09.01.06, 08:42
TVP zarobiła ponad 2 miliony dla dzieci
Głównym punktem akcji był nadany w Wigilię specjalny blok reklamowy przed głównym wydaniem "Widomości", z którego cały dochód przeznaczony został na potrzeby dzieci. Za udział w tym bloku reklamodawcy zapłacili specjalną cenę - koszt 30-sekundowego spotu
był wyższy od ceny reklamy w tym samym paśmie w pozostałe dni grudnia. Tegoroczną akcję wsparły między innymi firmy: Telekomunikacja Polska, Cadbury Wedel, Kraft Foods Polska SA, Nestle Polska, Mlekovita, Avon Cosmetic Polska, dr Oetker Polska, Ferrero Polska, Netia SA, Telemagazyn, Toyota Motor Poland, Era Polska Telefonia Cyfrowa.
Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze