06.04.12, 21:05

Nowe inwestycje Jet Line

W kwietniu br. sieć Motorway 12x4m powiększy się o sześć nowych powierzchni reklamowych.

W kwietniu br. sieć Motorway 12x4m powiększy się o sześć nowych powierzchni reklamowych. Cztery nowe powierzchnie reklamowe Motorway 12 x4m powstaną wkrótce przy autostradzie A2, między Poznaniem a Świeckiem, zaś kolejne dwie powierzchnie przy nowych odcinkach drogi ekspresowej Warszawa – Gdańsk.

"Rozwój naszej sieci jest związany z prowadzonymi i kolejno kończonymi inwestycjami drogowymi. Wprawdzie budowa nowej konstrukcji reklamowej trwa krótko, ale przeprowadzenie wszystkich procedur i uzyskanie pozwolenia na budowę zajmuje czasem bardzo dużo czasu. Dlatego tak ważne jest wcześniejsze wybranie najlepszego miejsca dla nowej tablicy. Chcemy być przekonani, że wielomiesięczne przygotowania dadzą maksymalny efekt w postaci znakomicie widocznej reklamy" – mówi Michał Ciundziewicki, Prezes Zarządu Jet Line.

Motorway to sieć nośników wielkoformatowych typu frontlight, o formacie 12x4m. Jest to największy format w klasycznej ofercie outdoorowej. W tej chwili sieć liczy 318 nośników.

Komentarze

Powiązane

06.12.23, 16:30
| reklama & PR » ludzie
Zmiany w strukturze Biura Reklamy RAS Polska. Firma stawia na pozytywne doświadczenia klientów
Pod przewodnim hasłem „Customer Experience” wprowadzono nową strategię Biura Reklamy Ringier Axel Springer Polska, która weszła w życie 4 grudnia br.
06.12.23, 15:15
| reklama & PR » ludzie
Grzech Luft na czele kreacji w Cape Morris
Grzech Luft stanął na czele kreacji w agencji Cape Morris. Wcześniej dotychczasowy Head of Creation, Jarek Kacperczyk, awansował na stanowisko Chief Design Officer i zajmie się koordynacją działań nowo utworzonego zespołu designu w ramach struktury agencji.
06.12.23, 14:15
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Kanały Grupy Canal+ Polska ofercie przechodzą do portfolio Polsat Media
1 stycznia 2024 r. biuro reklamy Polsat Media rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego w 13 kanałach TV należących do Grupy Canal+ Polska. Do końca br. za sprzedaż reklam w tych kanałach odpowiada TVN Media.
06.12.23, 11:21
| reklama & PR » informacje
dentsu X rozszerza współpracę eventową z Bacardi-Martini o kolejną markę
Agencja dentsu X (dentsu Polska) rozszerza współpracę eventową z Bacardi-Martini i odpowiada za obsługę kolejnej marki z portfolio firmy – whisky Aberfeldy.
06.12.23, 09:49
| reklama & PR » informacje
Ferrero przedłuża współpracę z MullenLowe Warsaw
Firma Ferrero w Polsce przedłużyła współpracę z agencją MullenLowe Warsaw o kolejny rok. Po wygranym zeszłorocznym przetargu, zakres pracy agencji nadal obejmować będzie kompleksową obsługę kanałów marki KINDER mediach mediach społecznościowych.
06.12.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Tchibo prowadzi świąteczną kampanię na Tik Toku
Należące do OMD Group agencje OMD oraz Resolution, prowadzą świąteczną kampanię Tchibo na platformie Tik Tok.
05.12.23, 16:45
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Czarnecka przechodzi do KERRIS
Agnieszka Czarnecka dołączyła do zespołu KERRIS i objęła stanowisko Senior Account Manager.
05.12.23, 12:45
| reklama & PR » informacje
JUVIT – Dbaj o siebie, jak o dziecko. Kampania marki Juvit od Hasco-Lek
Marka JUVIT, obecna na polskim rynku od blisko 25 lat, jesienią br. przeprowadziła szereg zmian wizerunkowych i strategicznych, otwierających dotychczasowe postrzeganie i pozycjonowanie brandu na szerszą grupę docelową: z uwzględnieniem także pacjentów dorosłych.
05.12.23, 08:30
| reklama & PR » ludzie
STRÖER rozbudowuje zespół zarządzający firmą
Firma STRÖER Polska rozbudowuje zespół zarządzający spółką.
05.12.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Agencja Tears of Joy w szeregach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
Agencja Social Media i Influencer Marketingu Tears of Joy przystąpiła do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 06.01.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 05.01.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.01.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.