14.02.12, 16:38

Awanse w On Board PR

Małgorzata Siewierska z działu Pharmaceuticals, Biotechnology & Medical Market Consulting awansowała na stanowisko Senior PR Consultant – Project Leader. Stanowiska PR Consultant w On Board PR objęli również Diana Sobolewska, Aleksandra Lau, Elwira Bobowska oraz Tomasz Wysocki.

Małgorzata Siewierska z działu Pharmaceuticals, Biotechnology & Medical Market Consulting awansowała na stanowisko Senior PR Consultant – Project Leader. Stanowiska PR Consultant w On Board PR objęli również Diana Sobolewska, Aleksandra Lau, Elwira Bobowska oraz Tomasz Wysocki.

Do grona Senior PR Consultantów w On Board PR dołączyła Małgorzata Siewierska. Awans na stanowisko PR Consultant otrzymały: Diana Sobolewska, Aleksandra Lau, Elwira Bobowska oraz Tomasz Wysocki. Tym samym poszerzył się dotychczasowy zakres ich obowiązków.  Dzięki otrzymanym awansom wzmocnione zostały kompetencje zespołów Pharmaceuticals, Biotechnology & Medical Market Consulting, Real Estate & Property Management, Finance, Banking & Investor Relations oraz Retail & Entertainment.

Małgorzata Siewierska otrzymała awans na stanowisko Senior PR Consultant – Project Leader. Na co dzień prowadzi projekty dla klientów sektora farmaceutycznego i medycznego. Specjalizując się w healthcare PR, CSR,  brand PR, komunikacji korporacyjnej oraz komunikacji kryzysowej. Realizuje działania komunikacyjne dla takich firm jak: Grupa Adamed, Zentiva - Sanofi Aventis, Holbex, SCA Hygiene, InternetQ Poland. Koordynowała realizację projektów badawczych „Badania kliniczne w Polsce – eksperyment na ludziach, czy dla ludzi?” oraz „Żywność funkcjonalna 2012 - czyli co ma Polak na talerzu” realizowanych przez On Board PR. Wcześniej Małgorzata pracowała przy projektach dla takich firm i organizacji jak: NSZZ Solidarność, Danone, Tymbark, Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowy. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Akademii Koźmińskiego. Rozpoczęła studia doktoranckie na Uniwersytecie Warszawskim. Jest słuchaczką Studium  Farmakoekonomiki Marketingu i Prawa Farmaceutycznego Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej

Diana Sobolewska objęła stanowisko PR Consultant – Project Leader w dziale Pharmaceuticals, Biotechnology & Medical Market Consulting. W On Board PR pracuje od lutego 2011 roku. Jest absolwentką Instytut Psychologii Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Specjalizuje się w działaniach z zakresu: kampanie edukacyjne w ramach healthcare PR, brand PR oraz komunikacji instytucji publicznych. Pracowała dla takich podmiotów jak Baxter, Henkel, Holbex, Unilever, Krotex, Candy, Instytut Archeologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Aleksandra Lau, która otrzymała awans na stanowisko PR Consultant, jest członkiem zespołu Retail & Entertainment. W On Board PR pracuje od maja 2010 roku. Wcześniejsze doświadczenia zawodowe zdobywała w firmie City Channel, związanej z nowymi mediami. W On Board PR prowadzi działania z zakresu brand PR, event PR,  CSR i media relations dla firm z branży mediowej i FMCG, m.in. HBO, Comedy Central, Comedy Central Family, CANAL+, Coca-Cola, Unilever, Bosch, Diageo. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych.

Elwira Bobowska pracuje w On Board PR od sierpnia 2010 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywała w czołowych polskich agencjach public relations, prowadząc działania z zakresu: PR korporacyjnego, komunikacji wewnętrznej oraz employer brandingu dla klientów z branż Finanse, Real Estate i IT. Pracowała dla takich firm jak: DM BOŚ, Merrill Lynch, Dollar Financial Group, FB Antczak, Grupa PHN SA, Tieto, Ericpol Telecom. Jest absolwentką Socjologi i Dziennikarstwa ze specjalizacją PR i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim Tomasz Wysocki objął stanowisko PR Consultant w dziale Retail & Entertainment. Jestem absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz stypendystą Instytutu Szwedzkiego. Tomasz specjalizuje się w działaniach z zakresu medial relations, corporate PR i social media dla takich firm jak: A+E Networks UK (kanały dokumentalne HISTORY, HISTORY HD i Crime & Investigation Network Polsat) oraz AMC/Sundance Channel Global.  W On Board PR pracuje od lutego 2010 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując dla Polskiego Towarzystwa Farmakoekonomicznego - ISPOR Poland Chapter, Zentiva - Sanofi Aventis, Adamed Consumer Healthcare, Fresenius Kabi Polska.

Komentarze

Powiązane

10.10.24, 09:39
| reklama & PR » informacje
Sephora przedłuża współpracę ze Stor9. To efekt przetargu
Agencja Stor9 wygrała przetarg na dalszą współpracę z marką Sephora w obszarze influencer marketingu. To już piąty rok, kiedy Stor9 wspiera markę beauty w budowaniu relacji z influencerami oraz umacnianiu jej wizerunku na rynku.
10.10.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Niezależnie od wieku... dobrze widać, co nas łączy! Konkurs Vision Express
MullenLowe Warsaw zorganizowała konkurs konsumencki dla Vision Express pod hasłem „Niezależnie od wieku... dobrze widać, co nas łączy!". 
10.10.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Nawiń swój freestyle z Lovege. Liber twarzą konkursu marki
Insignia przygotowała kampanię dla marki Lovege z portfolio firmy Sante. Jest to nowy klient agencji.
09.10.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
WEC Communication rozszerza współpracę z Acer w obszarze EMEA
Agencja WEC Communication oraz firma Acer kontynuują i rozwijają wieloletnią współpracę, której początki sięgają 2013 r.
09.10.24, 12:48
| reklama & PR » informacje
50 lat i zawsze w smak! Jubileuszowa kampania Rolmlecz
Rolmlecz świętuje pół wieku obecności na polskich stołach. Kampania „50 lat i zawsze w smak!” ma na celu nie tylko przypomnienie legendy, jaką stał się serek z krówką, ale również przybliżenie go młodszemu pokoleniu. Jubileuszowa kampania stanowi kolejny etap współpracy marki Rolmlecz z agencjami oS3 i ONE House.
09.10.24, 10:36
| reklama & PR » ludzie
Karolina Szaniawska i Daniel Portka z nowymi rolami w agencja hoh
Karolina Szaniawska i Daniel Portka, związani z hoh niemal od początku istnienia agencji, obejmują nowe role w strukturze firmy. Mają mocniej wspierać rozwój kluczowych obszarów działań i realizację kreatywnych projektów z udziałem influencerów i wykorzystaniem nowych technologii.
09.10.24, 09:52
| reklama & PR » informacje
Chwytaj dżem. Marka Łowicz koncentruje się na przyjemności
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii dżemów od Łowicza. W tej edycji „Chwytaj dżem” marka mocniej chce koncentrować się na przyjemności, którą można osiągnąć dzięki dodaniu dżemu do codziennych, pozornie nudnych potraw.
09.10.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Havas PR Warsaw poszerza zespół liderów
Havas PR Warsaw awansował trzy menedżerki odpowiedzialne za praktyki korporacyjne oraz wybrane osoby w ich zespołach. Stanowisko consulting managera objęły Kinga Braksal, Iga Krysa i Patrycja Osiadacz. Na stanowisko consultant awansowała Anna Hołub, natomiast na stanowisko junior consultant awansowała Urszula Ścisłowska.
09.10.24, 06:30
| reklama & PR » ludzie
monday group otwiera dział Consumer. Na jego czele Dagmara Marszycka
monday group utworzyła nowy dział Consumer, który ma specjalizować się w kompleksowej obsłudze marek konsumenckich. Na czele zespołu stanęła Dagmara Marszycka, ekspertka z wieloletnim doświadczeniem w branży PR i marketingu.
08.10.24, 20:33
| reklama & PR » informacje
Dobrze być w Allianz. Kamil Stoch zachęca w kampanii, by dołączyć do drużyny Allianz
Allianz Polska kontynuuje rozpoczętą w 2023 r. współpracę z Kamilem Stochem, skoczkiem narciarskim i olimpijczykiem. Tym razem obejmie ona zarówno działania wewnątrz organizacji, jak i kampanię reklamową w internecie.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Rzeszowskie Piwnice | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.