06.04.12, 21:06

Domo+ zmienia oprawę antenową

W niedzielę, 1 kwietnia br. kanał DOMO+ startuje w zupełnie nowej oprawie antenowej. Zmiany obejmą także serwis www.domoplus.pl.

W niedzielę, 1 kwietnia br. kanał DOMO+ startuje w zupełnie nowej oprawie antenowej. Zmiany obejmą także serwis www.domoplus.pl. W nowej wersji pojawią się wszystkie elementy oprawy antenowej: jingle wizerunkowe, programowe, autopromocyjne, telesprzedażowe oraz reklamowe. Tematy poruszane w programach DOMO+: architektura, aranżacja wnętrz, ogród, remont bedą stanowić punkt wyjścia do artystycznych impresji filmowych, które widzowie obejrzą aż w 12 odsłonach.

Koncept kreatywny nowej oprawy powstał w Dziale Kreacji CANAL+ Cyfrowy, we współpracy z Markiem Dawidem, jednym z czołowych twórców w świecie reklamy, który jest także reżyserem i operatorem nowych jingli antenowych. Autorem zdjęć brandingowo-wizerunkowych jest Grzegorz Nelec.

"Nowa oprawa oddaje ducha kanału DOMO+ - jest piękna, inspirująca, nietypowa i bardzo designerska. W spotach uciekamy od oczywistości. Pokazujemy mini-etiudy filmowe. To "domo stories", czyli historie ilustrujące obrazy z życia, pokazane w taki sposób, by otworzyć widzowi furtkę do własnej interpretacji" - tłumaczy Łukasz Słotwiński, Szef Działu Kreacji spółki CANAL+ Cyfrowy.

Nową oprawę antenową DOMO+ zrealizował Marek Dawid, jeden z najbardziej znanych twórców reklam, laureat nagrody dla najlepszego reżysera na Ogólnopolskim i Międzynarodowym Festiwalu Filmu Reklamowego CrackFilm.

"Każdy dżingiel DOMO+ jest krótką, archetypiczną historią. Tematy filmów wynikają z tego, czym zajmuje się DOMO+, przetworzone, pozwalają nam nacieszyć się swoją urodą w dość nietypowy sposób. Kluczem jest plakatowa, abstrakcyjna forma wizualizacji tego, na co patrzymy. Obserwowane przez nas obrazy są tak wyraziste, że przybierają formę znaku graficznego o sile podobnej do oddziaływania logo" – mówi Marek Dawid, reżyser jingli.

Zmiana oprawy antenowej DOMO+ jest kontynuacją działań rebrandingowych rozpoczętych w listopadzie ubiegłego roku. Wraz z uruchomieniem wersji HD, zmieniła się identyfikacja wizualna stacji. Nazwa i logotyp zostały opatrzone znakiem "+", symbolizującym jakość i przynależność do rodziny autorskich kanałów spółki CANAL+ Cyfrowy, w tym stacji premium CANAL+ oraz do platformy CYFRA+, która oferuje je na wyłączność spośród satelitarnych operatów płatnej telewizji.

Komentarze

Powiązane

28.11.23, 10:45
| telewizja / VOD » informacje
Krzysztof Ziemiec i Tomasz Wolny twarzami kampanii informującej o zmianie standardu nadawania w MUX-3
27 listopada br. na antenach Telewizji Polskiej ruszyła kampania informacyjna prezentująca szczegóły zbliżającej się zmiany standardu nadawania w MUX-3 – z DVB-T na DVB-T2/HEVC.
28.11.23, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi zyskał dzięki Fundacji TVN gabinety psychologiczno-psychiatryczne
23 listopada br. odbyła się uroczystość otwarcia pierwszych gabinetów psychologiczno-psychiatrycznych, które powstały w ramach inicjatywy „Zdrowie w Głowie” Fundacji TVN. Całkowity koszt realizacji tego projektu wyniósł niemal 1,5 mln zł brutto. Wsparcie finansowe na ten cel uzyskano dzięki hojności osób i instytucji wspierających Fundację TVN oraz firmy Amazon.
27.11.23, 19:54
| telewizja / VOD » informacje
Super Polsat wyemituje reality show Dagmara szuka męża
Super Polsat 11 grudnia br. rozpocznie emisję nowego reality show, w którym Dagmara Kaźmierska poszukuje swojej drugiej połówki.
27.11.23, 11:53
| telewizja / VOD » informacje
Fajbusiewicz: rozmowy o zbrodni. Nowy sezon w Crime+Investigation Polsat
29 listopada br. na antenie Crime+Investigation Polsat rozpocznie się emisja nowego sezonu programu „Fajbusiewicz: rozmowy o zbrodni”. Emisja w każdą środę o godz. 22:30.
27.11.23, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
Faceci ze stali. Nowy polski format w History Channel
28 listopada br. na antenie HISTORY Channel odbędzie się premiera pilotowego odcinka programu „Faceci ze stali”, w którym guru bursztynnictwa Tomasz Ołdziejewski i jeden z najlepszych polskich knifemakerów Artur Szyngwelski odwiedzą pracownię Michała Sielickiego, znanego jako Trollsky.
26.11.23, 20:54
| telewizja / VOD » informacje
Player.pl pokaże cykl dokumentów Martyny Wojciechowskiej
Player pokaże serię dokumentów Martyny Wojciechowskiej pod marką Player Original. Premiera pierwszego z nich - "Czas na taniec" odbyła się 26 listopada br.
25.11.23, 19:00
| telewizja / VOD » seriale
Polowanie na ćmy z nominacją na najlepszą środkowoeuropejską produkcję w 2023 roku w III edycji NEM Zagreb
Od 6 do 8 grudnia 2023 r. w stolicy Chorwacji odbędzie się 3. edycja NEM Zagreb. „Polowanie na ćmy”, serial kostiumowy wyprodukowany przez Telewizję Polską, znalazł się wśród 12 produkcji telewizyjnych Europy Środkowo-Wschodniej nominowanych do nagrody NEM AWARDS przyznawanej dla najlepszego serialu telewizyjnego tego regionu.
24.11.23, 14:30
| telewizja / VOD » badania rynku
1,2 mln widzów w jesiennym sezonie programu Kuba Wójewódzki
Talk-show stacji TVN „Kuba Wojewódzki" wciąż jest chętnie oglądany przez telewidzów. Ostatnia odsłona programu rozrywkowego zgromadziła średnio przed telewizorami prawie 700 tys. widzów w grupie docelowej 20-54 oraz ponad 1,2 mln w grupie ogólnej (dane: Nielsen Media).
23.11.23, 14:15
| telewizja / VOD » informacje
Twoja Twarz Brzmi Znajomo bez Pawła Domagały. Aktor odchodzi z jury programu
Paweł Domagała odchodzi z jury programu „Twoja twarz Brzmi Znajomo” (Polsat). Na razie nie wiadomo, kto zastąpi aktora w jury formatu.
23.11.23, 13:09
| telewizja / VOD » informacje
Podcast Eurosportu. Adam Małysz pierwszym gościem Piotra Karpińskiego
22 listopada br., na kanale YouTube Eurosportu zadebiutował nowy format – Podcast Eurosportu.