06.02.12, 18:26

Stefan Birek w kampanii promującej sprzęt do zabudowy kuchennej Siemens

Marka Siemens AGD rozpoczęła kampanię promującą sprzęt do zabudowy kuchennej. Wraz z akcją wystartował konkurs, któremu przewodzi popularny szef kuchni, Stefan Birek - znany m.in. z programu „Kawa czy herbata”.

Marka Siemens AGD rozpoczęła kampanię promującą sprzęt do zabudowy kuchennej. Wraz z akcją wystartował konkurs, któremu przewodzi popularny szef kuchni, Stefan Birek - znany m.in. z programu „Kawa czy herbata”. To razem z nim internauci wybiorą się w kulinarną podróż po świecie, a w finalne Stefan Birek przeprowadzi w domu zwycięzcy show kulinarny. 

„Mój przepis na wieczór” jest akcją, mającą na celu zbudowanie świadomości produktów kuchennych do zabudowy marki Siemens oraz promowanie pomysłów kulinarnych z różnych zakątków świata. Twarzą akcji jest Stefan Birek, który swoimi opowieściami na temat zwyczajów kulinarnych różnych kultur inspiruje do stworzenia unikalnych pomysłów na smakowity wieczór. Akcja potrwa do 30 kwietnia 2012 roku.

Ideą konkursu Siemensa jest zachęcenie Polaków do zaprezentowania jak najbardziej kreatywnych i pomysłów na tematyczne wieczory kulinarne. Podczas każdej z dwutygodniowej edycji (każda poświęcona wybranemu zakątkowi świata) internauci przenoszeni są w inny region kulinarny globu. – "Przepisy z całego świata pozwalają poznać smaki innych kuchni, poczuć specyfikę i kulturę innych narodów, by wreszcie móc łączyć te smaki w naszej kuchni" – podkreśla Stefan Birek.

Inspiracji do nadsyłania fotorelacji na cały wieczór wraz z przepisami, obok partnera akcji serwisu Gotujmy.pl, dostarcza także sam szef kuchni, który będzie opowiadał o swoich podróżach, doświadczeniach i smakach.

W poszczególnych edycjach „Mój przepis na wieczór” będzie można wygrać zestaw śniadaniowy marki Siemens (nagroda internautów) oraz robota kuchennego (nagroda jury). Nagrodą główną jest zestaw do zabudowy marki Siemens oraz ekskluzywny pokaz kulinarny prze-prowadzony przez Stefana Birka w domu zwycięzcy.

Za strategię i realizację kampanii „Mój przepis na wieczór” odpowiada agencja interaktywna INSIGNIA.

Komentarze

Powiązane

19.06.24, 10:53
| reklama & PR » informacje
Rodzinny fun z Capri-Sun! Konkurs marki Capri-Sun w sieci Dino
Na początku czerwca br., marka Capri-Sun uruchomiła konkurs w marketach Dino pod hasłem „Rodzinny fun z Capri-Sun!”. Do wygrania jest 240 nagród.
19.06.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Vison Express wybiera MullenLowe Warsaw
Agencja MullenLowe Warsaw wygrała konkurs Vision Express na obsługę działań prowadzonych w mediach spoleczniościowych (Facebook).
19.06.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
GroupM: globalna wartość rynku reklamowego w 2024 r. przekroczy bilion dolarów
GroupM podnosi prognozy wzrostu globalnego rynku reklamowego w 2024 r. do 7,8 proc., w Polsce wzrost powyżej globalnego.
18.06.24, 10:07
| reklama & PR » ludzie
Zmiany w AMS. Grażyna Gołębiowska wchodzi do zarządu
1 lipca br. do zarządu AMS dołączy Grażyna Gołębiowska, menadżerka firmy, która będzie odpowiedzialna za obszar marketingu, sprzedaży i badań. Małgorzata Augustyniak, dotychczasowa wiceprezeska, pozostaje w strukturach Grupy na stanowisku doradczyni zarządu ds. CSR.
17.06.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Kampania mPay z Jakubem Błaszczykowskim w decydującej fazie. Plakaty OOH w dużych miastach
Ruszył kolejny etap kampanii wizerunkowej polskiej aplikacji finansowej mPay ”Płatności Fair-Play” z Jakubem Błaszczykowskim w roli głównej. Od początku czerwca w największych polskich miastach pojawiły się plakaty OOH z wizerunkiem byłego kapitana reprezentacji Polski, a obecnie ambasadora mPay.
17.06.24, 15:10
| reklama & PR » informacje
Rebel Media wygrywa w przetargu grupy spółek Danone
W wyniku przetargu spółek Danone, agencja mediowa Rebel Media zajmie się takimi działaniami w TV, jak: lokowanie produktu czy produkcje dedykowanego contentu dla marek grupy spółek Danone.
17.06.24, 14:24
| reklama & PR » ludzie
Daria Soroka dołączyła do first aid communication team
Do zespołu first aid communication team dołączyła Daria Soroka i objęła stanowisko senior communication managera. W ostatnich latach rozwijała kompetencje w energetyce prowadząc komunikację korporacyjną dla producenta energii odnawialnej.
17.06.24, 09:30
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Szybka piłka w Radiu Zet. Piłkarska kampania promująca Moonsy
Konkurs "Szybka piłka" na antenie Radia ZET oraz szerokie działania w prasie i Internecie na czele ze stronami sportowymi Onet.pl czy drukowaną wersją Przeglądu Sportowego – tak w czasie Euro 2024 promować będą się Moonsy – proteinowe chipsy z soczewicy.
17.06.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Unilever w przetargu wybiera 38 Content Communication
Do grona klientów 38 Content Communication, dołączył Unilever – jeden z największych światowych graczy rynku FMCG. Agencja została wybrana w drodze przetargu i będzie odpowiedzialna za komunikację korporacyjną, przygotowanie i wdrożenie strategii PR, a także pozycjonowanie ekspertów w mediach.
17.06.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Platforma inwestycyjna BeGlobal klientem iProspect
Agencja iProspect (dentsu Polska) została wybrana do obsługi mediowej platformy inwestycyjnej BeGlobal. Działania agencji obejmą przygotowanie i egzekucję kampanii performance oraz afiliację. Współpraca ma charakter długofalowy.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.