29.12.06, 16:30
Reklama Dzieciom: rekordowy dochód z akcji
Dla porównania w 2005 roku podczas akcji charytatywnej TVP zebrała 2,3 mln zł. Tegoroczny dochód z akcji podzielony zostanie między instytucje i organizacje, które złożą odpowiedni wniosek w Biurze Zarządu i Spraw Korporacyjnych TVP. Zasady przyznawania dotacji oraz wniosek o jej przyznanie dostępne są na stronie internetowej Telewizji Polskiej www.tvp.pl. Wnioski będą przyjmowane do 31 grudnia 2006 r. Powołana przez TVP Komisja ds. Darowizn rozpatrzy i zaopiniuje wnioski, a lista beneficjentów tegorocznej akcji zostanie ogłoszona w pierwszym kwartale 2007 r.
Jak co roku głównym punktem akcji „Reklama dzieciom” jest nadawany w TVP1 w Wigilię - przed głównym wydaniem „Wiadomości”- blok reklamowy, z którego cały dochód przeznaczony jest dla potrzebujących dzieci. Za udział w bloku reklamowym sponsorzy akcji zapłacili specjalną cenę.
Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze