16.02.12, 18:06

Kanały filmowe w styczniu 2012 r.: TVP Seriale już na drugim miejscu

Bezapelacyjnym liderem kanałów filmowych pozostaje wciąż AXN - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży Atmedia dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 31 stycznia 2012 r.

Bezapelacyjnym liderem kanałów filmowych pozostaje wciąż AXN - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży Atmedia dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 31 stycznia 2012 r.

Wśród wszystkich widzów (powyżej 4. roku życia) kanał AXN osiągnął 0,797 proc. udziału w rynku. W porównaniu ze styczniem 2011 r. kanał AXN zyskał 12,3 proc. Stacji nieoczekiwanie wyrósł konkurent, który z miesiąca na miesiąc coraz lepiej sobie radzi - kanał TVP Seriale. Stacja uzyskała aż 0,558 proc. (wzrost aż o 201,6 proc.). Na trzecim miejscu znalazła się stacja Kino Polska (wzrost o 16 proc.). W pierwszej dziesiątce znalazły się także na kolejnych miejscach: Comedy Central (wzrost o 11 proc.), ale kino+ (wzrost o 2,7 proc.), Polsat Film (spadek o 12,5 proc.), HBO (spadek o 18,6 proc.), 13th Street Universal (spadek o 9,1 proc.), FOXLife (wzrost aż o 56 proc.), Universal Channel (wzrost o 14 proc.). Spory wzrost odnotowały także takie kanały jak: FilmBox (wzrost o  108,1 proc.), Zone Romantica (o 105,9 proc.), BBC Entertainment (o 81,8 proc.).

Inaczej wygląda dzisiesiątka w targecie 16-49 lat. Na pierwszym miejscu znajduje się także AXN (spadek o 9,1 proc.), na drugim - Comedy Central (wzrost o 18,6 proc.), a na trzecim TVP Seriale (wzrost o 274,4 proc.). W pierwszej dziesiątce znalazły się też takie stacje jak: HBO (spadek o 15 proc.), Kino Polska (wzrost o 24,7 proc.), FOXLife (wzrost o 68,8 proc.), Polsat Film (spadek o 19,3 proc.), Comedy Central Family (wzrost o 48,3 proc.), HBO2 (wzrost o 12,7 proc.) i 13th Street Universal (spadek o 5,5 proc.).

Udział stacji filmowych w rynku telewizyjnym w targecie 4+

  wszyscy 4+
styczeń 2011 2012
Stacja SHR % SHR %
AXN 0,710 0,797
TVP Seriale 0,185 0,558
Kino Polska 0,399 0,463
Comedy Central 0,344 0,382
ale kino+ 0,336 0,345
Polsat Film 0,367 0,321
HBO 0,371 0,302
13th Street Universal 0,317 0,288
FOXLife 0,166 0,259
Universal Channel 0,222 0,253
TVP Kultura 0,223 0,248
Zone Europa 0,172 0,239
FilmBox 0,111 0,231
Comedy Central Family  0,138 0,200
TCM 0,326 0,193
HBO2 0,182 0,178
AXN Crime 0,193 0,160
Zone Romantica  0,068 0,140
BBC Entertainment 0,077 0,140
Canal+ 0,153 0,133
Canal+ Film 0,131 0,122
HBO Comedy 0,115 0,105
AXN Sci-Fi 0,098 0,088
Scifi Universal   0,059
FOX   0,052
Cinemax 0,023 0,013
Cinemax2 0,020 0,012

Udział stacji filmowych w rynku telewizyjnym w targecie 4+

  wszyscy 16-49
styczeń 2011 2012
Stacja SHR % SHR % 
AXN 1,091 0,992
Comedy Central 0,585 0,694
TVP Seriale 0,180 0,674
HBO 0,628 0,534
Kino Polska 0,425 0,530
FOXLife 0,269 0,454
Polsat Film 0,533 0,430
Comedy Central Family  0,240 0,356
HBO2 0,284 0,320
13th Street Universal 0,311 0,294
ale kino+ 0,320 0,278
Universal Channel 0,254 0,242
Zone Europa 0,157 0,225
BBC Entertainment 0,126 0,225
TVP Kultura 0,227 0,218
FilmBox 0,137 0,216
Canal+ 0,208 0,199
Canal+ Film 0,184 0,191
HBO Comedy 0,186 0,179
TCM 0,260 0,176
AXN Crime 0,183 0,163
AXN Sci-Fi 0,184 0,141
Scifi Universal   0,111
FOX   0,073
Zone Romantica  0,046 0,043
Cinemax 0,032 0,017
Cinemax2 0,030 0,011

