06.04.12, 21:10

JUSTA PR pracuje dla RoboCAMP

Agencja JUSTA PR rozpoczęła współpracę z RoboCAMP w zakresie obsługi public relations oraz media relations.

Agencja JUSTA PR rozpoczęła współpracę z RoboCAMP w zakresie obsługi public relations oraz media relations. Do zadań Agencji należy budowanie wizerunku firmy oraz realizacja kampanii informacyjnej skierowanej do najważniejszych potencjalnych grup odbiorców. Ponadto Agencja JUSTA PR odpowiedzialna będzie za prowadzenie biura prasowego, wsparcie przy realizowanych projektach oraz prowadzenie relacji z mediami.

RoboCAMP prężnie działa na rzecz edukacji dzieci i młodzieży z zakresu robotyki, informatyki i programowania. W ramach autorskiego programu organizuje warsztaty oraz szkolenia dla dzieci i młodzieży w wieku szkolnym i gimnazjalnym, podczas których w atmosferze zabawy młodzi inżynierowie mają możliwość rozwijania swoich umiejętności i pasji. RoboCAMP jest laureatem konkursu „Liderzy Europejskiego Roku Kreatywności i Innowacji 2009 w Polsce” w kategorii Nauka i Technika, Mocni Wizerunkiem oraz wyróżniona przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Partner merytoryczny Fundacji Fabryka Talentów działającej na rzecz prowadzenia i wspierania wszelkich zajęć szkolnych i pozaszkolnych, rozwijających zainteresowanie dzieci i młodzieży osiągnięciami nauki oraz techniki, organizator Międzynarodowego Turnieju Robotów FIRST LEGO League.

Komentarze

Powiązane

07.10.24, 11:30
| reklama & PR » ludzie
Mariola Piekarska awansuje w Tailor Made
Mariola Piekarska awansowała w strukturach firmy Tailor Made i objęła stanowisko account executive, obejmując nowe obowiązki.
07.10.24, 10:30
| reklama & PR » informacje
Linux Polska wybiera Lightscape po raz kolejny
Marka Linux Polska nawiązała współpracę z agencją Lightscape, która obejmuje działania z zakresu media relations, promocji flagowej konferencji Open Source Day, a także prowadzenia kanałów social media platformy SoruceMation.
07.10.24, 08:39
| reklama & PR » informacje
Przejdź na dobrą stronę mocy. OSM Piątnica promuje Skyry
23 września br. wystartowała kampanię promującą Skyry (OSM Piątnica) – jogurty typu islandzkiego. W spocie reklamowym podkreślono zalety tych produktów.
06.10.24, 16:08
| reklama & PR » ludzie
Justyna Przybył zajmie się działaniami Grupy Agora w obszarze zrównoważonego rozwoju
Do zespołu Grupy Agora dołączyła Justyna Przybył, która objęła stanowisko Head of Sustainability i ESG. Przybysz będzie odpowiedzialna za działania firmy w obszarze zrównoważonego rozwoju oraz ESG.
05.10.24, 13:26
| reklama & PR » informacje
Maffashion i Natalia Kukulska promują płyn micelarny Garnier
Na początku października br., ruszyła kampania płynu micelarnego Garnier Za produkcję oraz egzekucję odpowiada VML.
04.10.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Loteria na wagę złota. Sztabki złota do wygrania w loterii promocyjnej marki PURINA Gourmet
Marka PURINA Gourmet powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie i organizację loterii promocyjnej pod hasłem „Loteria na wagę złota”. Zgłoszenia przyjmowane są od 1 października do 30 listopada 2024 r. wygrania puli nagród znajduje sie ponad 1,2 tys.
04.10.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Influencerzy reklamują Gang Produkciaków
W ramach promocji nowej kolekcji maskotek od Biedronki, Lifetube ruszył z kampanią “Produkciaki przejmują…”, do której zaangażował influencerów parentingowych i gamingowych, m.in.: Olgę Frycz, iSuperMWK i Aleksandrę Żuraw.
04.10.24, 13:22
| reklama & PR » informacje
Jak domowe, a gotowe. Pudliszki promują gotowe dania w tacce
Wystartowała kampania promująca nowość marki Pudliszki – gotowe dania na tacce, która w całości realizowana jest w digitalu.
04.10.24, 12:05
| reklama & PR » informacje
Czas na gotowe zupy! Jesienna kampania marki JemyJemy
Marka JemyJemy z portfolio Profi S.A. działająca w segmencie zup gotowych z półki, na początku października br. rozpoczęła kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social media oraz aktywności w punktach sprzedaży.
04.10.24, 11:02
| reklama & PR » ludzie
Anna Wawszkiewicz i Bartosz Makowski w zespole More Bananas
Anna Wawszkiewicz i Bartosz Makowski dołączyli do zespołu krakowskiej agencji More Bananas.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Rzeszowskie Piwnice | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 07.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 06.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.