06.04.12, 21:06
Domo+ zmienia oprawę antenową
W niedzielę, 1 kwietnia br. kanał DOMO+ startuje w zupełnie nowej oprawie antenowej. Zmiany obejmą także serwis www.domoplus.pl.
W niedzielę, 1 kwietnia br. kanał DOMO+ startuje w zupełnie nowej oprawie antenowej. Zmiany obejmą także serwis www.domoplus.pl. W nowej wersji pojawią się wszystkie elementy oprawy antenowej: jingle wizerunkowe, programowe, autopromocyjne, telesprzedażowe oraz reklamowe. Tematy poruszane w programach DOMO+: architektura, aranżacja wnętrz, ogród, remont bedą stanowić punkt wyjścia do artystycznych impresji filmowych, które widzowie obejrzą aż w 12 odsłonach.
Koncept kreatywny nowej oprawy powstał w Dziale Kreacji CANAL+ Cyfrowy, we współpracy z Markiem Dawidem, jednym z czołowych twórców w świecie reklamy, który jest także reżyserem i operatorem nowych jingli antenowych. Autorem zdjęć brandingowo-wizerunkowych jest Grzegorz Nelec.
"Nowa oprawa oddaje ducha kanału DOMO+ - jest piękna, inspirująca, nietypowa i bardzo designerska. W spotach uciekamy od oczywistości. Pokazujemy mini-etiudy filmowe. To "domo stories", czyli historie ilustrujące obrazy z życia, pokazane w taki sposób, by otworzyć widzowi furtkę do własnej interpretacji" - tłumaczy Łukasz Słotwiński, Szef Działu Kreacji spółki CANAL+ Cyfrowy.
Nową oprawę antenową DOMO+ zrealizował Marek Dawid, jeden z najbardziej znanych twórców reklam, laureat nagrody dla najlepszego reżysera na Ogólnopolskim i Międzynarodowym Festiwalu Filmu Reklamowego CrackFilm.
"Każdy dżingiel DOMO+ jest krótką, archetypiczną historią. Tematy filmów wynikają z tego, czym zajmuje się DOMO+, przetworzone, pozwalają nam nacieszyć się swoją urodą w dość nietypowy sposób. Kluczem jest plakatowa, abstrakcyjna forma wizualizacji tego, na co patrzymy. Obserwowane przez nas obrazy są tak wyraziste, że przybierają formę znaku graficznego o sile podobnej do oddziaływania logo" – mówi Marek Dawid, reżyser jingli.
Zmiana oprawy antenowej DOMO+ jest kontynuacją działań rebrandingowych rozpoczętych w listopadzie ubiegłego roku. Wraz z uruchomieniem wersji HD, zmieniła się identyfikacja wizualna stacji. Nazwa i logotyp zostały opatrzone znakiem "+", symbolizującym jakość i przynależność do rodziny autorskich kanałów spółki CANAL+ Cyfrowy, w tym stacji premium CANAL+ oraz do platformy CYFRA+, która oferuje je na wyłączność spośród satelitarnych operatów płatnej telewizji.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze