14.02.12, 16:54

Stacje lifestylowe: TVN Turbo nowym liderem

TVN Turbo wyprzedził kanał TLC i jest liderem kanałów lifestylowych - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży Atmedia dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 31 stycznia 2012 r.

TVN Turbo wyprzedził TLC i jest liderem kanałów lifestylowych - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży Atmedia dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 31 stycznia 2012 r.

TVN Turbo uzyskał w styczniu br. 0,47 proc. udziału w rynku i w porównaniu ze styczniem 2011 r. jego udział wzrósł o 24,7 proc. Kanał TLC mimo wzrostu, znalazł się na drugiej pozycji (wzrost o 12,6 proc.). Na trzeciej znalazł się kanał TVN Style (wzrost o 20,1 proc.), Świetne wyniki uzyskały kanały Polsatu: Polsat Cafe (wzrost o 14,8 proc.) i Polsat Play (wzrost o 42 proc.). Dobrą passę miały też kanały autorskie Cyfry+: kuchnia+ (wzrost o 38,8 proc.) i Domo+ (wzrost aż o 285 proc.). Nowe stacje na razie osiągają słabe wyniki: TTV (0,07 proc.) i Viacom Blink! (0,018 proc.). Ciekawostką jest fakt, że kanał Wedding TV znacząco poprawił swoją oglądalnośc (z 0,018 proc. do 0,06 proc.; wzrost o 233 proc.).

Podobnie wygląda zestawienie w targecie 16-49 lat. Pierwsza trójka wygląda identycznie. Duży wzrost osiągnęły stacje: Domo+ i Wedding TV.

Udział stacji tematycznych lifestylowych w rynku telewizyjnym w targecie 4+

  wszyscyl 4+
styczeń 2011 2012
Stacja SHR % SHR %
TVN Turbo 0,380 0,474
TLC 0,398 0,448
TVN Style 0,363 0,436
Polsat Cafe 0,256 0,294
Polsat Play 0,205 0,291
kuchnia+ 0,080 0,111
DOMO+ 0,020 0,077
ITV 0,081 0,077
Club TV  0,100 0,076
TTV - Twoja Telewizja   0,072
BBC Lifestyle 0,051 0,066
Wedding TV 0,018 0,060
Viacom Blink   0,018
Fashion 0,017 0,005

 

Udział stacji tematycznych lifestylowych w rynku telewizyjnym w targecie 16-49

  wszyscy 16-49
styczeń 2011 2012
Stacja SHR % SHR % 
TVN Turbo 0,660 0,703
TLC 0,561 0,639
TVN Style 0,479 0,560
Polsat Cafe 0,337 0,378
Polsat Play 0,262 0,332
kuchnia+ 0,100 0,146
ITV 0,125 0,119
BBC Lifestyle 0,091 0,110
DOMO+ 0,027 0,101
Club TV  0,130 0,082
Wedding TV 0,027 0,068
TTV - Twoja Telewizja   0,064
Viacom Blink   0,021
Fashion 0,017 0,007

Dane udostępnione dzięki uprzejmości Atmedia. Dom sprzedaży At Media Polska oferuje zakup przestrzeni reklamowej i wydarzeń specjalnych w kilkudziesięciu kanałach telewizyjnych oraz oferuje także sprzedaż powierzchni reklamowej oraz akcji specjalnych witryn oraz serwisów dziecięcych Egmont. W ofercie znajduje się także reklama video w serwisach internetowych.

Komentarze

Powiązane

21.05.24, 17:45
| telewizja / VOD » seriale
Breslau. Pierwsza polska produkcja Disney+
Disney+ rozpoczął zdjęcia do serialu „Breslau” (tytuł roboczy), swojej pierwszej polskiej produkcji oryginalnej.
21.05.24, 14:02
| telewizja / VOD » badania rynku
Rekordowa wyniki kanałów BBC Studios w Polsce. BBC First z najwyższymi udziałami w historii
W kwietniu br. portfolio kanałów osiągnęło 0,84 proc. proc., czyli najwyższy miesięczny udział w rynku od uruchomienia pięciokanałowego portfolio w 2015 r.
21.05.24, 08:45
| telewizja / VOD » informacje
TVN Pora na show. 17 kanał FAST w ofercie TVN Warner Bros. Discovery
Koncern TVN Warner Bros. Discovery uruchomił kolejny kanał typu FAST - TVN Pora na show.
20.05.24, 13:42
| telewizja / VOD » seriale
Prosta sprawa. Mateusz Damięcki i Piotr Adamczyk w nowym serialu CANAL+
W serwisie CANAL+ online pojawił się pierwszy odcinek nowej polskiej produkcji „Prosta sprawa”. Najnowsza produkcja oryginalna CANAL+ to kino akcji twórców „Furiozy” oparte na bestsellerze Wojciecha Chmielarza.
20.05.24, 10:50
| telewizja / VOD » informacje
Prawie 10 mln zł. To suma roszczeń spraw przeciwko TVP za materiały wyemitowane w latach 2016-2023
Niemal 10 mln zł – to suma roszczeń spraw przeciwko Telewizji Polskiej za materiały wyemitowane w latach 2016-2023 z powództwa osób i instytucji o naruszenie dóbr osobistych.
18.05.24, 14:51
| telewizja / VOD » informacje
Nakręć się na przyszłość. Szansa dla młodych ludzi na karierę w branży filmowej
Na warsztaty otwierające drogę do pracy przy tworzeniu filmów i seriali zapraszają Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych i Netflix.
17.05.24, 17:30
| telewizja / VOD » informacje
Telewizja Polska wybrała dziennikarzy w ramach akcji: Włącz się! Zmieniajmy się razem
Niemal 2 000 osób marzących o pracy w telewizji odpowiedziało na zaproszenie TVP i wzięło udział w projekcie rekrutacyjnym „Włącz się! Zmieniajmy się razem”. Komisja wyłoniła pięciu najlepszych kandydatów w kategoriach: Informacja/Publicystyka, Sport, Rozrywka, Kultura i Pogoda.
16.05.24, 14:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Aktualności TVP3 Katowice z dużym skokiem oglądalności. Rośnie widownia serwisów w Szczecinie, Krakowie i Bydgoszczy
Znaczące wzrosty oglądalności w kwietniu br. odnotowały, według danych Nielsen Media, programy informacyjne emitowane na antenach regionalnych TVP. „Aktualności” emitowane w TVP3 Katowice osiągnęły w kwietniu wzrost widowni - w porównaniu z minionym rokiem – aż o 70 proc. 
16.05.24, 13:06
| telewizja / VOD » informacje
Kanały TinyTeen, LingoToons i LangLab dołączyły do oferty Pasjatv
Do oferty firmy dystrybucyjnej Pasjatv trafiły trzy nowe kanały edukacyjne. Nadawcą trzech nowych kanałów TinyTeen, LingoToons i LangLab jest English Club TV Group, który od ponad 15 lat w swoim portfolio posiada kanał English Club TV.
16.05.24, 11:33
| telewizja / VOD » informacje
Nowy skład Komisji Etyki TVP
Władze Telewizji Polskiej SA w likwidacji powołały siedmioro nowych członków Komisji Etyki TVP XIV kadencji.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy