12.02.12, 17:20
Nowa kampania panoramafirm.pl
Elementami nowej kampanii promującej wyszukiwarkę firm, produktów i usług panoramafirm.pl są m.in. dopasowane do lokalizacji danego nośnika reklamy outdoorowe.
Elementami nowej kampanii promującej wyszukiwarkę firm, produktów i usług panoramafirm.pl są m.in. dopasowane do lokalizacji danego nośnika reklamy outdoorowe. Zabieg ten ma zwrócić uwagę odbiorców na dostarczanie przez wyszukiwarkę - specjalizującą się w wyszukiwaniu lokalnym - precyzyjnych informacji o firmach czy produktach w danej lokalizacji.
W lutym br. ruszyła nowa kampania Panoramy Firm promująca wyszukiwarkę dostępną pod adresem panoramafirm.pl. Kampania jest elementem długofalowej zmiany wizerunku marki wzmacniającej swoją pozycję w Internecie, nadal rozwijając takie kanały dystrybucji jak media drukowane, aplikacje mobilne (Android, iOS) oraz stronę mobilną (m.pf.pl).
"Nasz serwis specjalizuje się w wyszukiwaniu lokalnym. W odróżnieniu od innych wyszukiwarek internetowych, dostarczamy precyzyjnych informacji o firmach czy produktach w danej lokalizacji. Dla przykładu, na zapytanie: „sushi Warszawa” użytkownik otrzyma oferty barów i restauracji serwujących kuchnię japońska, bez ryzyka że wśród wyników pojawią się rzeczy mniej istotne np. przepisy czy akcesoria potrzebne do zrobienia sushi. W kampanii podkreślamy, że panoramafirm.pl to precyzyjna wyszukiwarka firm, produktów oraz usług. Warto dodać, że 100% korzystających z Panoramy Firm to osoby zamierzające coś kupić lub załatwić, więc jest to atrakcyjna grupa dla firm reklamujących się w Panoramie Firm. W tym sensie kampania wspiera również sprzedaż, gdyż rosnąca popularność serwisu przekłada się na zyski reklamodawców" - wyjaśnia Wojciech Komosa, Kierownik Komunikacji i Grupy Produktów.
Reklamy, które pojawią się w mediach tradycyjnych (outdoor, radio, prasa) oraz w Internecie przedstawiają wyszukiwarkę, w oknach której pojawiają się konkretne zapytania dla danych lokalizacji. Jako pierwsze wybrane zostały dwie branże: restauracje i usługi budowlane symbolizowane przez przedstawicieli tychże zawodów/branż. Nawiązując do specjalizacji wyszukiwarki panoramafirm.pl w wyszukiwaniu lokalnym firm, produktów i usług, reklamy na billboardach dopasowane zostały do lokalizacji danego nośnika (w polu wyszukiwania widnieje miasto, w którym jest ustawiony).
Zaletami wyszukiwarki panoramafirm.pl jest dostęp do najbardziej aktualnych, codziennie aktualizowanych danych o firmach i ich ofertach, precyzyjne kryteria wyszukiwania, mapy, atrakcyjny wygląd i funkcjonalność ogłoszeń internetowych. Dzięki współpracy Allegro oraz Eniro, wystawione na Allegro oferty klientów Panoramy Firm są automatycznie dodawane do ich oferty na panoramafirm.pl i widoczne dla odwiedzających serwis po kliknięciu w link „Kupuj online” oraz wewnątrz oferty danej firmy.
Z wyszukiwarki Panorama Firm korzysta miesięcznie około 6 mln internautów (wg Gemius Traffic). Kreację kampanii przygotował Dział Komunikacji Eniro Polska, który odpowiada również za zakup mediów. Kampania realizowana będzie w mediach tradycyjnych (outdoor, radio, prasa) oraz w Internecie.
Animator Kultury w obszarze czytelnictwa
Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze