14.02.12, 16:38

Awanse w On Board PR

Małgorzata Siewierska z działu Pharmaceuticals, Biotechnology & Medical Market Consulting awansowała na stanowisko Senior PR Consultant – Project Leader. Stanowiska PR Consultant w On Board PR objęli również Diana Sobolewska, Aleksandra Lau, Elwira Bobowska oraz Tomasz Wysocki.

Małgorzata Siewierska z działu Pharmaceuticals, Biotechnology & Medical Market Consulting awansowała na stanowisko Senior PR Consultant – Project Leader. Stanowiska PR Consultant w On Board PR objęli również Diana Sobolewska, Aleksandra Lau, Elwira Bobowska oraz Tomasz Wysocki.

Do grona Senior PR Consultantów w On Board PR dołączyła Małgorzata Siewierska. Awans na stanowisko PR Consultant otrzymały: Diana Sobolewska, Aleksandra Lau, Elwira Bobowska oraz Tomasz Wysocki. Tym samym poszerzył się dotychczasowy zakres ich obowiązków.  Dzięki otrzymanym awansom wzmocnione zostały kompetencje zespołów Pharmaceuticals, Biotechnology & Medical Market Consulting, Real Estate & Property Management, Finance, Banking & Investor Relations oraz Retail & Entertainment.

Małgorzata Siewierska otrzymała awans na stanowisko Senior PR Consultant – Project Leader. Na co dzień prowadzi projekty dla klientów sektora farmaceutycznego i medycznego. Specjalizując się w healthcare PR, CSR,  brand PR, komunikacji korporacyjnej oraz komunikacji kryzysowej. Realizuje działania komunikacyjne dla takich firm jak: Grupa Adamed, Zentiva - Sanofi Aventis, Holbex, SCA Hygiene, InternetQ Poland. Koordynowała realizację projektów badawczych „Badania kliniczne w Polsce – eksperyment na ludziach, czy dla ludzi?” oraz „Żywność funkcjonalna 2012 - czyli co ma Polak na talerzu” realizowanych przez On Board PR. Wcześniej Małgorzata pracowała przy projektach dla takich firm i organizacji jak: NSZZ Solidarność, Danone, Tymbark, Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowy. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Akademii Koźmińskiego. Rozpoczęła studia doktoranckie na Uniwersytecie Warszawskim. Jest słuchaczką Studium  Farmakoekonomiki Marketingu i Prawa Farmaceutycznego Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej

Diana Sobolewska objęła stanowisko PR Consultant – Project Leader w dziale Pharmaceuticals, Biotechnology & Medical Market Consulting. W On Board PR pracuje od lutego 2011 roku. Jest absolwentką Instytut Psychologii Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Specjalizuje się w działaniach z zakresu: kampanie edukacyjne w ramach healthcare PR, brand PR oraz komunikacji instytucji publicznych. Pracowała dla takich podmiotów jak Baxter, Henkel, Holbex, Unilever, Krotex, Candy, Instytut Archeologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Aleksandra Lau, która otrzymała awans na stanowisko PR Consultant, jest członkiem zespołu Retail & Entertainment. W On Board PR pracuje od maja 2010 roku. Wcześniejsze doświadczenia zawodowe zdobywała w firmie City Channel, związanej z nowymi mediami. W On Board PR prowadzi działania z zakresu brand PR, event PR,  CSR i media relations dla firm z branży mediowej i FMCG, m.in. HBO, Comedy Central, Comedy Central Family, CANAL+, Coca-Cola, Unilever, Bosch, Diageo. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych.

Elwira Bobowska pracuje w On Board PR od sierpnia 2010 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywała w czołowych polskich agencjach public relations, prowadząc działania z zakresu: PR korporacyjnego, komunikacji wewnętrznej oraz employer brandingu dla klientów z branż Finanse, Real Estate i IT. Pracowała dla takich firm jak: DM BOŚ, Merrill Lynch, Dollar Financial Group, FB Antczak, Grupa PHN SA, Tieto, Ericpol Telecom. Jest absolwentką Socjologi i Dziennikarstwa ze specjalizacją PR i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim Tomasz Wysocki objął stanowisko PR Consultant w dziale Retail & Entertainment. Jestem absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz stypendystą Instytutu Szwedzkiego. Tomasz specjalizuje się w działaniach z zakresu medial relations, corporate PR i social media dla takich firm jak: A+E Networks UK (kanały dokumentalne HISTORY, HISTORY HD i Crime & Investigation Network Polsat) oraz AMC/Sundance Channel Global.  W On Board PR pracuje od lutego 2010 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując dla Polskiego Towarzystwa Farmakoekonomicznego - ISPOR Poland Chapter, Zentiva - Sanofi Aventis, Adamed Consumer Healthcare, Fresenius Kabi Polska.

Komentarze

Powiązane

17.05.24, 11:59
| reklama & PR » informacje
Coca-Cola odkrywa najlepsze lato. Twa kampania Endless Summer
Fani Coca-Cola mają możliwość zdobycia biletów na najciekawsze wydarzenia tego lata. Do wygrania są wejściówki na największe festiwale muzyczne oraz mecze UEFA EURO 2024. Marka zaprezentowała również limitowaną serię butelek i puszek. 
17.05.24, 10:15
| reklama & PR » informacje
Pożyczka na „mi się”. Alior Bank startuje z kampanią marketingową
Alior Bank rozpoczął wielokanałową kampanię marketingową promującą nowy produkt kredytowy – Pożyczkę na „mi się”. W ramach oferty można uzyskać środki na dowolne cele, bez dodatkowych kosztów prowizji. W działaniach reklamowych zostaną wykorzystane różne kanały komunikacji, m.in. telewizja, punkty obsługi klienta (POS), a także digital.
17.05.24, 09:00
| reklama & PR » informacje
Podaruj chwilę przyjemności. 30 tys. zł do wygrania w loterii marki LINDOR
Lindt & Sprüngli powierzył agencji UNIQUE ONE organizację loterii pro-mocyjnej dla marki LINDOR „Podaruj chwilę przyjemności”.
17.05.24, 07:45
| reklama & PR » informacje
Przepis na Swojaka. Dan Cake podaje obiad na nowo
Ruszyła kampania produktów grillowych Dan Cake. W tegorocznej odsłonie marka przekonuje odbiorców, że dania grillowe doskonale sprawdzają się jako pomysł na obiad przygotowywany dla rodziny i przyjaciół - nie tylko w plenerze, ale także w domowym zaciszu.
17.05.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Wills Integrated obsługuje markę Stargres
Agencja Wills Integrated rozpoczęła obsługę marki Stargres z Grupy Końskie. Wrocławska agencja strategiczno-komunikacyjna odpowiada za realizację wielokanałowej kampanii, której celem jest promocja gresowych płyt zewnętrznych z linii STAR 2.0 i STAR 3.0.
16.05.24, 20:45
| reklama & PR » informacje
Agencja KERRIS przygotowała koncepcję kreatywną dla marki Jan Niezbędny
Agencja KERRIS odpowiada za adaptację nowej kreatywnej koncepcji komunikacji Jana Niezbędnego w kanałach social media lidera branży artykułów gospodarstwa domowego.
16.05.24, 19:30
| reklama & PR » ludzie
Ania Kwiatkowska w Grupie Przestrzeń
Ania Kwiatkowska dołączyła do Grupy Przestrzeń (Przestrzeń – agencja strategiczno-kreatywna, Polot – agencja digitalowa, Wyraz – studio projektowe, Rozgłos – agencja mediowa) i objęła stanowisko Business Development Director.
16.05.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
Nowe opakowanie, to samo chrupanie!” Kampania marki Familijne
Ruszyła kampania wafli Familijne (Colian) w nowych opakowaniach. Spoty reklamowe będa emitowane w najpopularniejszych kanałach TV, na YouTubie oraz na platformach VOD do końca czerwca br.
15.05.24, 20:40
| reklama & PR » informacje
Rezi twarzą kampanii smartwatcha Huawei Watch 4 Pro Space Edition
Polski oddział Huawei CBG (Consumer Business Group) ruszył z kampanią promującą nową odsłonę smartwatcha premium z rodziny HUAWEI WATCH 4 Pro. Działania wspierające wejście na polski rynek wersji Space Edition obejmują różnorodne kanały i narzędzia marketingowe. Twarzą kampanii w Polsce jest Remigiusz reZi Wierzgoń.
15.05.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
#BrukselaToNieKurort zachęca do świadomego głosowania w wyborach do europarlamentu
Z początkiem maja br. wystartowała kampania #BrukselaToNieKurort zachęcająca do świadomego głosowania w wyborach do Parlamentu Europejskiego. Kampania kładzie nacisk na wyzwania, przed którymi stoi obecnie Europa. Zdaniem twórców kampanii, „Bruksela” nie powinna być sposobem na „polityczne wakacje”, a miejscem, gdzie kompetentne osoby decydują o losach Polski i Europy.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy