06.01.07, 13:01

Wyjątkowa kampania promująca ofertę POP

Grupa młodych ludzi stworzyła film reklamowy

Od początku stycznia w MTV i przed seansami w kinach Cinema City będzie można obejrzeć film promujący ofertę POP-a „Ostatnia liczona". Jego autorami są młodzi ludzie, którzy zwyciężyli w castingu organizowanym przez Orange.

W zorganizowanych przez Orange castingach na aktorów i scenariusz do filmu promującego ofertę operatora wzięło udział ponad tysiąc młodych ludzi w wieku od 15 do 20 lat. Konkurs był częścią kampanii Orange promująca ofertę POP-a „Ostatnia liczona", dzięki której klienci POP łącząc się abonentami sieci Orange, płacą tylko za ostatnią minutę rozmowy. Zwyciężył 16-letni Marcin Stankiewicz, który przygotował kilka propozycji reklam z udziałem wykreowanego przez siebie bohatera - Stana Kievitza. Jedna z nich stała się kanwą nakręconego filmu. Akcja rozgrywa się na dworcu przy kiosku i nawiązuje do charakterystycznych, starszych reklam POP-a. Główną rolę zagrał sam autor. Poza Marcinem do ról drugoplanowych zostali wybrani: Marek Frudrysiak (16 lat) i Patrycja Kubicka (15 lat). Muzyka również została wybrana droga konkursu, a zwyciężył 25-letni Kuba Zielina, który gra na własnoręcznie skonstruowanej gitarze. Oprócz wykorzystania jego muzyki w reklamie, stacja MTV wkrótce nakręci Kubie teledysk, w którym zagrają aktorzy występujący w filmie.

Film wyreżyserował Jan Hryniak, za zdjęcia odpowiadał Marian Prokop. Producentem jest MTV. Zapraszamy do obejrzenia spotu „Ostatnia liczona":

Wyjątkowa kampania promująca ofertę POP

Komentarze

Powiązane

27.01.23, 09:00
| reklama & PR » informacje
Value Media wygrywa przetarg mediowy Amica
Agencja mediowa Value Media (Group One) wygrała przetarg na obsługę 360 marki Amica w 2023 r.
27.01.23, 06:30
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2022 r.: Izabela Albrychiewicz (GroupM)
Izabela Albrychiewicz (GroupM) podsumowuje wydarzenia na rynku reklamy w 2022 roku. 
26.01.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
Grupa Good One rozpoczęła pracę dla marki Getaway
Należące do grupy marketingowej Good One agencje Good One PR, Social Lama oraz SeoFly poprowadzą kompleksową obsługę komunikacyjną platformy Getaway, pełniącej funkcję inteligentnego kreatora podróży “szytych na miarę”. 
26.01.23, 07:45
| reklama & PR » informacje
Serduszka WOŚP w specjalnej kolekcji marki Herlitz
Herlitz, producent artykułów kreatywnych, szkolnych i biurowych, połączył siły z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Do sprzedaży trafiła linia produktów marki z orkiestrowym serduszkiem w roli głównej.
26.01.23, 06:30
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2022 r.: Hubert Pokrowiecki (Funktional)
Hubert Pokrowiecki, CEO & Founder agencji Funktional podsumowuje 2022 rok na rynku reklamy.
25.01.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania stworzona przez TESTA Agency. Mariusz Pudzianowski twarzą Bafra Kebab
Bafra Kebab powierzył TESTA Agency przygotowanie swojej pierwszej ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej, której twarzą został Mariusz Pudzianowski.
25.01.23, 18:01
| reklama & PR » informacje
Czesław Mozil twarzą kampanii i konkursu marki Kozel
25 stycznia br. wystartował „Kozel Mix”. Konkurs jest elementem kampanii „Nazwij go po Cześku” marki Kozel, do której zaproszono Czesława Mozila.
25.01.23, 16:45
| reklama & PR » informacje
Carat wygrywa w przetargu Ryanair
Agencja Carat (grupa dentsu) wygrała przetarg na planowanie i zakup mediów marki Ryanair (linii lotniczej).
25.01.23, 06:30
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2022 r.: Mateusz Górecki (WE!RE Fantasy)
Mateusz Górecki, Managing Director, WE!RE Fantasy, podsumowuje  2022 rok w digital marketingu (obszar gaming i influencer marketing).
24.01.23, 17:58
| reklama & PR » informacje
Razem rozgrzewamy serca. Lavazza sponsorem Finału WOŚP
Lavazza, włoska firma kawowa, kontynuuje współpracę jako sponsor Finału WOŚP. W związku z 31. Finałem marka zaplanowała szereg aktywności, w tym konkurs pod hasłem „Razem rozgrzewamy serca”, którego główną nagrodą jest udział w Finale WOŚP w Warszawie.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Referent ds. mediów

Związek Niemieckich Stowarzyszeń Społeczno-Kulturalnych w Polsce | Opole

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacji-Rzecznik prasowy

Muzeum Sztuki Łódź | Łódź

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Miasta Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.