30.11.06, 18:35
Kolejna edycja akcji Reklama Dzieciom
Zapowiedzi wigilijnej akcji będzie można zobaczyć w TVP od 4 grudnia. 60-sekundowy zwiastun będzie emitowany w TVP1, TVP2 i TVP3 Regionalnej. Organizatorzy akcji oraz jej ubiegłoroczni beneficjenci będą gośćmi prezenterów TVP w spotkaniach na antenie oraz w porannych programach „Kawa czy Herbata” i „Pytanie na śniadanie”.
Charytatywny blok reklam nadany zostanie w Wigilię przed „Wiadomościami” o 19.30. Jak co roku, będzie to jedyny blok reklamowy w tym dniu na antenach Telewizji Polskiej, a za udział w nim sponsorzy akcji zapłacą specjalną cenę. Koszt 30-sekundowego spotu w tym bloku jest wyższy od ceny reklamy w tym samym paśmie w pozostałe dni grudnia. Tegoroczną akcję wsparły już następujące firmy: Cadbury Wedel sp. z o.o., Telekomunikacja Polska S.A., Tchibo Warszawa sp. z o.o., Nestle Polska, L`Oreal Polska, Netia SA, McDonalds Polska sp. z o.o.,Era Polska Telefonia Cyfrowa sp. z o.o., AIG Bank Polska S.A., Jeronimo Martins, Polskie Linie Lotnicze LOT SA, Skoda Auto Polska SA.
W ubiegłym roku suma zebrana podczas akcji osiągnęła rekordowy poziom 2 300 000 zł. W tym roku zebrano już 1 855 625 zł. Do 24 grudnia, gdy kolejni reklamodawcy zdecydują się wesprzeć „Reklamę Dzieciom”, suma ta może się jeszcze zwiększyć.
Tegoroczny dochód z akcji podzielony zostanie między instytucje i organizacje, które złożą odpowiedni wniosek w Biurze Zarządu i Spraw Korporacyjnych TVP. Zasady przyznawania dotacji oraz wniosek o jej przyznanie dostępne są na stronie internetowej Telewizji Polskiej www.tvp.pl. Powołana przez TVP Komisja ds. Darowizn rozpatrzy i zaopiniuje wnioski oraz przedstawi propozycję listy beneficjentów akcji prezesowi Bronisławowi Wildsteinowi do akceptacji. Wnioski będą przyjmowane do 31 grudnia 2006 r. (decyduje data stempla pocztowego). Lista beneficjentów tegorocznej akcji zostanie ogłoszona w pierwszym kwartale 2007.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Od wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Komentarze