23.09.05, 15:23
Toyota Motor Poland wydaje najwięcej
Według danych Expert-Monitora pierwsze miejsce na liście największych reklamodawców w mediach wśród marek samochodów osobowych zajęła Toyota Motor Poland, która w sierpniu wydała prawie 2,9 mln zł, co stanowi 14,9% wszystkich wydatków. Drugą pozycję zdobyła firma General Motors Polska, która przeznaczyła na reklamę 2,3 mln zł (11,8%). Kolejne miejsca stały się udziałem firm Renault S.A.R.L. Polska (2,1 mln zł, 11%), Iberia Motor Polska (1,8 mln zł, 9,3%) oraz Peugeot Polska (1,6 mln zł, 8,4%).
W rankingu samochodowych reklam telewizyjnych, na których emisję wydano w sierpniu najwięcej, przewodzi spot nowego Suzuki Swift - 436 tys. zł. Ta sama reklama była również najczęściej emitowanym w sierpniu spotem motoryzacyjnym - czerwony pojazd widzowie zobaczyli łącznie 220 razy.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze