11.01.07, 18:48
Janmedia zwiększa efektywność serwisów ING Banku Śląskiego
W trakcie trzech projektów zbadano serwis WWW INGBank.pl, serwis transakcyjny ING BankOnLine oraz sprzedażowe serwisy Banku na portalach. Celem badań było określenie, w jaki sposób można zwiększyć użyteczność i efektywność serwisów.
W przypadku serwisu WWW oraz serwisów na portalach głównym celem było wygenerowania zaleceń pozwalających na poprawę efektywności sprzedaży. W przypadku systemu transakcyjnego skupiono się na polepszeniu wygody i intuicyjności korzystania z systemu elektronicznej bankowości.
Prace prowadzone w dwóch zespołach przebiegały równolegle i opierały się na bardzo intensywnej komunikacji z klientem. W jej wyniku udało się zrealizować projekt w zakładanych ramach czasowych i z zachowaniem wysokiej jakości pracy.
ING Bank Śląski dołączył tym samym do grona klientów Janmedia. Agencja wcześniej pracowała dla takich klientów z branży finansowej jak: LUKAS Bank, Pekao S.A., Bank Światowy, Euronet Worldwide, Generali.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze