06.04.12, 21:02

Stacje tematyczne w lutym 2012 r.: TVN24 nie do przegonienia

TVN24 wciąż jest bezapelacyjnym liderem kanałów tematycznych - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży Atmedia dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 29 lutego 2012 r.

TVN24 wciąż jest bezapelacyjnym liderem kanałów tematycznych - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży Atmedia dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 29 lutego 2012 r.

Stacja w targecie 4+ osiągnęła aż 3,43 proc. udziału w rynku, co w porównaniu z analogicznym okresem sprzed roku oznacza wzrost aż o 18,5 proc. Jeszcze większy wzrost zanotował Polsat News (drugie miejsce) - aż o 49,6 proc. A na trzecie miejsce awansował Eurosport (wzrost o 29,2 proc.). W pierwszej dziesiątce znalazły się jeszcze takie kanały jak: Disney Channel (spadek o 18,3 proc.), Disney XD (spadek  14,8 proc.), Cartoon Network (spadek o 22,5 proc.), AXN (strata 1 proc.), Disney Junior (0,69 proc.), Polsat Sport 9wzrost o 41,3 proc.), Discovery (strata 1,5 proc.).

Znacząco rosną udziały TVP Seriale (o 172,9 proc.)a także Polsat Play (wzropst o 41,6 proc.), FilmBox (wzrost o 117,9 proc.), History (wzrost o 110,4 proc.), BBC Knowledge (wzrost o 111 proc.), Domo.tv (wzrost o 470 proc.), Orange Sport (wzrost o 265,4 proc.), BBC Lifestyle (wzrost o 136,4 proc.), Wedding TV (wzrost o 206,7 proc.), Rebel.tv (wzrost o 100 proc.).

W targecie 16-49 lat liderem także jest TVN24 (wzrost o 39 proc.). Na podium znalazły się także: Discovery (spadek o 4 proc.) i AXN (spadek o 15,3 proc.). W dziesiątce znalazły się także: VIVA Polska (spadek o 25,5 proc.), Polsat News (wzrost o 39,4 proc.), Disney Channel (spadek o 22,2 proc.), Polsat Sport (wzrost o 48,3 proc.), Disney Junior (0,75 proc. udziału), Comedy Central (wzrost o 12,7 proc.) i TVN Turbo (wzrost o 7,2  proc.).  W tym targecie znaczacy wzrost odnotowały m.in, takie kanały: TVP Seriale (wzrost o 222,3 proc.), , History (wzrost o 180 proc.), Orange Sport 9wzrost o 441,7 proc.), BBC Lifestyle (o 151 proc.), Domo. (wzrost o 227,6 proc.), Wedding TV (wzrost o 147,6 proc.), Canal+ Gol (wzrost o 116,7 proc.).

Udział stacji filmowych w rynku telewizyjnym w targecie 4+

  wszyscy 4+
luty 2011 2012
Stacja SHR % SHR % 
TVN24 2,897 3,434
Polsat News 0,688 1,029
Eurosport 0,698 0,902
Disney Channel 1,07 0,874
Disney XD 0,854 0,728
Cartoon Network 0,927 0,718
AXN 0,714 0,707
Disney Junior 0 0,695
Polsat Sport 0,484 0,684
Discovery 0,681 0,671
MiniMini 0,563 0,617
Nickelodeon 0,543 0,518
National Geographic 0,381 0,482
TVP Seriale 0,17 0,464
VIVA Polska 0,609 0,461
TVN Turbo 0,374 0,453
TLC 0,419 0,406
TVN Style 0,357 0,394
Comedy Central 0,363 0,389
Polsat JimJam 0,367 0,384
Kino Polska 0,34 0,384
Ale Kino 0,328 0,288
Polsat Play 0,197 0,279
HBO 0,338 0,275
13th Street Universal 0,364 0,274
Discovery Science 0,288 0,264
Polsat Film 0,227 0,261
4fun.tv 0,288 0,256
Polsat Cafe 0,237 0,251
Animal Planet 0,316 0,244
TVP Kultura 0,264 0,239
Polo TV 0 0,226
Superstacja 0,247 0,225
FOXLife 0,157 0,223
Universal Channel 0,189 0,215
Zone Reality 0,221 0,209
Zone Europa 0,154 0,209
FilmBox 0,095 0,207
TCM 0,392 0,2
Discovery World 0,234 0,2
Planete 0,126 0,189
Eurosport2 0,112 0,186
Comedy Central Family 0,162 0,174
Boomerang 0,344 0,165
HBO2 0,184 0,164
AXN Crime 0,149 0,164
Eska TV 0,092 0,162
HISTORY 0,077 0,162
MTV Polska 0,291 0,162
Nat Geo Wild 0,193 0,16

