14.02.12, 16:54

Stacje lifestylowe: TVN Turbo nowym liderem

TVN Turbo wyprzedził kanał TLC i jest liderem kanałów lifestylowych - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży Atmedia dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 31 stycznia 2012 r.

TVN Turbo wyprzedził TLC i jest liderem kanałów lifestylowych - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży Atmedia dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 31 stycznia 2012 r.

TVN Turbo uzyskał w styczniu br. 0,47 proc. udziału w rynku i w porównaniu ze styczniem 2011 r. jego udział wzrósł o 24,7 proc. Kanał TLC mimo wzrostu, znalazł się na drugiej pozycji (wzrost o 12,6 proc.). Na trzeciej znalazł się kanał TVN Style (wzrost o 20,1 proc.), Świetne wyniki uzyskały kanały Polsatu: Polsat Cafe (wzrost o 14,8 proc.) i Polsat Play (wzrost o 42 proc.). Dobrą passę miały też kanały autorskie Cyfry+: kuchnia+ (wzrost o 38,8 proc.) i Domo+ (wzrost aż o 285 proc.). Nowe stacje na razie osiągają słabe wyniki: TTV (0,07 proc.) i Viacom Blink! (0,018 proc.). Ciekawostką jest fakt, że kanał Wedding TV znacząco poprawił swoją oglądalnośc (z 0,018 proc. do 0,06 proc.; wzrost o 233 proc.).

Podobnie wygląda zestawienie w targecie 16-49 lat. Pierwsza trójka wygląda identycznie. Duży wzrost osiągnęły stacje: Domo+ i Wedding TV.

Udział stacji tematycznych lifestylowych w rynku telewizyjnym w targecie 4+

  wszyscyl 4+
styczeń 2011 2012
Stacja SHR % SHR %
TVN Turbo 0,380 0,474
TLC 0,398 0,448
TVN Style 0,363 0,436
Polsat Cafe 0,256 0,294
Polsat Play 0,205 0,291
kuchnia+ 0,080 0,111
DOMO+ 0,020 0,077
ITV 0,081 0,077
Club TV  0,100 0,076
TTV - Twoja Telewizja   0,072
BBC Lifestyle 0,051 0,066
Wedding TV 0,018 0,060
Viacom Blink   0,018
Fashion 0,017 0,005

 

Udział stacji tematycznych lifestylowych w rynku telewizyjnym w targecie 16-49

  wszyscy 16-49
styczeń 2011 2012
Stacja SHR % SHR % 
TVN Turbo 0,660 0,703
TLC 0,561 0,639
TVN Style 0,479 0,560
Polsat Cafe 0,337 0,378
Polsat Play 0,262 0,332
kuchnia+ 0,100 0,146
ITV 0,125 0,119
BBC Lifestyle 0,091 0,110
DOMO+ 0,027 0,101
Club TV  0,130 0,082
Wedding TV 0,027 0,068
TTV - Twoja Telewizja   0,064
Viacom Blink   0,021
Fashion 0,017 0,007

Dane udostępnione dzięki uprzejmości Atmedia. Dom sprzedaży At Media Polska oferuje zakup przestrzeni reklamowej i wydarzeń specjalnych w kilkudziesięciu kanałach telewizyjnych oraz oferuje także sprzedaż powierzchni reklamowej oraz akcji specjalnych witryn oraz serwisów dziecięcych Egmont. W ofercie znajduje się także reklama video w serwisach internetowych.

Komentarze

Powiązane

26.03.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
Polsat i Czwórka w ofercie serwisu Player
Player, lokalny serwis streamingowy, wzbogaca swoją ofertę o kolejne kanały liniowe. Od 24 marca br. wszyscy użytkownicy platformy zyskali dostęp do stacji Polsat i Czwórka (TV4).
26.03.25, 06:00
| TV / VOD » badania rynku
4,2 mln osób oglądało mecz Polska – Malta
Transmisję meczu Polska – Malta łącznie na antenach TVP, poza domem i w Internecie obejrzało prawie 4,2 mln widzów. Była to kolejna - po piątkowym meczu z Litwą - najliczniej oglądana propozycja telewizyjna tego roku.
25.03.25, 23:14
| TV / VOD » badania rynku
Niezwykłe Stany Prokopa liderem w grupie komercyjnej
Nowe odcinki "Niezwykłych Stanów Prokopa" emitowane są w każdą niedzielę o godz. 11:20 na antenie TVN. Po emisji trzeciego odcinka program pozostaje liderem pasma w grupie komercyjnej i drugą najchętniej wybieraną pozycją wśród wszystkich widzów.
25.03.25, 10:55
| TV / VOD » informacje
TVN trafił do oferty Polsat Box Go
Polsat Box Go oraz telewizja internetowa z dekoderem Polsat Box zostały wzbogacone o kanał TVN w jakości HD.
24.03.25, 21:57
| TV / VOD » badania rynku
Rośnie widownia części formatów TTV w wiosennej ramówce
Wzrosło zainteresowanie częścią formatów TTV w wiosennej ramówce stacji. Rekordową widownię zanotował program „Życie na Kredycie”.
24.03.25, 20:41
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Gadaj Zdrów i Królowe Matki. Grupa ZPR odświeżyła dwa formaty wideo
Dwa formaty wideo realizowane przez Grupę ZPR Media – „Gadaj Zdrów” serwisu Poradnikzdrowie.pl i „Królowe Matki” portalu MjakMama.pl ruszyły w nowych odsłonach.
24.03.25, 14:17
| radio / audio » informacje | TV / VOD » informacje
Federalnie rzecz biorąc. Tomasz Lejman i Adam Górczewski z podcastem video w Interii
Interia uruchomiła podcast video „Federalnie rzecz biorąc”, w którym dwaj korespondenci Tomasz Lejman (Polsat News i Interia) i Adam Górczewski (Polskie Radio) będą komentować prosto znad berlińskiej Sprewy niemiecką rzeczywistość oraz jej wpływ na sytuację w Polsce oraz Europie.
24.03.25, 13:40
| TV / VOD » seriale
Glina. Ruszyły zdjęcie do kontynuacji serialu
Ruszyły zdjęcia do kontynuacji polskiego serialu „Glina”. SkyShowtime, Telewizja Polska i Apple Film pracują wspólnie nad nowym projektem. Serial wyreżyserują Władysław Pasikowski oraz Dariusz Jabłoński, za scenariusz odpowiada Maciej Maciejewski.
23.03.25, 19:07
| TV / VOD » informacje
TVP3 Poznań przywozi dzieci z na spektakle teatralne do swojego studia
TVP3 Poznań realizuje projekt „Scena Telewizji” w ramach którego nadawane są na żywo premiery spektakli teatralnych dla dzieci. Celem inicjatywy jest także zapewnienie dzieciom z różnych obszarów Wielkopolski obejrzenie spektaklu w studiu TV.
20.03.25, 18:22
| TV / VOD » seriale
Piekło kobiet. Nowy serial Ewy Puszczyńskiej dla platformy Max
Rozpoczęły się zdjęcia do serialu „Piekło kobiet”, który powstaje dla platformy Max. Produkcją zajmuje się Ewa Puszczyńska, producentka, mająca w dorobku oscarowe filmy „Ida” i „Strefa interesów”. Reżyserię powierzono Annie Maliszewskiej, znanej z produkcji „Tata” i „Infamia”.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.