Dane udostępnione dzięki uprzejmości Atmedia. Dom sprzedaży Atmedia Polska oferuje zakup przestrzeni reklamowej i wydarzeń specjalnych w kilkudziesięciu kanałach telewizyjnych oraz oferuje także sprzedaż powierzchni reklamowej oraz akcji specjalnych witryn oraz serwisów dziecięcych Egmont. W ofercie znajduje się także reklama video w serwisach internetowych.

Komentarze

Powiązane

19.06.24, 07:30
| radio » informacje | telewizja / VOD » informacje | prasa » informacje
Raport Reuters Institute: RMF FM siódmy raz wygrywa ranking mediów cieszących się największym zaufaniem Polaków
Radio RMF FM już po raz siódmy rzędu zajęło pierwsze miejsce w rankingu mediów cieszących się największym zaufaniem Polaków, w badaniu prowadzonym przez Reuters Institute for the Study of Journalism. Co istotne, RMF FM jest liderem tego zestawienia od początku jego istnienia.
18.06.24, 12:44
| telewizja / VOD » informacje
Nie tylko Maciej Dowbor. Robert Janowski także żegna się z Polsatem
W nowym, 21. sezonie muzycznego show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” (Polsat) Robert Janowski nie zasiądzie w fotelu jurorskim.
18.06.24, 11:49
| telewizja / VOD » informacje
Maciej Dowbor kończy pracę w Polsacie
Po 20 latach współpracy, Maciej Dowbor rozstał się z Polsatem. Przez ostatnie dziesięć lat prezenter był współgospodarzem programu „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”.
18.06.24, 07:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Mecz Polska - Holandia hitem TVP
Ponad 9 mln widzów zgromadził w niedzielę, 16 czerwca br. mecz Polska – Holandia transmitowany na antenach TVP.
17.06.24, 23:38
| telewizja / VOD » informacje
Polsat dementuje: Dorota Gawryluk nie będzie kandydatką w wyborach prezydenckich
Telewizja Polsat wydała oświadczenie dotyczące pogłosek o starcie jej dziennikarzy w wyborach prezydenckich.
14.06.24, 21:30
| telewizja / VOD » seriale
Drużyna A oraz Xena: Wojownicza księżniczka w AXN Black
W czerwcu br. AXN Black pokaże popularne amerykańskie seriale lat 90.: „Drużyna A” i „Xena: Wojownicza księżniczka”.
14.06.24, 11:33
| telewizja / VOD » informacje
Cafe Euro Cast online oraz w Polsat Sport 1
Z okazji piłkarskich Mistrzostw Europy redakcja sportowa Polsatu przygotowała nowy format telewizyjno-internetowy. „Cafe Euro Cast” będzie emitowany od 14 czerwca o godz. 9:00 w każdy dzień meczowy i pomeczowy przez cały czas trwania turnieju w Niemczech.
14.06.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
Play i Antenna Entertainment poszerzają współpracę. AXN Spin debiutuje w ofercie Play
Play (marka działająna na polskim rynku telekomunikacyjnym) i Antenna Entertainment (właściciel portfolio AXN) odnowili oraz poszerzyli wieloletnią współpracę.
13.06.24, 15:00
| telewizja / VOD » informacje
Jak nas widzą. Program Doroty Wysockiej-Schnepf w TVP Polonia
16 czerwca br. na antenie TVP Polonia zadebiutuje program „Jak nas widzą”, której autorką będzie Dorota Wysocka-Schnepf. Gośćmi formatu będą korespondenci zagranicznych mediów akredytowani w Polsce, eksperci spraw międzynarodowych oraz dziennikarze polonijni.
13.06.24, 13:34
| telewizja / VOD » informacje
Paulina Chylewska, Patryk Ganiek i Dariusz Szpakowski poprowadzą teleturniej piłkarski Mecz w TVP1
Telewizja Polska z okazji Mistrzostw Europy w piłce nożnej przygotowała show piłkarski „Mecz – teleturniej piłkarski”, którego gospodarzami będą Paulina Chylewska, Patryk Ganiek oraz Dariusz Szpakowski.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.