Udział stacji filmowych w rynku telewizyjnym w targecie 16-49 lat

  wszyscy 16-49
luty 2011 2012
Stacja SHR % SHR % 
TVN24 2,007 2,789
Discovery 1,044 1,002
AXN 1,09 0,923
VIVA Polska 1,14 0,849
Polsat News 0,589 0,821
Disney Channel 1,022 0,795
Polsat Sport 0,526 0,78
Disney Junior 0 0,75
Comedy Central 0,648 0,73
TVN Turbo 0,629 0,674
National Geographic 0,489 0,658
Eurosport 0,488 0,623
MiniMini 0,607 0,565
TVP Seriale 0,166 0,535
TLC 0,608 0,531
Disney XD 0,644 0,528
TVN Style 0,486 0,518
4fun.tv 0,552 0,493
Cartoon Network 0,662 0,488
HBO 0,551 0,482
Kino Polska 0,331 0,441
FOXLife 0,244 0,428
Polsat JimJam  0,32 0,419
Polo TV 0 0,379
Nickelodeon 0,424 0,366
Discovery Science  0,454 0,357
Polsat Film 0,302 0,352
Polsat Play 0,254 0,343
Polsat Cafe 0,288 0,32
HBO2 0,296 0,309
MTV Polska 0,55 0,306
Comedy Central Family 0,276 0,305
Eska TV 0,179 0,286
Discovery World 0,309 0,273
Ale Kino 0,326 0,243
BBC Knowledge 0,125 0,239
13th Street Universal 0,354 0,239
HISTORY 0,085 0,238
TCM 0,311 0,231
Animal Planet 0,312 0,211
Zone Reality 0,264 0,21
TVP Kultura 0,262 0,206
HBO Comedy 0,209 0,201
Nat Geo Wild 0,222 0,2
FilmBox 0,11 0,199
Universal Channel 0,181 0,199
Canal+ Sport 0,164 0,193
Eurosport2 0,119 0,19
BBC Entertainment 0,118 0,184
Canal+

Dane udostępnione dzięki uprzejmości Atmedia. Dom sprzedaży Atmedia Polska oferuje zakup przestrzeni reklamowej i wydarzeń specjalnych w kilkudziesięciu kanałach telewizyjnych oraz oferuje także sprzedaż powierzchni<

Komentarze

Powiązane

13.11.24, 11:41
| telewizja / VOD » badania rynku
Jesteśmy sobie potrzebni. Blisko 1,4 mln widzów koncertu w TVP1 i TVP Polonia
W poniedziałek, 11 listopada Telewizja Polska zorganizowała we Wrocławiu koncert pod hasłem „Jesteśmy sobie potrzebni”. Transmisję tego wydarzenia w TVP1 w momencie najwyższej oglądalności obejrzało prawie 1,4 mln widzów.
13.11.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje | kultura » muzyka
Fryderyki po długiej przerwie wracają do TVP
Fryderyki - nagrody polskiej branży muzycznej po kilku latach przerwy wracają do Telewizji Polskiej.
12.11.24, 23:28
| telewizja / VOD » informacje
Radosław Sikorski żąda od TVN i Warner Bros. Discovery przywrócenia standardów dziennikarskich
Po ostatnim pytaniu we wtorkowej „Kropce nad i” (12.11.2024 r.) w TVN24, Radosław Sikorski zażądał od Warner Bros. Discovery przywrócenia standardów dziennikarskich.
12.11.24, 10:53
| telewizja / VOD » informacje
Kolegium. Interaktywny program zadebiutował w TVP INFO
Co tydzień trójka dziennikarzy z TVP Info oraz programów „19:30”, „Panorama”, „Kwiatki polskie”, „Teleexpress” i „Pytanie na Śniadanie” komentować będzie na żywo bieżące wydarzenia zgodnie z wcześniejszymi wskazaniami widzów. Program emitowany będzie w soboty o godz. 9.30.
12.11.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
UKE przedłuża TVP rezerwację częstotliwości na MUX-3
Urząd Komunikacji Elektronicznej przedłużył rezerwację Telewizji polskiej częstotliwości na MUX-3. Rezerwacją objęto częstotliwości z zakresu 470-694 MHz, na których Telewizja Polska nadaje osiem kanałów. Decyzję wydano na dziewięć lat, tj. do końca 2033 r.
10.11.24, 08:00
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Historie Jutra. Technologiczny wideocast redakcji Benchmark.pl i Play
Redakcja serwisu Benchmark.pl, we współpracy z firmą Play, ruszyły z projektem „Historie Jutra”. W sieci udostępniono pierwszy odcinek wideocastu, prowadzony przez redaktora i pasjonata nowych technologii - Przemysława Jankowskiego oraz popularyzatorkę wiedzy - Kasię Gandor.
08.11.24, 13:30
| telewizja / VOD » informacje
Jedzenie ma znaczenie, nauka na talerzu w TVP Nauka
TVP Nauka rozpoczyna emisję programu „Jedzenie ma znaczenie, nauka na talerzu”, który poprowadzi kucharz i dziennikarz kulinarny Grzegorz Łapanowski, a w roli ekspertki towarzyszyć mu będzie doktor chemii i popularyzatorka nauki Monika Koperska.
07.11.24, 08:30
| telewizja / VOD » informacje
Nauka jest wszędzie. Nowy cykl naukowy w TVP Nauka
„Nauka jest wszędzie” to nowy program na antenie TVP Nauka, który poprowadzi dr Monika Koperska, chemiczka, popularyzatorka nauki i wykładowczyni akademicka. Autorka w przystępny i ciekawy sposób ma opowiadać o o współczesnej nauce i jej osiągnięciach.
07.11.24, 06:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Rośnie widownia Teatru Telewizji. 360 tys. widzów spektaklu Deprawator
We wrześniu i w październiku br. Teatr Telewizji w Jedynce zaprezentował w sumie osiem spektakli. W porównaniu do 2023 r. zwiększyła się ilość widzów oglądających pasmo. 
06.11.24, 19:00
| telewizja / VOD » informacje | kultura » muzyka
Grubson wystąpi w ramach cyklu MTV Unplugged
Kolejnym artystą, który weźmie udział w cyklu koncertów „MTV Unplugged” będzie Grubson. 27 listopada br. w Teatrze Dramatycznym w Warszawie, artysta zaprezentuje swoje utwory w akustycznych aranżacjach.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Specjalista ds.promocji

Instytut Dziedzictwa Solidarności | Gdańsk

Przejdź do oferty

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie

Urząd Gminy Filipów | Polska

Przejdź do oferty

Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty
Polecamy