któremu przewodzi popularny szef kuchni, Stefan Birek - znany m.in. z programu „Kawa czy herbata”.

Marka Siemens AGD rozpoczęła kampanię promującą sprzęt do zabudowy kuchennej. Wraz z akcją wystartował konkurs, któremu przewodzi popularny szef kuchni, Stefan Birek - znany m.in. z programu „Kawa czy herbata”. To razem z nim internauci wybiorą się w kulinarną podróż po świecie, a w finalne Stefan Birek przeprowadzi w domu zwycięzcy show kulinarny. 

„Mój przepis na wieczór” jest akcją, mającą na celu zbudowanie świadomości produktów kuchennych do zabudowy marki Siemens oraz promowanie pomysłów kulinarnych z różnych zakątków świata. Twarzą akcji jest Stefan Birek, który swoimi opowieściami na temat zwyczajów kulinarnych różnych kultur inspiruje do stworzenia unikalnych pomysłów na smakowity wieczór. Akcja potrwa do 30 kwietnia 2012 roku.

Ideą konkursu Siemensa jest zachęcenie Polaków do zaprezentowania jak najbardziej kreatywnych i pomysłów na tematyczne wieczory kulinarne. Podczas każdej z dwutygodniowej edycji (każda poświęcona wybranemu zakątkowi świata) internauci przenoszeni są w inny region kulinarny globu. – "Przepisy z całego świata pozwalają poznać smaki innych kuchni, poczuć specyfikę i kulturę innych narodów, by wreszcie móc łączyć te smaki w naszej kuchni" – podkreśla Stefan Birek.

Inspiracji do nadsyłania fotorelacji na cały wieczór wraz z przepisami, obok partnera akcji serwisu Gotujmy.pl, dostarcza także sam szef kuchni, który będzie opowiadał o swoich podróżach, doświadczeniach i smakach.

W poszczególnych edycjach „Mój przepis na wieczór” będzie można wygrać zestaw śniadaniowy marki Siemens (nagroda internautów) oraz robota kuchennego (nagroda jury). Nagrodą główną jest zestaw do zabudowy marki Siemens oraz ekskluzywny pokaz kulinarny prze-prowadzony przez Stefana Birka w domu zwycięzcy.

Za strategię i realizację kampanii „Mój przepis na wieczór” odpowiada agencja interaktywna INSIGNIA.

Komentarze

Powiązane

22.09.23, 10:13
| reklama & PR » informacje
ORLEN zakończył rebranding na słowackim rynku
W tym roku ORLEN prawie dwukrotnie powiększył sieć swoich stacji na Słowacji. Wszystkie 90 stacji działa już pod marką ORLEN. Po zakończeniu rebrandingu, ORLEN koncentruje się m.in. na poszerzeniu oferty pozapaliwowej. 
22.09.23, 08:58
| reklama & PR » informacje
Wolę Wolt. Wolt proponuje rozwiązania na codzienne dylematy
Wolt, platforma specjalizująca się w usługach food-delivery i quick-commerce, rusza ze swoją pierwszą kampanią 360 pod tytułem „Wolę Wolt”. Działania prowadzone w kanałach offline i online mają pokazywać, że sposób na radzenie sobie z codziennymi dylematami jest prosty i wygodny, właśnie dzięki aplikacji Wolt.
22.09.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
Value Media po raz ósmy z kampanią promującą Wielką Loterię Almette
Z początkiem września br. wystartowała Wielka Loteria Almette “ekoDom Almette”. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Value Media, a w obszarze programmatic, Paid Social oraz SEM działania realizowane są w modelu house of communication we współpracy z agencją e-commerce & MarTech connected SalesTube (Group One).
21.09.23, 19:49
| reklama & PR » informacje
Oreo partnerem podcastu Co powie tata?
Stereotypy dotyczące ojcostwa mogą być bardzo ograniczające i nie oddawać różnorodnych, ewoluujących ról, jakie ojcowie odgrywają w życiu swoich dzieci. Dzięki Oreo to przekonanie ma odejść w zapomnienie. Marka od lat prowadzi szereg aktywacji z okazji Dnia Ojca, a w tym roku została partnerem zainicjowanego przez Onet cyklu podcastów „Co powie Tata?”.
21.09.23, 16:30
| reklama & PR » informacje
We Celebrate You. Jubileuszowa kampania Early Stage
We wrześniu br. wystartowała kampania „We Celebrate You” z okazji jubileuszu 30-lecia szkoły języka angielskiego Early Stage.
21.09.23, 10:45
| reklama & PR » informacje
Avon sponsorem tytularnym koncertów sanah Uczta nad Ucztami
Artystka młodego pokolenia i marka beauty ruszyły wspólnie w stadionową trasę koncertową, celebrując Ucztę nad Ucztami powered by Avon. Występom sanah towarzyszą atrakcje dostarczone przez Avon w dedykowanych strefach POP−UP i Chill Out.
21.09.23, 09:44
| reklama & PR » ludzie
Milena Wieleńska w zespole Veovee
Zespół agencji Veovee zasiliła Milena Wieleńska, która objęła stanowisko Account Managera.
21.09.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Inni też popełniają błędy. Zwolnij. Infrastruktury z nową kampanią społeczną
Najnowszym spotem „Inni też popełniają błędy. Zwolnij” Ministerstwo Infrastruktury zwraca się do kierowców z emocjonalnym i drastycznym apelem o zdjęcie nogi z gazu. Dlaczego? W 2022 r. w Polsce, z winy kierujących pojazdami, doszło do 19 373 wypadków, co daje aż 90,9 proc. z łącznej liczby 21 322 wypadków drogowych.
20.09.23, 16:15
| reklama & PR » informacje
Poczuj festiwalowy vibe z KitKat & Lion. Konkurs w sieci Żabka
Agencja UNIQUE ONE organizuje dla marek KitKat i Lion konkurs dedykowany dla sieci Żabka: „Poczuj festiwalowy vibe z KitKat & Lion”.
20.09.23, 15:00
| reklama & PR » informacje
Co dobrego u Ciebie w firmie? Szlachetna Paczka promuje wolontariat pracowniczy
Agencja Hand Made wsparła Stowarzyszenie Wiosna w kampanii, która zachęca firmy do udziału w projekcie wolontariatu pracowniczego.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/specjalistka ds. marketingu

Muzeum Getta Warszawskiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacji

Muzeum Sztuki w Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty

Animator Kultury w obszarze czytelnictwa

Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 20.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 14.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.