06.04.12, 21:12

Evolution Media Net rozpoczyna współpracę z portalem o2.pl

Sieć reklamy internetowej Evolution Media Net i portal o2.pl rozpoczynają współpracę w zakresie sprzedaży reklam. Umowa wchodzi w życie z początkiem kwietnia bieżącego roku.

Sieć reklamy internetowej Evolution Media Net i portal o2.pl rozpoczynają współpracę w zakresie sprzedaży reklam. Umowa wchodzi w życie z początkiem kwietnia bieżącego roku.

Umowa o współpracy zakłada, że sieć Evolution będzie sprzedawać powierzchnię reklamową w jedenastu serwisach z portfolio o2. Wśród witryn objętych porozumieniem są między innymi: sfora.pl, hotmoney.pl, biztok.pl, sfora.biz, autokrata.pl i pudelek.tv. Łączny zasię wszystkich tych serwisów to ponad 2,2 mln użytkowników (RU) i ok. 70 mln PV (Megapanel PBI/Gemius, 01/2012). Serwisy te wejdą w skład  kanałów tematycznych, takich jak Biznes i Gospodarka, Moto Speed, Enterta!ment, Men's World, News & Media, Teenagers.

"Umowa z o2 ma dla nas duże znaczenie i charakter strategiczny. Portale i sieci reklamowe postrzegane są raczej jako konkurencja, tym bardziej ważne jest to partnerstwo i tym bardziej podkreśla rosnącą rolę Evolution na rynku reklamy internetowej" - mówi Maciej Mincer, CEO sieci Evolution.

"Umowa z siecią Evolution jest dla o2 kontynuacją działań rozpoczętych w 2007 roku polegających na dopuszczaniu sieci reklamowych do niewyłącznej sprzedaży pojedynczych witryn w celu zapewnienia tym projektom nowych źródeł finansowania" - mówi Michał Brański, członek zarządu Grupy o2., która ma w swoim portfelu ponad 60 witryn.

Umowa ma charakter wyłączności sieciowej i została zawarta na czas nieokreślony.

Komentarze

Powiązane

07.12.23, 14:00
| reklama & PR » informacje
Ciasta Dan Cake dobrze się prezentują. Świąteczna kampania marki Dan Cake
W najnowszej kampanii Dan Cake zachęca do tego, by na świątecznych stołach zagościły gotowe, pakowane wypieki. Za przygotowanie i obsługę kampanii odpowiadają agencja Ancymony, Key Story oraz Value Media.
07.12.23, 10:49
| reklama & PR » ludzie
Lidia Tofil wkrótce w szeregach Warsaw Creatives
Od stycznia 2024 r. Lidia Tofil dołączy do agencji Warsaw Creatives i obejmie stanowisko Head of Events.
07.12.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Prezenty zostają z nami na zawsze. Świąteczna kampania wizerunkowa Carrefour Polska
Ruszyła kampania Carrefour Polska przygotowana z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia. W spotach emitowanych do 26 grudnia br., sieć podkreśla jak ważna jest bliskość i radość z chwil spędzanych w gronie najbliższych, w tym także towarzystwo czworonożnych przyjaciół, którzy są równie ważni jak członkowie naszych rodzin. 
07.12.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Zawsze kiedy chcesz coś przeżyć. Fortuna z nową kampanią
Fortuna Zakłady Bukmacherskie rozpoczęły kampanię wizerunkowo-promocyjną. W ramach akcji „Zawsze kiedy chcesz coś przeżyć” przygotowane zostały spoty video z udziałem brand hero marki – Bogini Fortuny.
06.12.23, 16:30
| reklama & PR » ludzie
Zmiany w strukturze Biura Reklamy RAS Polska. Firma stawia na pozytywne doświadczenia klientów
Pod przewodnim hasłem „Customer Experience” wprowadzono nową strategię Biura Reklamy Ringier Axel Springer Polska, która weszła w życie 4 grudnia br.
06.12.23, 15:15
| reklama & PR » ludzie
Grzech Luft na czele kreacji w Cape Morris
Grzech Luft stanął na czele kreacji w agencji Cape Morris. Wcześniej dotychczasowy Head of Creation, Jarek Kacperczyk, awansował na stanowisko Chief Design Officer i zajmie się koordynacją działań nowo utworzonego zespołu designu w ramach struktury agencji.
06.12.23, 14:15
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Kanały Grupy Canal+ Polska ofercie przechodzą do portfolio Polsat Media
1 stycznia 2024 r. biuro reklamy Polsat Media rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego w 13 kanałach TV należących do Grupy Canal+ Polska. Do końca br. za sprzedaż reklam w tych kanałach odpowiada TVN Media.
06.12.23, 11:21
| reklama & PR » informacje
dentsu X rozszerza współpracę eventową z Bacardi-Martini o kolejną markę
Agencja dentsu X (dentsu Polska) rozszerza współpracę eventową z Bacardi-Martini i odpowiada za obsługę kolejnej marki z portfolio firmy – whisky Aberfeldy.
06.12.23, 09:49
| reklama & PR » informacje
Ferrero przedłuża współpracę z MullenLowe Warsaw
Firma Ferrero w Polsce przedłużyła współpracę z agencją MullenLowe Warsaw o kolejny rok. Po wygranym zeszłorocznym przetargu, zakres pracy agencji nadal obejmować będzie kompleksową obsługę kanałów marki KINDER mediach mediach społecznościowych.
06.12.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Tchibo prowadzi świąteczną kampanię na Tik Toku
Należące do OMD Group agencje OMD oraz Resolution, prowadzą świąteczną kampanię Tchibo na platformie Tik Tok.