06.04.12, 21:09
Serwis Stylio.pl z nową szatą graficzną
Serwis modowy Stylio.pl, należący do wydawnictwa G+J Polska, wprowadziła szereg zmian mających na celu odświeżenie oraz unowocześnienie strony.
Serwis modowy Stylio.pl, należący do wydawnictwa G+J Polska, wprowadziła szereg zmian mających na celu odświeżenie oraz unowocześnienie strony. Zmiany objęły też logo serwisu i ąą to pierwsze tak gruntowne zmiany w serwisie.
Stylio.pl to serwis poświęcony modzie, adresowany do użytkowników zainteresowanych nowymi trendami i stylizacją. Mając na uwadze dynamikę w świecie mody redakcja wprowadziła szereg zmian zarówno w obszarze graficznym jak i funkcjonalnym tak, aby uczynić serwis bardziej nowoczesnym, odwołującym się do aktualnie panujących trendów.
"Zmiany mają na celu podniesienie atrakcyjności serwisu, nadanie mu świeżości i wyrazistości. Nowa grafika jaką wprowadziliśmy jest odpowiedzią na potrzebny naszych użytkowniczek, dla których zmiana wpisana jest w ich zainteresowanie i które wysoko cenią estetykę i trendy nie tylko w modzie. W swej pracy kierowaliśmy się opinią także ekspertów z branży lifestylowej, osób współtworzących najbardziej znane marki w Polsce, którym prezentowaliśmy kilkanaście wersji graficznych" – mówi Joanna Kosman, Manager Stylio.pl
W ramach zmian w obszarze funkcjonalności nową ekspozycję zyskał jeden z ważniejszych działów serwisu KOLEKCJE – dzięki, którem użytkownicy mogą sprawdzić asortyment najpopularniejszych sklepów, zestawić ze sobą ubrania i dodatki, podejmując decyzję o zakupie jeszcze przed wyjściem do sklepu. Ponadto użytkownicy mają możliwość oglądania swoich zdjęć w dużych rozmiarach. Te nowości zamykają etap najważniejszych zmian w ramach relaunchu serwisu.
Komentarze