06.04.12, 20:59
PRO Media House realizuje wielkanocną kampanię Majonezu Kieleckiego w TV
PRO Media House realizuje wielkanocną kampanię Majonezu Kieleckiego w TV.
1 marca 2012 r. ruszyła kampania promocyjna Majonezu Kieleckiego, której celem jest przypomnienie w okresie wielkanocnym o głównych zaletach tego produktu – tradycyjnej recepturze oraz najwyższej jakości. Oba wskazane przymioty zostały potwierdzone znakiem „Jakość Tradycja”, przyznanym przez Polską Izbę Produktu Regionalnego.
Kampania skierowana jest do praktycznych, aktywnych kobiet, ceniących produkty dobrej jakości. Reklama filmu promocyjnego (w dwóch wariantach - 15 i 30 sek.) pojawi się w telewizji ogólnopolskiej (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat) oraz w stacjach tematycznych i informacyjnych. Poza telewizją kampania obejmie również outdoor, prasę, Internet oraz materiały w punktach sprzedaży. Wszystkie działania potrwają do 6 kwietnia 2012 r.
Film promocyjno-informacyjny został opracowany przez agencję Optima Marketing Group. Planowanie i zakup kampanii TV zrealizował dom mediowy PRO Media House. Zarówno agencja reklamowa, jak i dom mediowy zostały wyłonione w drodze konkursów ofert ogłoszonych w grudniu 2011 r. przez producenta Majonezu Kieleckiego - Wytwórczą Spółdzielnię Pracy „Społem”.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze